Live | Bönesidan | Sök | Kontakt
Surfar nu: 649 www.apg29.nu


સ્વીડન વિશે અમેરિકા સમાચાર: માઇક્રોચીપ્સĐ

દ્વારા રીડર મેલ નિલ્સ 

માઇક્રોચિપ

સ્ટોકહોમ, સ્વીડન માં, એક નાની માઇક્રોસિસ્ટમ્સ સાથેના દુકાન પસંદ કરવા માટે 1000 ના પસંદ કરો. ચીપ્સ તેમની ચામડી હેઠળ પ્રત્યારોપણ.

નાના માઇક્રોસિસ્ટમ્સ સાથેના ખરીદી

અમેરિકામાં વોલ્ટર મિનીટ સુધી એનબીસી ન્યૂઝ પર વિવિધ અહેવાલો સાંભળવામાં 26 ડિસેમ્બર, 2018 ત્યાં તેમણે એનબીસી ન્યૂઝ લખ્યું સ્વીડન આ રિપોર્ટ:

સ્ટોકહોમ, સ્વીડન માં, એક નાની માઇક્રોસિસ્ટમ્સ સાથેના દુકાન પસંદ કરવા માટે 1000 ના પસંદ કરો. ચીપ્સ તેમની ચામડી હેઠળ પ્રત્યારોપણ.

ચિપ સામાન્ય કી કાર્ડ, રેલવે કાર્ડ અને ડેબિટ કાર્ડ બદલીને વિસ્તારના કમ્યુનિકેશન ટેકનોલોજી છે. તે ચોખાના દાણા કદ નજીક છે અને અંગૂઠો અને તર્જની વચ્ચે ત્વચા હેઠળ પ્રત્યારોપણ કરવામાં આવે છે. (પૂજય 13: 16)

ઘણા લોકો આ સૂક્ષ્મ ચિપ વિચાર રાહ જોઈ રહ્યા છે, કંપની જે લોકો આ ચિપ મળી પ્રાર્થના પર કોઈ બેરિંગ છે.

છેલ્લે, તે અમેરિકા ફટકો પડશે

આ અમેરિકા સાથે હમણાં કરવું નથી, પરંતુ છેવટે તે અમેરિકાનો ફટકો પડશે. હું ચિપ ન હોય, પરંતુ સમગ્ર સમાજ આ ચિપ કેળવવા માટે છે કારણ કે તે એક સારી બાબત એ છે કે નિર્ણય મને અને અન્યને લાગુ કરવા માટે શરૂ થાય છે?

અમે એક મુશ્કેલ નિર્ણય હશે: સાથે અથવા વગર. તે વિશે વિચારો!

આ વિકલ્પ સાથે સામનો

સાથે અથવા વગર: અમે માને તરીકે પણ આ વિકલ્પ સાથે સામનો કરવો પડ્યો હતો થવાની શક્યતા છે! પરંતુ બાઇબલ વાચકો તરીકે. 13: 11-18 અને વધુ. 14: 9-13 માત્ર એક પસંદગી છે: કોઈ!

પરંતુ ભગવાન આપણને બધા સાથે હોઈ વચન આપ્યું હતું, અંત કરવા માટે, ચોક્કસ આવું કરવા માટેની એક રીત તૈયાર કરશે.

"કારણ કે તેં મારા ધીરજ શબ્દ રાખવામાં, અને હું તમને લાભ લેવા અને તમે લાલચ કલાક, જે સમગ્ર વિશ્વમાં પર આવીશ પૃથ્વી પર રહેવું મૂકી બહાર બચાવી આવશે." ઉપર. 3:10


નિલ્સ

રીડર મેલ

લેખો અને વીડિયો કે Apg29.nu કરતાં અન્ય દ્વારા કરવામાં આવે છે દૃશ્યોમાં બ્લૉગ સાઇટ શેર કરતા નથી હોઈ શકે છે.


