Surfar nu: 498 www.apg29.nu


Antichrist controle in China

Antichrist controle

Door Holger Nilsson 

Er is nu een realiteit in China is waarschijnlijk de meeste niet brengen - het is een besturingssysteem dat waarschijnlijk niemand kunnen voorstellen is geweest.

We moeten echt niet te worden verrast door dit systeem, dat is nu de Chinese worden gedwongen om mee te leven. Het is omdat het perfect aan bij het beeld dat het profetische woord ons een voorgevoel heeft gegeven.

Om een ​​idee te krijgen van deze, kijk maar naar de foto's die we in hier. De twee beelden zijn schermafdrukken van Document SVT op basis van die werd uitgezonden op 7 oktober.

600 miljoen bewakingscamera's

Aan het einde van het programma SVT laten zien hoe het besturingssysteem vangt al deze Chinese mensen, of ze lopen, fietsen of rijden van een auto - geen ontkomen aan. Het systeem is al goed ontwikkeld, en in ongeveer een jaar, zal zijn grote bevolking van China wordt bewaakt door bijna 600 miljoen (!) Camera's.

China Sociaal Krediet schrijft dat dit systeem zal toestaan ​​betrouwbare burgers vrij rondlopen in de lucht, terwijl waardoor het moeilijk voor de kansarmen in staat zijn om een ​​enkele stap te zetten. Ze kunnen volledig worden uitgesloten van de samenleving.

Nu is de media in de wereld begon wakker worden voor wat er gebeurt in China. In een Zweedse TT artikel, verschenen in diverse kranten in oktober, je schrijft over de realiteit van het Chinese volk nu woon samen met: 

"Rond de klok bewaking van een combinatie van gezichtsherkenning, data-analyse, online activiteiten en economisch gedrag. Met behulp van algoritmes en menselijk ingrijpen telling individu sociaal krediet waarde tot, een score die in real time bijgewerkt en is van cruciaal belang voor het individu en zijn familie. "

Lees deze weer! Het kan moeilijk zijn om in te nemen, is de realiteit dat we moeten betrekking hebben op. Hier is er dan praten over het feit dat de klok rond bewaakt!

Geregistreerd in een puntensysteem

Daarnaast zijn alle opgenomen in een puntensysteem, dat is "van cruciaal belang voor het individu en zijn familie." Dit betekent dat niet alleen van invloed op het individu, maar ook het hele gezin.

Een persoon die in China heeft gewoond melden dat het algemeen bekend is dat een speciale hardware in alle Chinese telefoons is geplaatst. Op deze manier, de autoriteiten te luisteren naar wat je zegt als je praat over de telefoon.

In aanvulling daarop hebben de autoriteiten ook begonnen met voice samples van de burgers op te nemen. Daarmee wordt het mogelijk om te bepalen wie aan het woord is wanneer men luistert.

Christenen die in moeilijke controle

Vanuit een christelijk standpunt, is het voor de christenen is al erg moeilijk om te leven met deze controle. Is het Chinese regime dan op in de uitoefening van de macht aan loyale burgers te krijgen, kan het christelijk geloof zelfs verboden. Er zal dan geen probleem voor de autoriteiten om ze allemaal van de functies van de samenleving uit te sluiten, en maakt het dus onmogelijk om een ​​normaal leven te leiden.

Een anti-christelijke systeem van controle over wie krijgt om te kopen en te verkopen, tot slot Openbaring 13e hoofdstuk is beschreven, is werkelijkheid geworden.

Als iemand heeft enige twijfel dat dit ooit zal worden uitgevoerd of dat de middelen beschikbaar zijn om het nu te bereiken op dit moment, kunnen nu hun twijfels te laten vallen. Nu is het tijd om wakker te worden en stoppen met het ontkennen van de bijbelse profetieën.

De vervulling van de profetische beschrijving

Nog meer relevant is voor het onderwijs en prediking over deze start, zodat alle christenen zijn zich bewust van hoe ver we zijn gekomen in de nakoming van de profetische beschrijving gevonden in de Bijbel.

