Language

Apg29.Nu

Christer Åberg | TV | Bönesidan | Fråga Christer Åberg | Skrivklåda | Chatt | Läsarmejl | Skriv | Media | Info | Sök
REKLAM:
Himlen TV7

Stöd Apg29 genom att swisha 20 kr till 072 203 63 74. Tack.

Adam-time před věčného nebeského

Adam-time před věčného nebeského.


Av Sigvard Svärd
torsdag 2 april 2020 01:16

ADAM časovém předstihu před věčného Nebeského

To může být jako vyhodit ven „návnadu“ v Bibli a čekají na „fiktivní“. Jméno Adam je návnada v tomto opusu. Napětí vzniká, když „Slash“, a okusovat drag „pod povrchem“ pryč v prorocké síly z biblické knihy biblické knihy - před tím, než přijde jako božské „úlovek“. studium Bible tady, mám titulerat „Adam čase pro věčný nebeského“, je podle mého názoru takový úlovek.

END OF TEXTŮ

Jsem zvolil několik výchozích titulky pro tento teologické reflexe s krásným průhledy, a to 1 Genesis 1: 26-27a, 2: 6-8, 1 Kings 10: 23-25 ​​Iz 65: 24-25 a 1 Kor 15:45, textů I to z lidové Bible v roce 2015, citovat v pořadí (vše v závorkách jsou moje poznámky.):

(1) ”Gud sade: ´Låt oss göra människor till vår avbild, lika oss. De ska råda över havets fiskar och himlens fåglar, över boskapsdjuren och hela jorden och alla kräldjur som rör sig på jorden.´ Och Gud skapade människan till sin avbild, till Guds avbild skapade han henne, till man och kvinna skapade han dem”. – ”Men dimma kom upp ur jorden och vattnade hela marken. Och Gud formade människan av jord från marken och blåste livsande i hennes näsa. Så blev människan en levande varelse.”

(2) ”Salomo blev större än någon annan kung på jorden, både i rikedom och vishet. Från alla länder kom man för att besöka Salomo och höra den visdom som Gud hade lagt ner i hans hjärta. Var och en förde med sig gåvor: föremål av silver och guld, kläder, vapen, väldoftande kryddor, hästar och mulåsnor. Detta hände år efter år.”

(3) ”Och det ska ske att innan de ropar ska jag svara, medan de ännu talar ska jag höra. Vargar ska beta med lamm, lejon ska äta halm som oxar, och stoft ska var ormens föda. Ingenstans på mitt heliga berg ska de göra något ont eller skadligt säger Herren.”

”Så står det också skrivet: Den första människan Adam, blev en levande varelse. Den andra människan kom från himlen.”

INGET SLUMPARTAT

Gud gör inget impulsivt, oigenomtänkt eller slumpartat. Bakom varje hans handling, vare sig det är frågan om forntid, nutid eller framtid, döljer sig en noggrannhet, en minutiös förberedelse och planering. Så också naturligtvis när det gäller människans tillblivelse. Då människan (adam) som man/manligt beskrivs i hebreiskan, drar det åt ”styrka”. Och när människan (adam) visas på som kvinna/kvinnligt på samma språk, kommer ”livgivning” i förgrunden. Den första mannen får av Gud som egennamn heta Adam och Adam i sin tur (efter Skaparens vilja, kan man förutsätta) ger namnet Eva (hebr. Chavva) åt kvinnan, vilket just betyder ”leva” och ”liv”.

TRE LUSTGÅRDAR

Ale teď něco (1) rajské zahrady (2), King Solomon v Edenu a (3) budoucí tisíciletí. Všechny tři zahrady měli nebo budou mít nádherný a posvátný význam. Na jedné straně, Otec, Syn a Duch svatý, na druhé straně lidstva: Židé a hednafolket, a to zejména lidé s výrazným Messias- nebo Kristustro. Dle zadaných biblickou chronologii existovalo (1) „podzemní“ ráj kolem 4000 let před naším letopočtem, (2) King Solomon of Eden (popsaný v Písni písní), měl jeho rozkvět v 900 před naším letopočtem