Publicerades torsdag 1 januari 1970 01:00 | | Permalänk | Kopiera länk | Mejla

55 kommentarer

nils-olof billström Mon, 07 Jan 2019 17:24:44 +010

Jag ser i denna Iver att Chippa sig i Stockholm där företag tom. ej har lager,att deras Sveriges Avgud alltmer nu är IT-Teknologin!
Herren har också sagt att detta är den Sista Frukten av Kunskapens träd på gott och ont,och slutet för en Hel värld slutar i mörkret under A-krists terror!
"Såsom en fårhjord drivas de ned till Dödsriket,där Döden bliver deras Herde!"Ps.49:15
¤¤¤
Hörde en bekant påpeka att IT-jätten Appels logo är bilden av ett avbitet Äpple,vilket ju associerar till Adams ätande av den förbjudna frukten av Kunskapens träd!
¤¤¤
Om man Ej vill sluta att domineras av denna döda Avgud för att i stället börja Dyrka Jesus som är den enda Vägen,Sanningen och Livet,blir Döden det bittra slutet!
Bara Jesus som är Livets furste och besegrat Döden kan ge Andligt Liv till den som lämnar Avguden och söker Honom!

Svara


Anders Palmqvist Mon, 07 Jan 2019 17:26:41 +010

Jag bor i Stockholm. Jag har inte sett någon som betalar med ett chip i armen. Det finns antagligen en enkel förklaring; det finns ingenstans (ens i Stockholm) där man kan betala med ett chip i armen.

Svara


Anders Palmqvist Mon, 07 Jan 2019 17:26:51 +010

Jag bor i Stockholm. Jag har inte sett någon som betalar med ett chip i armen. Det finns antagligen en enkel förklaring; det finns ingenstans (ens i Stockholm) där man kan betala med ett chip i armen.

Svara


Niklas jönsson Mon, 07 Jan 2019 17:58:00 +010

Svar till A.P Det är inte så konstigt heller om du inte har sett det/och att det inte finns, för det är nämligen i handen som det där chippet kommer att in opereras/sprutas in eller i pannan för de som inga händer har av någon anledning!För dem kommer det att finnas gott om platser där de kommer att kunna betala för sig de som vill hänge sig åt vilddjuret satan själv, usch usch usch för det något större misstag kan man inte gör om väljer att ta det märket på sig och gå evigt förlorad.

Svara


AnnMarie Mon, 07 Jan 2019 18:07:48 +010

Att ta vilddjurets märke märke måste ju vara medvetet,man gör ett val och det undrar jag om man gör då inte vilddjuret klivit fram ännu !?🤔

Svara


JL Mon, 07 Jan 2019 18:20:25 +010

Svar till AnnMarie.

Att ta vilddjurets märke märke måste ju vara medvetet,man gör ett val och det undrar jag om man gör då inte vilddjuret klivit fram ännu

Det var längesedan vilddjuret trädde fram. Islam har plågat oss länge. Många kristna har tagit vilddjurets märke under åren genom att konvertera.

I övrigt misstänker jag att Anders Palmqvist har rätt. Hela världsekonomin är på gång att ge sig, när den gör det är vi tillbaka på guldstadiet.

Svara


JL Mon, 07 Jan 2019 18:33:54 +010

Och jo, för att bevisa att artikeln är fuffens så får ni info från deras egen sida kring rfid. Det går alltså inte att betala via rfid, det verkar heller inte vara aktuellt.
https://biohacking.se/om-att-anvanda-betal-och-busskort-med-chippen/

Svara


Rune Johansson Mon, 07 Jan 2019 18:34:14 +010

Svar till AnnMarie.

Helt riktigt AnnMarie. Att idag chipa sig är inte liktydigt med att ta emot Bibelns omtalade märke vilket vi idag förövrigt ännu inte vet den exakta innebörden av. Bibelns märke kommer att införas av den kommande antikrist.