Antichrist controle

Nu dat de seculiere media bevestigt wat al bestaat en wordt toegepast, moet het niet moeilijk zijn om zowel christenen als niet-christenen te overtuigen over de Bijbel woord betrouwbaarheid.

Het allerbelangrijkste is om Jezus te aanvaarden als hun persoonlijke verlosser, zodat je niet een slachtoffer van de Antichrist en zijn regime te worden. Het is van vitaal belang eeuwigheid!


HOLGER NILSSON

http://flammor.com 

Artikelen en video's die gemaakt zijn door andere dan Apg29.nu kan standpunten die blog site niet delen.

Tack för att du läser Apg29. DELA gärna till dina vänner. Du kan också stödja Apg29 genom att sätta in en valfri GÅVA på BANKKONTO 8169-5,303 725 382-4. På internetbanken går det att ställa in så att du automatiskt ger en summa varje månad. Men om du hellre vill kan du SWISHA in en frivillig summa på 070 935 66 96. Tack.


Vill du bli frälst?

Ja

Nej


Publicerades torsdag 1 januari 1970 01:00 | | Permalänk | Kopiera länk | Mejla

32 kommentarer

Karl Almlöf 4/1-2019, 07:50

Påminner om Karin Boyes Kallocain.

Svara


Niklas jönsson 4/1-2019, 09:39

Det visar ju bara på att vi inte har lång tid kvar på denna jord innan uppryckandet kommer att ske,snart kommer övriga världen behöva befatta sig med samma system som dom har i Kina nu,usch för ett sådant kontrollsystem stackars de som inte tycker/gör som regimen vill att de ska göra för då blir de uteslutna ur samhället.

Svara


Kattis 4/1-2019, 10:35

Jag såg detta på Svt i höstas. Men jag vill också nämna en annan sak, som inte hör till den här tråden! Det är om Amazon världshandeln som också vill etablera sig i Sverige. Jag såg den Dokumentären på datorn på SvT play innan jul. Det handlar om att de vill växa över hela världen och slå ut de vanliga butikerna. Där är man också kontrollerad.

Svara


David Billström 4/1-2019, 11:01

Vilken sjuk "utveckling".

Men låt oss som tror komma ihåg - "Ty HERRENS ögon överfar hela jorden, för att han med sin kraft ska hjälpa dem som med sina hjärtan ger sig hän till honom." 2 Krön. 16:9

HERREN ser och hör allt. Ett hot för vissa men för oss som tror, en tröst.

Låt våra hjärtan dra nära HERREN.

Svara


AnnMarie 4/1-2019, 13:51

Svar till Bertil Rosenius.

"Vedermldans snara dras snart åt för folket i Kina-ändå är kristna i Kina inte uppryckta"

För en del räknas nog bara de kristna i lilla Sverige,längre än så sträcker sig inte tankarna

Svara


Lena Henricson 4/1-2019, 14:32

Bra att vara beredd på att JESUS kan komma när som helst. 🤗

Bra också att vara beredd på att vi får vara med om en del av vedermödan.

Det som är viktigast är att JESUS bor i våra hjärtan och att vi tjänar honom! 👆

Svara


Marita 4/1-2019, 15:11

2003 stod jag på flygplatsen där det fanns ca 40 kineser. Jag ställde mig mitt ibland dom och predikade om Jesus som frälsare. Och Ordet togs emot. En välklädd man kommer fram och ger ett visit kort i min hand. Och tackar mig. Han var högste VD för ett företag långt borta i en stor stad. Har tänkt så många ggr på detta. Kineserna är hungriga efter Guds ord. Tyvärr har jag inte kvar hans visitkort. Men Ordet sändes till att verka och vi vet inte hur det blev senare. Jag vill tro att några tig till sig Ordet. HA vet alltid vad Han gör !

Svara


Bengt 4/1-2019, 15:16

Det som skrämmer är ju detta med vilddjurets märke

Om vi slipper det eller inte

Gud kan ge oss flyktvägar och beskydd

Om det är hans vilja

Svara


Bertil Rosenius 4/1-2019, 15:57

Svar till Bengt.