Vad det gäller (3) tusenårsriket, med Jesus från det himmelska nedstigen på Olivberget i Jerusalem, kan detta snart vara dags att bli upprättat: ”Och jag såg en ängel komma ner från himlen med nyckeln till avgrunden och en stor kedja i handen. Och han grep draken, den gamle ormen som är Djävulen och Satan, och band honom för tusen år.” (Upp 20:1-2)

HEBREISKANS GAN

(1) Om den första sköna paradisiska miljön, som av mycket att döma låg på jordens ”mittpunkt”, där Jerusalem en dag skulle komma att byggas, dess tempel trona – samt där Jesus skulle dö och uppstå, och i den yttersta tiden återkomma till – så står det exempelvis att läsa i 1 3:8: ”Vid kvällsbrisen hörde de”, Adam och hans brud Eva, ”Herren Gud vandra i lustgården (hebr. gan)”.

(2) Beträffande Jerusalemkungen Salomos lustgård, den andra här i den bibel-profetiska ordningen, så frågar bruden i HV (”Sångernas sång” av Salomo) 1:7: ”Säg mig, du som min själ har kär: Var vallar du din hjort, var låter du den vila vid middagstid?” Och svarar själv på frågan i 6:1: ”Min vän har gått ner till sin lustgård (gan), till de doftande blomsterängarna, för att valla sin hjord.” Salomo som namn, kommer av shalom inom hebreiskan och står för ”fred”, ”lycka” och ”välgång”. Salem, andra delen av namnet Jerusalem, kommer av densamma språkliga roten – alltså shalom med innebörden ”fred”, ”lycka” och ”välgång”.

(3) Co se týče, miléniu, třetí božská-historický „time potěšení“ na zemi - v centru Jeruzaléma a snad přestavěné chrámu - to je požehnání citovat Izaiáš 51: 3: „Ano, Pane potěšil Sion, vidí soucitně na všech jejích troskách. Dělá jí pouště jako Eden ( gan ), jeho poušť jako Pána Eden ( Gan ). Radost a veselí bude nalezeno v něm, díkůvzdání a chvála v pořádku. " Kromě toho, (62: 4): „Ty už nebude nazýván poslední kapka opuštěný“ vaše země nebudou více called'ödemark ‚ale budete called'min kara‘ a vaše země poslední kapka pravá hustrun‘Hospodin tě lásko Vaše země byla její manžel. "

Solomon Eden, je nejblíže k prorockým po obraz rajské zahradě a prorockým vzorem pro nadcházející tisíciletí. A Solomon se svou nevěstou „Tirza“ (VN 6: 7), je pravděpodobně stejně prorocký po snímku Adama s jeho Evy, stejně jako prorocké typu Ježíš Mesiáše / Krista s jeho nevěstou - později ve věčnosti, nazvaný „manželku Beránkovu „(21: 9).

Červená na červenou

Hebrejština Adam / „man“, v doslovném překladu znamená v jazyce „červený“ na „červeně“ nebo „Red“. V 1 Gen 2: 6-7 čteme vytvořil Hospodin Bůh člověka z zvlhčený půdy (jíl) od země. Země je voláno v hebrejském Adama , což znamená „červený“. A postoupil o více nedávné informovaných geologů, že země v regionu Středního východu je „načervenalé“. Adam byl tak vytvořen „červenou zemi“, první byla suchá, prašná, zbytečné a marné - pravděpodobně po zlé pohromy, nebo se jednalo o boží domsakt, kdy „země byl osud prázdný“ (1 Genesis 1: 2).

Om hånfulla människor i den yttersta tiden heter det i 2 Petr 3:5-7: ”De bortser medvetet från att det för länge sedan fanns himlar och en jord som uppstod ur vatten och genom vatten i kraft av Guds ord. Genom vatten och Guds ord dränktes den dåtida världen och gick under. Men de himlar och den jord som nu finns har genom samma ord sparats åt eld och bevaras fram till den dag då de gudlösa människorna ska dömas och gå under.” Guds mäktiga restaurering av ”kaosplaneten”, genom orden: ”Varde ljus!”, fuktade upp mullen och gjorde den mer till ”rödaktig lera” – för att av Herren Gud, efter människoparets syndafall, bli till svårarbetad ”förbannad mark”. I 1 Mos 3:23 skrivs det, att Skaparen skickade bort Adam och Eva ur Edens lustgård, för att de skulle ”bruka” den ”rödmärkta” jorden där utanför.