Svara


nils-olof billström Mon, 07 Jan 2019 19:06:26 +010

Svar till AnnMarie. Du har rätt AnnMarie att det är ett medvetet val,men det står att han Förmår Alla att taga detta märke,vilket då måste vara ett Tvång.
Tvånget blir att ingen kan köpa eller sälja utan detta, liknande en "boskapsmärkning".
Vi får Ej döma de som redan tagit detta Chip i aningslös okunnighet om dess slutliga innebörd.
Samtidigt ser jag det nödvändigt att redan Nu i Relionsfrihetens namn ta avstånd, från detta när samhällets kommande,smygande Krav dyker upp.
Skulle vi acceptera en oskyldig Chipmärkning redan Nu,kanska vi kommer att räknas som Chippade när Alla slutligen Tvingas att märkas!

Svara


AnnMarie Mon, 07 Jan 2019 19:29:40 +010

Svar till JL.

Ok men då har ju detta betalchip inte något med vilddjurets märke eller Antikrists märke att göra (vad man nu ska kalla det) som många tycks tro?!

Svara


Anders Palmqvist Mon, 07 Jan 2019 19:37:27 +010

Svar till Niklas jönsson. Ja? Vad menar du

Svara


Niklas jönsson Mon, 07 Jan 2019 19:48:49 +010

svar till Ann Marie Men det finns ju många som dels inte vet vad det innebär för den individen som bestämmer sig för att ta märket för framtiden att gå evigt förlorad på grund av en cool grej som dom tar i stundens ingivelse och eller grupptryck från andra kompisar för att inte känna sig utanför gemenskapen i gruppen utan att ha tänkt igenom konsekvenserna vad det får för deras liv.För när märket väl har tagits emot sen går det inte att ångra sig,då är porten stängd för evigt.

Svara


Niklas jönsson Mon, 07 Jan 2019 19:57:31 +010

svar till Ann Marie vilddjuret har inte stigit fram ännu men folk väljer ändå att låta chippa sig för att det har så många fördelar som tex att slippa bli rånad att tappa bort många av sina värdesaker men glömmer bort/ inte tänker på att det är kopplat till vilddjuret och att de går evigt förlorade och kommer att plågas dag och natt om de tar märket på sig.

Svara


Anders Palmqvist Mon, 07 Jan 2019 19:58:48 +010

Svar till JL. På vilket sätt menar du att jag har rätt?

Svara


Niklas jönsson Mon, 07 Jan 2019 20:06:41 +010

svar till A.P. precis så som jag skrev! det är inte i armen chippet kommer att vara placerat utan i handen eller i pannan, om du förstår nu möjligtvis??????

Svara


SA Mon, 07 Jan 2019 20:50:04 +010

Hur kan vi vara säkra på

att det är det chippet bibeln talar om

som nu många tagit ?

Svara


SA Mon, 07 Jan 2019 20:50:06 +010

Hur kan vi vara säkra på

att det är det chippet bibeln talar om

som nu många tagit ?

Svara


SA Mon, 07 Jan 2019 21:00:12 +010

Och om det skulle vara vilddjurets miärke , och många tagit det, helt ovetande, och sen bli frälsta , så klart dom givetvis kommer till himmelen .

Svara


Mikael Mon, 07 Jan 2019 21:16:28 +010

Hamnar jag i helvetet om jag måste operera in en pacemaker?

Vad är skillnaden?

Förstår inte att så många ligger sömnlösa på nätterna för det här riskornets skull?

Svara


JL Mon, 07 Jan 2019 21:23:04 +010

Kan någon som påstår att detta skulle vara odjurets märke, berätta hur ett chip andligt förnekar att Jesus är Herre? Det är omöjligt. Det är inte märket som är grejen.
Vad bibeln säger är att man konverterar till en viss religion som förnekar att Jesus är Guds son under dödshot. Det är ganska många kristna som under dödshot bytt religion. De älskade alltså sitt eget liv mer än de älskade Jesus. Det är testet, fallera inte där.

Svara


Katrina Mon, 07 Jan 2019 21:34:48 +010

Som jag uppfattat är märket kopplat till antikrists person, hans namn och hans namns tal och de som tar emot märket beundrar honom, ( tillber honom) och de tar märket frivilligt på sin hand eller panna.

Svara


JL Mon, 07 Jan 2019 21:50:47 +010

Nja, så frivilligt är det inte. De som inte tar emot märkningen får ju huvudet kapat.