Här får vi vara visa. Vi får aldrig ta på oss märket!

Personligen tror jag det är vid det skedet, en bit in i vedermödan när märket införs, som ett uppryckande skulle kunna ske. Efter detta går det inte att överleva - som jag förstår Bibelns Ord. Därmed är blir tanken att vi skall vara med in till slutet, då vredesskålarna töms, i mina ögon omöjlig.

Och därmed får jag mothugg från både PreTrib och PostTrib... 😢...

Svara


Bengt 4/1-2019, 16:22

Nej det tänker jag inte göra

Och därför tror jag en flykt kan krävas

Hoppas vi slipper det

Svara


Kalle 4/1-2019, 16:42

Svar till Bertil Rosenius. Om uppryckandet sker efter vedermödan startat, varför sitter dom 24 äldste vid tronen redan när Jesus tar emot bokrullen? Varför står lampställen, som i kapitel 1 identifieras som församlingarna, redan inför Herren? Och hur kan antikrist framträda innan uppryckandet när 2 Thes 2 säger tvärtom?
Förföljelse har funnits i alla tider. Det kommer säkerligen accelerera allteftersom det närmar sig. Men jag tycker att bibeln är tydlig med att vi inte är kvar på jorden när Daniels 70e vecka startar.

Svara


Bertil Rosenius 4/1-2019, 17:19

Svar till Kalle.

Du har rätt i att det går att plocka ut flera ställen som styrker vad jag förstår att Du grundar Din förståelse på. Likaså förstår jag att det finns bibelställen som styrker de som har en förståelse som går på tvären med Din. Det är ofta lätt att hitta Bibelställen, som i den egna - eller i en krets likasinnades - förståelse, blint kan styrka en viss tro.

Men då det finns ord som styrker både en pre och post tolkning av uppryckandet, väljer jag den förståelse som jag visat på många gånger, den som kallas MidTrib.

Jag väljer att varna för Antikrist, så som Guds Ord gör. Jag läser inte Ordet om ändens tid och Antikrist som någon fiction eller skrämselpropaganda. Utan som en kärleksfullt varnande hälsning från Gud. Däremed kan jag inte negligera Antikrist som någon vi inte behöver bry oss om.

Svara


Leif 4/1-2019, 19:44

Svar till Kalle.

Och hur kan antikrist framträda innan uppryckandet när 2 Thes 2 säger tvärtom?

Kan du förtydliga hur du menar här eftersom jag läser detta stycke såsom att laglöshetens människa just måste träda fram innan uppryckandet?
(2 Thess 2:1‭-‬3) När det gäller vår Herre Jesus Kristus återkomst och att vi ska samlas hos honom, ber vi er, syskon, att inte utan vidare tappa fattningen och låta er skrämmas, vare sig av någon ande eller något vi skulle ha sagt eller skrivit och som hävdar att Herrens dag redan är här. Låt er inte luras, vad de än säger. Först måste nämligen ett avfall komma och en laglöshetens människa träda fram, undergångens son.

Svara


Inge 4/1-2019, 20:04

Är det någon som vet var man kan hitta en länk till SvT:s Dokument utifrån som sändes den 7 oktober?

Det verkar vara borttaget på SVT play?

Svara


Roger T. W. 4/1-2019, 21:57

Kristendomen var förbjuden i Kina i flera hundra år. Några miljoner kom fram när den tilläts igen. De överlevde i hemförsamlingar. Det gör de också idag till viss del, men nu kan staten övervaka ockå dem. Bara godkända Bibelöversättningar tillåts.

Hankineser bosatte sig bland muslimska uighurer. De ansåg sig vara utsatta för folkutbyte och reagerade lite våldsamt. Kina gick in med total övervakning och läger. Tibet är ett annat exempel, men där fick Kina i alla fall slut på den gamla feodalismen och det var bra.

Kina vill också vara med och bestämma vilka biskopar som utses. Det ser inte bra ut.