”BLODFÄRGAD”

Enligt Gottfrid Büchner, i hans väldiga bibelkonkordans från 1789, kan adam, människa och adama, jord/mark, betyda röd i meningen ”blodfärgad”. I detta finns ett antal tolkningsmöjligheter. Det ”blodfärgade” kan ha med blodet som pulserar i en människokropp. Det kan vara en anspelning på hälsa, friskhet och skönhet, röda kinder, och som det heter i Klag 4:7 om Israels furstar innan de hamnade i fångenskap i Babel: ”…deras kroppar vara rödare än korall”. I HV 5:10 uttrycker bruden om brudgummen: ”Min vän är strålande vit och röd, ypperst bland tiotusen.”

Men vi har anledning att gå vidare i försök till tolkning av ”blodfärgad”, för det kan också röra sig om en profetia, en föraning, om vad som skulle komma att prägla mänskligheten. Nämligen att dess utgjutna blod (människoblod, hebr. adamdam), genom våld och bråd död, skulle färga jorden röd. Det gick ju inte längre än till Adams och Evas båda söner Kain och Abel var igång på markerna, innan den första blodsutgjutelsen skedde då Kain slog ihjäl sin yngre bror Abel.

A ne věnovat příliš mnoho prostoru k bodu vyčerpání lidské krve na zemi, kromě toho, že ještě zmínit o 1. a 2. světové války, strašné výsledky - jdu do božského domsakt ve Zjevení 14:20: „Herrschaftskelter stiskněte (lidský Press) byl pošlapala mimo město (Jeruzalém), a krev tekla z tisku a dosáhl až na uzdy koní tisíc stupňů ve vzdálenosti (asi 38 km). "

BOŽÍ SONS Krevní

Jesus kallas i sin mänsklighet för ”den siste Adam” (engelskans ”last”), den avslutande, den genom vilket människan som varelse når sitt bokslut – under förutsättning att Guds räddning från synd genom Jesus har tagits emot. Det är endast dessa Bibeln, inför evigheten, ger besked om. Vad som i avseende på förändring/”förvandling” till något annat, i övergången från tid till evighet, sker med de människor som går evigt förlorade – det går inte att hitta antydan till svar på i Skriften.

Tak, aby zachránil „prvního Adama“, všechny pokleslé Adam , muži a ženy (muži i ženy) - je „poslední Adam“ do „já“ hříchu, vzít si to, a jak se říká v Koloským 1 : 19-20: „Bůh se rozhodl nechat celé plnosti žít v něm a skrze něj se smířit všechny věci pro sebe, pak se vytvořila mír v krvi jeho cross - skrze něj mír na zemi a nebe“

Zpěvák zpívá ve vítězství Toner 229: „(První) Adam, všichni jsme jedním a Adamův zrada byla naše. schovali jsme se mezi stromy Edenu, když nám Pán hledal. Unikli jsme, a když jsme přišli od Boha a od sebe navzájem. Naše vlastní způsob, jak bychom chtěli jít. Jen samota jsme našli. "

Jak je psáno v 1 Peter 1: 18-19: „Víš, že to není s rychle se kazící věci, jako je stříbro nebo zlato, jsi vykoupil z marných způsobů, jak zděděných z vašich otců (hebr. Adam / Adama ). Ne, bylo to s Kristem (poslední Adam) drahou krví, která krví beránka bez vady nebo vadu. Byl předurčen ještě před stvořením světa, ale teď v těchto posledních časech pro vás. "

„Ačkoli byl Syn, naučil se poslušnosti tím, co trpěl. Když byl učiněn dokonalým (opět), stal se zdrojem věčné spásy pro všechny, kdo ho (přiznám ho) poslouchat. " (Židům 5: 8-9)