Svara


SA Mon, 07 Jan 2019 21:52:41 +010

Det är viktigare att försöka vinna människor för Jesus , än att fokusera på massa annnat , som tex chippet 💞

Svara


SA Mon, 07 Jan 2019 21:52:42 +010

Det är viktigare att försöka vinna människor för Jesus , än att fokusera på massa annnat , som tex chippet 💞

Svara


Lena Henricson Mon, 07 Jan 2019 22:28:41 +010

När jag läser kommentarerna till detta,tänker jag mig att det blir ungefär såhär man kommer att förneka betydelsen av märket,när det man läser om i Upp.13:16 verkligen blir aktuellt. Må vi vara vakna. Bäst att inte ta något chip nu heller!

Svara


AnnMarie Mon, 07 Jan 2019 22:55:25 +010

Svar till Niklas jönsson.

Men kära nån hur ska folk kunna förstå att det är "märket" då vi inte vet det !??

Svara


AnnMarie Mon, 07 Jan 2019 22:56:58 +010

Svar till SA.

Ja naturligtvis men det fattar inte en del!

Svara


AnnMarie Mon, 07 Jan 2019 23:00:42 +010

Svar till Mikael.

Det där riskornet har visst "stigit en del åt huvudet"

Svara


Niklas jönsson Mon, 07 Jan 2019 23:09:09 +010

svar till L.H. Nä aldrig någonsin ska man göra det,inte ens när det blir riktigt svårt, det finns inget som är bättre än att hålla sig nära JESUS han är störst bäst och vackrast. (som tjuren Ferdinand vid korkeken)HAHAHA.

Svara


Leif a Mon, 07 Jan 2019 23:28:24 +010

Håller på att läsa nya boken uppenbarelseboken av Dan Johansson.

Han har en tanke om de tio jungfrurna att de som inte hade olja skulle gå iväg och köpa, att de hade antikrists märke annars kunde de inte handla.

Svara


Niklas jönsson Mon, 07 Jan 2019 23:28:59 +010

svar till Ann Marie tala för dig själv,de som är insatta i det hela vet att det är det och kommer att ske i den sista tiden så som det beskrivs nu för tiden lite här och där som man kan läsa om tex i bibeln, å den sista tiden är ju nu om du inte visste det!

det kommer ju inte dröja länge innan politikerna inom G20/ FN kommer att inse att klimatet inte kommer att räddas under den nuvarande världsordningen och då kommer den att död förklaras och således kommer det därför en ny världsordning som FN kommer att råda över med en diktator vid rodret,ingen höjdare men tyvärr ett resultat av det hela.

Svara


Tomas N Mon, 07 Jan 2019 23:37:22 +010

Man skall inte vara för tvärsäker vare sig i sina egna tankar eller i det man kommunicerar med andra. Om man har varit i kontakt med eller förstår hur det är att befinna sig i en krigssituation så är man på rätt spår. I krig finns tusen agendor och mycket propaganda och lögner

En sak kan inte jag blunda och väja för och det är att 1984 samhället är här,med övervakning ,total kontroll och åsiktsstyrning och att det går i linje med uppenbarelsebokens texter

Det är bra att läsa hela uppenbarelseboken och gärna ett par kapitel i taget t ex 12-21 för att se sambanden. Antikrist,;Babylons fall och jesu återkomst verkar gå in i varandra och det är rimligt att det måste bli så när slutet skall spelas ut.

Varken islam eller katolska kyrkan kan vara den som all skuld skall läggas på. Om islam är märket,vad skall man då t ex säga om muslimer som omvänder sig,vilket många gör och blir kristna

Nej antikrist har egenskaper som islam totalt saknar. Bla att förmå nästan hela världen att ta emot honom med förundran.

Islam liksom nazism och kommunism är redan körda och kommer inte lyckas ta människor med storm,men utgör ett visst hot ,vilket också verkar vara en del av globalisternas plan att skapa kaos och otrygghet för at förmå människor att vara emottagliga för antikrist.