Svara


Niklas jönsson 4/1-2019, 22:38

svar till KALLE Instämmer helt,det går inte att påstå något annat när det står i bibeln klart och tydligt att vi är bortryckta då när ANTIKRIST framträder,jag tror till 100% på det som står skrivet i bibeln och inte på hur andra vrider & vänder på orden och förvränger sanningen.

Svara


Bengt 4/1-2019, 23:15

Hoppas det är så

Svara


Anna Ivar 5/1-2019, 08:28

Oroande att kristna, unga som gamla, i istället för att använda ledig tid till deckarfilmer och tv tar tillfället att läsa Bibeln. HELA Bibeln. Snart finns inga Bibelappar eller biblar att tillgå. Utom möjligen någon enstaka. Att bygga upp sin ande ska vi göra nu. Med Guds Ord. Det kontrollsamhälle som Kina infört planeras över hela jorden.

Språken går att översätta språken tal och skrift via mobil. Vi är alltså tillbaka till Babel där Babels torn skulle byggas upp till himlen. Gud lät språkförbistringen träda i kraft för att människorna skulle söka honom.

"Mitt rike är inte av denna världen" säger Jesus.

Nya Världsordningen beräknas vara införd 2020-2030. Kallas Tjugottretio.

Ingen ska heller få säga att det bara finns en Gud. Eller en enda väg till Gud. Vår tro på Jesus vår Frälsare och Herre bygger på: "Ingen kommer till Fadern utom genom mig".

Just denna dag som är har Jesus en uppgift för dig och mig. Idag vill han leda till den som längtar efter frid med Gud. Genom bön eller/och på annat sätt. Den som leds av Anden ÄR Guds barn. Allt förmår jag i Honom som ger mig kraft säger Paulus. Gud bereder vägen för varje ny dag. Ger kraft och glädje.

Svara


nils 5/1-2019, 09:14

Äntligen kommer Sanningen fram,att även vi troligen kommer att vara med under den kommande V-mödan,så att vi Ej överraskas när det sker.
¤¤¤
Nu är tid för Förberedaelse i Ordet,Bönen och i Lydnaden inför Herren!
Den relativt "lugna" tiden Nu har Herren låtit oss få ,Ej för lättja utan för Förberedelse!
Läste att kristna i Kina redan möter förföljelse med rivna kyrkor,bränning av biblar mm. men ända fortsätter följa sin Frälsare Jesus utan att låta sig skrämmas.
Det finns minst 100-miljoner Troende idag,de flesta i den underjordiska kyrkan.
Värdesätter man sin Frälsare Jesus Kristus,finns inget som skall stoppa dig och mig från att skiljas från Honom.
¤¤¤
"Ty jag är viss om att varken död ellerliv.varken änglar eller andefurstar,varken något som nu är eller något som skall komma,varken någon makt i höjden eller makt i djupet ej heller något annat skapat,skall kunna skilja oss från Guds Kärlek o Kristus Jesus,vår Herre." Rom.8:38-39.
"Är Gud För oss,vem kan då vara Emot Oss?" Rom.8:31.
"Och se,Jag är med eder Alla dagar intill Tidens ände." Matt.28:20.
"Och Jag skall bedja Fadern,och Han skall give eder en annan Hjälpare,som för Alltid skall vara Hos Eder." Joh.14:16
"Nej,i Allt detta vinna vi en Härlig Seger genom Honom som har Älskat oss."Rom. 8:37
¤¤¤
Låt oss Fröjdas och Glädjas i Herren vår Förlossare,när det ju är vår Eviga Förlossning som Nalkas! Amen!

Svara


David Billström 5/1-2019, 10:49

Svar till Bertil Rosenius.

Jag för min del upplever att i vi denna frihet vi har nu, måste dra oss ännu mycket mer nära Herren, genom Bibelläsning och bön. Vi måste bli än mer starka i Herren och gå när Herren kallar.

Där har vi det broder. "Då kan vi helt ägna oss åt bönen och åt ordets tjänst." Apg. 6:4

Vi håller oss nära Herren genom bönen och ordet och förkunnar ordet till människor.