Syn Člověka

Takže, když se prezentuje Bible Ježíš jako „Syn člověka“ (řecky. Tu anthropu ), je základ, který se v poslední době také stalo tělem, a to jak pravý Bůh a pravý člověk. Ale pak jiný druh člověka, „druhá osoba“ - jedna s oblohou zůstává v jeho duchu: „Byl v podobě Boží, ale nepočítal rovnost s Bohem jako odměnu, ale obětoval a vzal otroka a stal se člověkem podobně. Když se navenek se stal člověkem ( ‚do vnější strany jako hříšný människa‘, Romans 8: 3), ponížil a byl poslušný k smrti - dokonce i smrt na kříži ". (Filipským 2: 6-8) V Janovi 1:14 je psáno: „A Slovo se stalo tělem a přebývalo mezi námi, a viděli jsme slávu jeho, slávu jakožto jednorozeného od Otce. A byl plný milosti a pravdy. "

Paul, vedený Duchem svatým, píše v 1. Korintským 15:40, že existuje „pozemská těla“ (lidé, hebr. Adama , Greek. Epigeia ) a tam jsou „nebeská tělesa (Řekové Epurania.) -“ nebeská tělesa lesk je svého druhu a pozemské orgánů slávě jiného druhu. " A pokračuje ve verších 44-45: "To je zaseto smrtelné tělo (. Greek Psychikon s choikos , prachu / jemných částic), je vstane tělo duchovní (Řek. Pnevmatikon of pnev / pneu " duch „). Existují (pouze) smrtelné tělo, tam jsou (konečně) i duchovní tělo. Tak je psáno: První člověk Adam se stal živou bytostí(Při tvorbě). Poslední Adam se stal oživujícím duchem (těsně po jeho vzkříšení z mrtvých) ...

"OFÖRSTÖBAR ROCK"

Zde je přestávka v započaté bible citátu, koncept Adama rozjede ve směru förmerat, které by měly mít prostor, pak „diamant“ ve větě „nezničitelný kámen“ v řečtině je nazýván Adam . V tomto smyslu, to může snad představit lidstvo mají sklon k „tvrdé neuvěřitelný kotel“ (Zachariáš 7: 11-12): „Ale nebudou poslouchat, aniž se vzbouřili a zavřel své uši, takže nemají slyšet. Oni dělali jejich srdce tvrdé jako diamant, takže neslyšel instrukce a slova, která Hospodin zástupů, které rozesílá svým Duchem skrze proroky předešlé. Proto je velký přišel hněv od Hospodina zástupů. "

Pokud jde o Ježíšovi, že je umístěn v Židům (například 4: 14-15, 7: 22-28) byl jako posvátné nebeské Priest a v této souvislosti, že je pro něj, svázané různé Adams, Že „diamanty“, protože potom použít model 2 Exodus 28: 15-19: „Uděláš pancířem o verdiktu v oboru tkáně stejným způsobem jako nárameníku. Ze zlata, z modré, purpurové a šarlatové příze a jemně tkaného plátna, měli byste to udělat. Mělo by být čtvercové a složené ze dvou, jeden půl loket a půl lokte široký. Musíte poskytnout ji drahými kameny ve čtyřech řadách: první řádek rubínové, topas a smaragd, v druhé řadě, granát, safír a smaragd, ve třetí řadě, hyacintu, achát a ametyst; a ve čtvrté řadě chrysolit, onyx, a Jasper. Měly by být nastaveny na zlaté obroučky. " Silný kázání na toto téma, uvedené v písni: „Teď je den smíření“ (Victory Tóny 451), přičemž druhý verš zní: „pancíř kameny jsou nyní Boží láska interpret. Krev nové smlouvy spojuje lidi. "