Systemet som de har i Kina är illavarslande nog vad det gäller kontroll. Bli inte förvånad om detta system kommer införas ganska snart här och säljas in på de"goda" förseatserna att förebygga rasism,och patriarkala strukturer och förmå människor att snabbt ändra kurs i paniken kring miljöhotet. Diktaturen kommer införas för ett gott syfte och säljas in med"demokratiska" förtecken stämplad med med både jämställdhetens ,mångfaldens och normkritikens goda sigill

Svara


Niklas jönsson Mon, 07 Jan 2019 23:43:51 +010

Svar till Mikael eventuellt att du tänker på hur det är innan vedermödan och jag när vedermödan har startat men annars står det i bibeln att plågan stiger i evigheters evighet för de som tar chippet på sig och att det inte blir någon lindring vare sig dag eller natt.(Rätta/svara mig gärna ifall du har tolkat det på något annat sätt) Kunskap får man aldrig för lite av.

Svara


JL Tue, 08 Jan 2019 00:57:14 +010

Svar till Tomas N.

Varken islam eller katolska kyrkan kan vara den som all skuld skall läggas på. Om islam är märket,vad skall man då t ex säga om muslimer som omvänder sig,vilket många gör och blir kristna

Det är inte kört om du är född muslim, då kan du konvertera till kristendomen. Läs i Upp om de som kämpat sig fria från odjuret.

Svara


Nisse Tue, 08 Jan 2019 06:39:48 +010

Svar till SA.

Du blir inte frälst om du har tagit märket.

Svara


nils Tue, 08 Jan 2019 08:00:05 +010

Det finnes en säker märkning inför den sista tiden som alla Troende Nödvändigtvis Måste ta!
"I HonomT(Jesus Kristus) har ni sedan ni kommit till tron,såsom ett Insegel undfått denn utlovade Helige Ande,vilken är en Underpant ( Säkerhet),på vårt arv,till Förvissning om att Hans folk skall Förlossas Hans Härlighet till pris!" Ef.1:13-14.
¤¤¤
Här är den Säkraste märkningen som Herren Jesus själv utför,och därmed bekräftar vårt Sanna medlemsskap i Hans Rike!
Andedopet är en specifik händelse,i Bibeln skild från att komma till Tro som är Pånyttfödelsens och Rättfärdiggörelsens Under.
Sök därför Andens dop med tungotal som följd,allt enligt Bibelns beskrivning.
¤¤¤
En Viktig sak om vi skulle stå inför tvånget att taga en Chipmärkning,tänk då Ej så här; "Herren känner mitt Hjärta,och vet på vem jag Tror," vilket Herren då Ej godtar!
Upp.14:9-10 förklarar att alla som tager Vilddjurets märke på sin panna eller hand,skall bliva plågad med eld och svavel evinnerligen!
Detta står i klartext,och detta blir det ultimata provet;att Neka Märket!
¤¤¤
"De övervunno honom (djävulen och satan),i kraft av Lammets Blod och i kraft av sitt vittnesbörds ord;de älskade icke så sitt liv att de drogo sig undan Döden." Upp.12:11

Svara


Bertil Rosenius Tue, 08 Jan 2019 09:11:15 +010

Svar till SA.

Upp 14: 9-10 - slå upp och läs!

Detta är ett mkt starkt och skrämmande ord från Herren, genom Johannes. Detta ord står över vår uppfattning av rätt eller fel, men vi måste böja oss under det - genvägar finns inte.

Notera att jag är övertygad om att chipet inte är märket. Märket införs att Antikrist - Vilddjuret, Laglöshetens människa - nära han öppet trätt fram.

Just nu byggs en plattform upp för honom, politiskt och religiöst, men han har inte ställt sig på denna plattform än. Tiden att få tag på sanningen är dock kort och när han sitter på denna plattforms tron, är det för sent, 2 Thess 2: 11-12.

Svara


Martin Tue, 08 Jan 2019 09:43:44 +010

Jag tror att märket är av ett sådant slag att hälften som läser här redan har tagit det. Och om jag skriver vad det är kommer de hånskratta mig i ansiktet. Av ett sådant slag tror jag märket är.