Svara


Sofia 5/1-2019, 17:17

https://svenska.yle.fi/artikel/2018/04/08/kina-har-borjat-rangordna-medborgare-med-system-baserat-pa-sociala-poang-for

Svara


nils 5/1-2019, 18:19

Svar till Bertil Rosenius. I natt funderade jag åter,vad måste Guds folk möta för att bliva Väckta?
Tänkte på det ord David Wilkerson fick i början av år 2000; Apati!
Han sade att det Enda som kan hjälpa från Apati är Nöd !
Jag ser inte heller någon annan väg,eftersom allttycks det bli bara Sämre eftersom Tiden Går!
Ingen positiv Förändring tyvärr alltsedan år 2000 tycks ske inom kristenheten.
Är jag pessimist eller en Realist,vilket jag vill och försöker vara?
Må Herren leda oss rätt i vår vilja och ansträngningar att ändå fortsätta vår Evangelisation till de Okunniga,Likgiltiga och Visefarande Svenska folket!

Svara


Sofia 5/1-2019, 18:29

https://www.youtube.com/watch?v=3FMWcLZy3jU

Svara


David Billström 5/1-2019, 21:18

Svar till nils.

Apatin var väl inom församlingen? Det är vi som är apatiska. Och är vi det så kan vi inte vänta oss att världen kommer till Jesus.

Må vi vända om från den felaktigt tillrättalagda, diplomatiska och försiktiga aproachen som leder till sömnaktighet. Det handlar om själar som är på väg till helvetet. Men i vår egotrippade lilla kyrkovärld där vi känner oss så trygga och glada att vara frälsta ägnar vi inte en tanke åt de förlorade.

Tänker på sången av Keith Green "Asleep in the light"

https://youtu.be/ik-XOVZcwow

Svara


Kalle 5/1-2019, 21:57

Svar till Leif. Nej, det där handlar om Jesu återkomst, inte om uppryckandet. I vers 6 ser vi att uppryckandet måste hända först.

Svara


Leif 5/1-2019, 22:43

Svar till Kalle.

Jag säger inte att du har fel och att jag tror på ett annat sätt, jag är bara inte låst vid ett enda tänkande utan jag bara ser att det faktiskt ganska klart går att tolka de verserna på helt olika sätt, ja så gott som helt motsatt sätt.

Och det är ju ganska tydligt bland Guds folk.

Men någon riktigt bra förtydligande hur du ser på sammanhanget tycker jag ändå inte du gav...

Jesu frid...

Svara


Bengt 6/1-2019, 09:14

Många inom kyrkorna är ju universalister

Tror inte på helvetet

Tror att alla kommer till himlen

Då blir det ingen nöd på.samma sätt

För människors eviga väl

Svara


nils 6/1-2019, 10:16

Svar till David Billström. Har vi Ingen Nöd för de förlorade är risken Stor att Själv vara Förlorad!
Vi får Ej heller bedragas som de i Kina blev genom Mao Zedongs intåg under kulturrevolution 1966-76 då kommunismens ateism härskade.
De oroliga troende fick då av Amerikanska missionärer höra, kommer det Förföljelse och Lidande,så kommer Jesus och hämtar er till Himlen.
I stället blev de hämtade till fängelser,tortyr och lidande när de bekände sin Tro.
Problemet var att de Flesta var då Ej Redo för det svåra som kom,och Förlorade sin Tro genom en Falsk Förkunnelse!
Besvikna att Jesus kom Ej och räddade dem,som Utlovat var av missionärerna!
¤¤¤
Samma Risk står vi inför Idag,när många Troende tror och väntar sig att en "helikopter" från Himlen skall rädda oss,att vi då skall "sväva bort" från allt lidande.
Skulle vi då vara Bättre Kristna än andra länders heliga som Idag blir Martyrer?
¤¤¤
Genom den falska Pre-Trib förkunnelsen som Saknar Allt stöd i bibeln,Bedrages många Troende,och saknar då Andlig och Mental beredskap när Nöden ändå kommar!
Jesus talade och varnade för Svåra Tider inför sin återkomst i Matt.24,och där Han först i Slutet talar om sin återkomst efter lidande och förföljelse,men givit oss Löftet att vara med oss Alla dagar intill Tidens ände.
Inte att Undslippa det svåra utan att kunna Uthärda de svåra Tider som kommer,med Herrens nåd och Kraft.
Det blir en Renings och Luttrings process vi då genomgår,att bli en värdig Jesu Brud!