Svara


nils Tue, 08 Jan 2019 10:17:43 +010

Svar till Bertil Rosenius. Instämmer med dig,men när det Sällan och Aldrig Förkunnas eller Varnas för detta i Kyrkorna,och utvecklingen nu går så Fort,ser jag det viktigt att det förkunnas här!
Är tacksam att Christer i Apg.29 vill ta upp aktuella Viktiga ämnen som Ej Förkunnas där de Rätteligen skulle Förkunnas och Varnas för!!
Särskilt som tidens slut alltmer präglas av Villfarelse och Förvillelse,att försåtligt och obemärkt bedraga en Hel mänsklighet vilket Jesus Varnade för!

Svara


Tomas N Tue, 08 Jan 2019 10:58:24 +010

Tack Bertil för Bibelverserna i Uppenbarelseboken 14,det var en tydlig passage.

Det är inte med säkerhet en parallell mellan microchipet och märket,men an trolig parallell.Personligen tror jag man smyger igång med tekniken först och sedan kommer ett aktivt val som involverar tekniken ,men något som har med värderingar,ställningstagande och ytterst tillbedjan att göra.

Gud är inte någon som gillar att smyga och luras och därför tror jag alla kan vara trygga i att det kommer vara en tydlig skiljelinje och gräns mellan att ta vilddjurets märke eller inte. Den stora faran kommer vara att värja sig och beskydda sig mot andliga krafter och press från andra människor och regeringar som alla kan grumla klarsynen. Det är där vi behöver se upp ,och även att förbereda sig för att det kommer krävas mod och uthållighet och en mentalitet att utstå lidande ända till döden i värsta fall för att välja Gud och rättfärdighet och stå emot allt det andra som redan nu finns i världen

Svara


Bertil Rosenius Tue, 08 Jan 2019 11:32:29 +010

Svar till Tomas N.

Gud är inte någon som gillar att smyga och luras och därför tror jag alla kan vara trygga i att det kommer vara en tydlig skiljelinje och gräns mellan att ta vilddjurets märke eller inte.

Instämmer i detta! För oss som lever i Kristus, kommer inte märket att vara ngn överraskning - om vi är med så långt... jag böjer mig i ödmjuke inför att vi inte bör måla in oss något hörn, avs detta.
Däremot är jag övertygad om det rätta i att vara beredd på Antikrists intåg i historien - inte bara som något allmänt och otydligt system, utan som en person av kött och blod. Att vända talet om Antikrist ryggen - i tro att vi rycks undan hans entre - är att som gå ut mitt i natten på en starkt trafikerad väg i svarta kläder och ögonbindel.

Svara


SA Tue, 08 Jan 2019 12:30:12 +010

SV till Nisse , om en människa tagit märket HELT ovetande , och sen får höra om Jesus , och blir frälst , du menar då att hon går till evig förtsppelse .... Gud är god , och blir man frälst kommer man till himmelen . Så jag förstår inte hur du tänker .

Svara


Lenny Tue, 08 Jan 2019 13:16:31 +010

Svar till Bertil Rosenius.

Som du säger Bertil!

Det är skrämmande att just svenskarna tillhör dom som först som väljer detta.

Människan är ju som bekant blind! Ideen är ju ursprungligen för övrigt skapad här i Sverige av ett par program varuutvecklare.

Man får be om att Herren kommer oss troende till hjälp när den tiden kommer, och jag tror att Herren finner en utväg för oss som vill stå utanför.

Ty jag vet att Herren har många vägar.

För att gå tillbaka till chippet det i sig, detta endast en del av sanningen. Vi ser ju hur det kontantlösa samhället rycker allt närmare. Men chippet är förmodligen en del i den plattform som kommer att användas för att förleda folket politiskt och religiöst. Verktyget är så att säga på plats och i händerna på en världsmakt blir detta förödande.

Men till syvende och sist detta kan vi inte påverka.

Förtrösta på Gud Fader och Jesus Kristus och sprid evangeliet ”Räddningen” istället!