Svara


AnnMarie 6/1-2019, 11:22

Svar till nils. Ja många tror sig ju komma undan från allt lidande. En del tror ju tom att de ska sitta och käka en god måltid och samtidigt se ner på de som är kvar och plågas.Hemska tanke låter det lockande?Ja kanske för en del.......faktiskt

Svara


Bengt 6/1-2019, 11:53

En del av oss kan bli martyrer

En del inte

Men lidande och förföljelse blir det säkert

Svara


Bengt 6/1-2019, 11:54

En del av oss kan bli martyrer

En del inte

Men lidande och förföljelse blir det säkert

Svara


Leif 6/1-2019, 17:27

Svar till Bengt.

Att många är universalister vet jag då inte, men några lurade finns det allt. Vi har ju sådana exempel här inne som oftast tiger om detta men gärna talar väldigt illa om frikyrkosyskon.

Jesus är oerhört tydlig med att människor som inte väljer Honom som personlig Frälsare kommer att dömas och plågas i en sjö av eld oavsett om vi väljer att kalla den platsen för Gehenna eller Helvetet. Dem som hamnar där har alltså inte fått förlåtelse såsom dem som tog emot Guds erbjudande, de ville inte underordna sig Gud och får därför med sina liv betala sina egna ihoptjänade straff, och sedan gå evigt förlorade. Jesus säger att de aldrig någonsin skall bli förlåtna, men universalister vill inte tro på dessa Jesu Ord fast det står alldeles tydligt. Det finns någonslags stolthet hos universalister som binder dem vid otro och tvivel. Hoppas att de hellre väljer att tro på Jesu Ord så att de kan gå vidare och istället börja älska sina syskon som valt att tro på vad Herren sagt.

Den som säger något mot Människosonen skall få förlåtelse, men den som säger något mot den heliga anden får inte förlåtelse, varken i denna världen eller i den kommande.

(Matt 12:32)

Något annat ställe säger att de aldrig någonsin skall få förlåtelse.

Det betyder evigt straff, vilket i sin tur enligt Bibeln först betyder rättvist straff i eldsjön (gehenna) för sina egna synder, och sedan förlorad i ett evigt mörker och tomhet!

Jesu frid...

Svara


Din kommentar

Första gången du skriver måste ditt namn och mejl godkännas.


Kom ihåg mig?

Din kommentar kan deletas om den inte passar in på Apg29 vilket sidans grundare har ensam rätt att besluta om och som inte kan ifrågasättas. Exempelvis blir trollande, hat, förlöjligande, villoläror, pseudodebatt och olagligheter deletade och skribenten kan bli satt i modereringskön. Hittar du kommentarer som inte passar in – kontakta då Apg29.


Prenumera på Youtubekanalen:

Vecka 34, lördag 24 augusti 2019 kl. 19:30

Jesus söker: Bartolomeus!

"Så älskade Gud världen att han utgav sin enfödde Son [Jesus], för att var och en som tror på honom inte ska gå förlorad utan ha evigt liv." - Joh 3:16

"Men så många som tog emot honom [Jesus], åt dem gav han rätt att bli Guds barn, åt dem som tror på hans namn." - Joh 1:12

"Om du därför med din mun bekänner att Jesus är Herren och i ditt hjärta tror att Gud har uppväckt honom från de döda, skall du bli frälst." - Rom 10:9

Vill du bli frälst och få alla dina synder förlåtna? Be den här bönen:

- Jesus, jag tar emot dig nu och bekänner dig som Herren. Jag tror att Gud har uppväckt dig från de döda. Tack att jag nu är frälst. Tack att du har förlåtit mig och tack att jag nu är ett Guds barn. Amen.

Tog du emot Jesus i bönen här ovan?
» Ja!


Senaste bönämnet på Bönesidan
lördag 24 augusti 2019 09:09

Bor på en plats där det är mycket seanser,yoga och människor som vänder sig till islam. Be att vi kan få se att människor kommer till tro på Jesus istället.


Morsan reklam


Aktuella artiklar


Senaste kommentarer

Jean: 29 minuter - Om du inte tror på uppryckandet får du ändå vara med om du tror på Jesus

SA: 29 minuter - Om du inte tror på uppryckandet får du ändå vara med om du tror på Jesus

AnnMarie: 29 minuter - Om du inte tror på uppryckandet får du ändå vara med om du tror på Jesus

SA: 29 minuter - Om du inte tror på uppryckandet får du ändå vara med om du tror på Jesus

Leif Boman : 29 minuter - Om du inte tror på uppryckandet får du ändå vara med om du tror på Jesus

SA: 29 minuter - Om du inte tror på uppryckandet får du ändå vara med om du tror på Jesus

Stefan Jonasson : Nytt muslimskt parti vill arbeta mot islamofobi men påstår att det inte är ett uttalat muslimskt parti

AnnMarie: Nytt muslimskt parti vill arbeta mot islamofobi men påstår att det inte är ett uttalat muslimskt parti

AnnMarie: Nytt muslimskt parti vill arbeta mot islamofobi men påstår att det inte är ett uttalat muslimskt parti

Roger T. W.: Kristofobi i spåren av nya Netflixserien ”The family”

Roger T. W.: 29 minuter - Om du inte tror på uppryckandet får du ändå vara med om du tror på Jesus

Erik S: Nytt muslimskt parti vill arbeta mot islamofobi men påstår att det inte är ett uttalat muslimskt parti

Steven: 29 minuter - Om du inte tror på uppryckandet får du ändå vara med om du tror på Jesus

Lena Henricson: 29 minuter - Om du inte tror på uppryckandet får du ändå vara med om du tror på Jesus

Lukas: Nytt muslimskt parti vill arbeta mot islamofobi men påstår att det inte är ett uttalat muslimskt parti

Tommy: 29 minuter - Om du inte tror på uppryckandet får du ändå vara med om du tror på Jesus

SAS: Nytt muslimskt parti vill arbeta mot islamofobi men påstår att det inte är ett uttalat muslimskt parti

SA: 29 minuter - Om du inte tror på uppryckandet får du ändå vara med om du tror på Jesus

AnnMarie: 29 minuter - Om du inte tror på uppryckandet får du ändå vara med om du tror på Jesus

SA: 29 minuter - Om du inte tror på uppryckandet får du ändå vara med om du tror på Jesus


STÖD APG29! Bankkonto: 8169-5,303 725 382-4 | Swish: 070 935 66 96 | Paypal: https://www.paypal.me/apg29

Denna bloggsajt är skapad och drivs av evangelisten Christer Åberg, 55 år gammal. Christer Åberg blev frälst då han tog emot Jesus som sin Herre för 35 år sedan. Bloggsajten Apg29 har funnits på nätet sedan 2001, alltså 18 år i år. Christer Åberg är en änkeman sedan 2008. Han har en dotter på 13 år, Desiré, som brukar kallas för "Dessan", och en son i himlen, Joel, som skulle ha varit 11 år om han hade levt idag. Allt detta finns att läsa om i boken Den längsta natten. Christer Åberg drivs av att förkunna om Jesus och hur man blir frälst. Det är därför som denna bloggsajt finns till.

Varsågod! Du får kopiera mina artiklar och publicera på din egen blogg eller hemsida om du länkar till sidan du har hämtat det!

MediaCreeper

Apg29 använder cookies. Cookies är en liten fil som lagras i din dator. Detta går att stänga av i din webbläsare.

TA EMOT JESUS!

↑ Upp