Svara


Bertil Rosenius Tue, 08 Jan 2019 13:40:47 +010

Svar till SA.

Förlåt att jag gör ett inhopp i en fråga till Nisse. Men jag menar, vi får inte spela schack med Guds Ord. Vår tanke och vårt förstånd och vår förmåga att döma rätt är inte i alla avseenden i samklang med Guds - vi inte har Hans allvetande.

Ordet säger - ingen skugga över Ordet hoppas jag - att den som tagit emot märket är dömd för evigt. Nu finns - om jag minns rätt här och nu - något som man kan se som kriterier: Man skall tillbe Antikrist och dess bild.

Man kan alltså förstå att märket är mycket starkt kopplat till Antikrist (Vilddjuret), enl kriteriet ovan. Det handlar om att se honom som en gud - man tillber ju honom.

Med detta menar jag, att man tar inte märket helt ovetande. Märket är en bekräftelse på ett förhållande - som en vigselring - och ett utlopp för beundran. Visserligen står också att han tvingar alla (...ser till att...) ta märket - för att kunna handla - men om någon måste tvingas, gör man det mot sin vilja. Också i detta ligger en förståelse av medvetenhet, om vad märket symboliserar - man vill inte gå in under hans fana.

Där med har alla ett val inför märket - ngt ovetande inför märkets värde och mening finner inte jag utrymme för i Guds Ord.

Svara


SA Tue, 08 Jan 2019 14:27:46 +010

Jag vet , har läst detta i bibeln , och vad der är , men dom som nu redan har chippet ... vet ju har tom sett på tv när en tog emot detta, men vad jag undrar över är , hur kan med säkerhet veta att det är det bibeln talar om .

Svara


Bertil Rosenius Tue, 08 Jan 2019 14:59:05 +010

Svar till SA.

Jag vill nog mena att det inte är chipet det handlar om, när Ordet talar om märket. Det Ordet beskriver är den typ av symbol som slavar brännmärktes med, som när man märkte kreatur eller slavar i ex. Amerika.

Svara


Abraham Tue, 08 Jan 2019 15:35:47 +010

Kan vara så att detta lilla riskorn kan vara en uppvärmninginför det "riktiga" chipet. Folk är vana att ha ett chip och då är det inga konstigheter med en uppgradering som sen smäller till som en råttfälla

Svara


Christer Åberg Tue, 08 Jan 2019 15:38:31 +010

Svar till Abraham.

Kan vara så att detta lilla riskorn kan vara en uppvärmning inför det "riktiga" chipet. Folk är vana att ha ett chip och då är det inga konstigheter med en uppgradering som sen smäller till som en råttfälla.

Så kan strategin mycket väl vara.

Svara


Bertil Rosenius Tue, 08 Jan 2019 15:45:17 +010

Svar till Abraham.

Kan var så, men...

Jag är mer rädd för alla dessa ”uppvärmande” tatueringarna. Att tatuera sin hjältes namn eller bild på handen eller pannan... Där har vi en farlig inkörsport.

Tror inte många skulle tveka på en sådan form, för att visa sin uppskattning för en som kommer uppfattas som ”mänsklighetens räddare”. Talet om chipet får inte bli vilseledande.

Svara


SA Tue, 08 Jan 2019 15:57:20 +010

Hur som helst , något kommer det bli som handlar om att man inte kan köpa eller sälja iaf , återstår att se , tekningen är långt framskriden ,,och vad som helst , när som helst kan hända , så jag tror det blir typ betalkort i hand eller panna , märke chipp

Svara


SA Tue, 08 Jan 2019 15:57:22 +010

Hur som helst , något kommer det bli som handlar om att man inte kan köpa eller sälja iaf , återstår att se , tekningen är långt framskriden ,,och vad som helst , när som helst kan hända , så jag tror det blir typ betalkort i hand eller panna , märke chipp

Svara


Abraham Tue, 08 Jan 2019 16:15:59 +010

Det står olika i olika bibelversioner, det är väl i KJV
det står att "the mark" skall vara "inne i" kroppen´, alltså inte appliceras utanpå.
mycket bra förklaring på märket av Pastor Kim
https://www.youtube.com/watch?v=-uQs31NKnok

Svara


Fredrik Fregoran Göransson Tue, 08 Jan 2019 16:20:51 +010

Att chip i kreditkort är inte oroa sig men chip i kroppen eller huvudet förändrar dna till kreatur eller köttboskap slav och ni läste änglar plågar dom som tager chip?? vad menas jo att 5G mikrovågar som gör celler ruttnar liksom levande död drabbar människor som motsvarar Nekussar kung som befallde avguda honom som kung och tre männen kastades i brinnande ugn men ängeln vakade över tre männen och överlevde ugnen det kommer inom att hända att människor som tager märke bli drabbade av 5G vågor liksom mobil internet passkontroller portar och apparater som avläser chipet och inte drabbas är människor som inte tager emot märke

Svara


Fredrik Fregoran Göransson Tue, 08 Jan 2019 18:24:00 +010

Tillägg detta änglar plågar dom eld och svavel som tager emot märke är hela jorden liksom brinnande ugn tex 5G drabbas utom dom som inte tager emot märke och tillber inte antikrist och falska profet och gör inte som dom säger eller önskar sig ja det är ironiskt att fallna änglar som dödar egna folket dom vill döda kristna och judar eller är medvetet med avsikt??

Svara


Nisse Thu, 10 Jan 2019 09:58:22 +010

Svar till Bertil Rosenius.

Jag håller med. Det var därför jag skrev som jag gjorde.

Svara


Din kommentar

Första gången du skriver måste ditt namn och mejl godkännas.


Kom ihåg mig?


Prenumera på Youtubekanalen:

Vecka 12, måndag 18 mars 2019 kl. 19:23

Jesus söker: Edvard, Edmund!

"Så älskade Gud världen att han utgav sin enfödde Son [Jesus], för att var och en som tror på honom inte ska gå förlorad utan ha evigt liv." - Joh 3:16

"Men så många som tog emot honom [Jesus], åt dem gav han rätt att bli Guds barn, åt dem som tror på hans namn. De som blev födda, inte av blod, inte heller av köttets vilja, inte heller av någon mans vilja, utan av Gud." - Joh 1:12-13

Vill du bli frälst och få alla dina synder förlåtna? Be den här bönen:

- Jesus, jag tar emot dig nu och bekänner dig som min Herre och Frälsare. Jag tror att Gud har uppväckt dig från de döda. Jag ber om förlåtelse för alla mina synder. Tack att jag nu är frälst. Tack att du har förlåtit mig och tack att jag nu är ett Guds barn. Amen.

Tog du emot Jesus i bönen här ovan?
» Ja!


Senaste bönämnet på Bönesidan
söndag 17 mars 2019 23:49

Be så min oro försvinner

Aktuella artiklar


Senaste kommentarer


STÖD APG29! Bankkonto: 8169-5,303 725 382-4 | Swish: 070 935 66 96 | Paypal: https://www.paypal.me/apg29

Christer Åberg och dottern Desiré.

Denna bloggsajt är skapad och drivs av evangelisten Christer Åberg, 55 år gammal. Christer Åberg blev frälst då han tog emot Jesus som sin Herre för 35 år sedan. Bloggsajten Apg29 har funnits på nätet sedan 2001, alltså 18 år i år. Christer Åberg är en änkeman sedan 2008. Han har en dotter på 13 år, Desiré, som brukar kallas för "Dessan", och en son i himlen, Joel, som skulle ha varit 11 år om han hade levt idag. Allt detta finns att läsa om i boken Den längsta natten. Christer Åberg drivs av att förkunna om Jesus och hur man blir frälst. Det är därför som denna bloggsajt finns till.

Varsågod! Du får kopiera mina artiklar och publicera på din egen blogg eller hemsida om du länkar till sidan du har hämtat det!

MediaCreeper

Apg29 använder cookies. Cookies är en liten fil som lagras i din dator. Detta går att stänga av i din webbläsare.

TA EMOT JESUS!

↑ Upp