V prvním a druhém

Pauza končí:“... Ale první nebyl duchovní, ne pozemský. Pak přišla duchovní. První člověk je ze země, země (Řek. Poskytnutý , CF .. Gejsisk / seisisk). Druhý muž z nebe (Řek. Uranu). Så som den jordiska människan var (efter syndafallet), så är också de jordiska. Och så som den himmelska människan är (fullkomnad), så är också de himmelska. Och liksom vi har burit den jordiska människans (bristfälliga) bild, ska vi också bära den himmelska människans (fullkomliga) bild. Men det säger jag, bröder: kött och blod kan inte ärva Guds rike, och det förgängliga kan inte ärva det oförgängliga. Se, jag säger er en hemlighet: Vi ska inte alla insomna (tron på Jesu nära återkomst brann starkt för 2000 år sedan) men vi ska alla förvandlas, i ett nu, på ett ögonblick, vid den sista basunens ljud. Basunen ska ljuda och de döda ska uppstå odödliga och vi ska förvandlas. Detta förgängliga måste kläs i odödlighet. Men när det förgängliga är klätt i oförgänglighet och det dödliga klätts i odödlighet, då uppfylls det ord som står skrivet: Döden är uppslukad i seger.”

LIKA JESUS OCH ÄNGLARNA

”Mina älskade, nu är vi Guds barn, och än är det inte uppenbart vad vi ska bli. Men vi vet att när han (Jesus) uppenbaras ska vi bli lika honom, för då får vi se honom sådan han är.” (1 Joh 3:2)

”Nu ser vi i en gåtfull spegelbild, men då ska vi se ansikte mot ansikte (se Gud i ansiktet). Nu förstår jag bara till en del, men då ska jag känna fullkomligt, så som jag själv (av Gud här i tiden) blivit fullkomligt känd.” (1 Kor 13:12).

Och jämför med Mark 12:24: ”Jesus sa till dem (saddukeerna): ´Tar ni inte fel, just för att ni inte förstår Skrifterna och inte heller Guds makt? När de döda uppstår gifter de sig inte och blir inte bortgifta, utan är som änglar i himlen.´” Samma händelse tecknar Lukas på följande sätt (20:34-36): ”Jesus svarade dem: ´De som lever i den här världen gifter sig och blir bortgifta. Men de som anses värdiga (väljer att tro) att nå den andra världen och uppståndelsen från de döda, de varken gifter sig eller blir bortgifta. De kan inte dö längre, för de är som änglarna och är Guds barn, eftersom de är uppståndelsens barn.´”

I Upp 14:4 uttrycks det intressant: ”…dessa som följer Lammet var det än går. De är friköpta från människorna (de har blivit andlig ”brud” eller ”jungfru”) som en förstlingsfrukt åt Gud och Lammet.”

LAMMETS BRUD

Odhalení není jednoduché usadit se v čase a věčnosti. Ale jít dále do uvažovaného a dosažení jakési struník - může být několik pasáží z Bible bible citované (Zj 7: 11-17, 19: 6-9, 11-14):

”Och alla änglarna stod runt tronen och de äldste och de fyra varelserna, och de föll ner på sina ansikten inför tronen och tillbad Gud och sade: ´Amen! Lovsången, härligheten, visheten, tacksägelsen, äran, makten och kraften tillhör vår Gud i evigheters evighet. Amen.´ En av de äldste frågade mig: Vilka är de och varifrån kommer de? Jag svarade: ´Det är de som kommer ur den stora nöden. De har tvättat sina kläder och gjort dem vita i Lammets blod. Därför står de inför Guds tron och tjänar honom dag och natt i hans tempel, och han som sitter på tronen ska slå upp sitt tält över dem. De ska aldrig mer hungra och aldrig mer törsta, och varken solen eller någon annan hetta ska drabba dem, för Lammet mitt på tronen ska vara deras herde. Han ska leda dem till livets vattenkällor, och Gud ska torka alla tårar från deras ögon.”

”Och jag hörde liksom rösten från en stor skara (änglar), som bruset av väldiga vatten och dånet av kraftig åska, och de sade: ´Halleluja! Herren vår Gud den Allsmäktige är nu kung. Låt oss glädjas och jubla och ge honom äran, för Lammets bröllop har kommit och hans brud har gjort sig redo. Skinande rent linne har hon fått att klä sig i.´ Linnet är de heligas rättfärdighet. Och ängeln sade till mig: ´Skriv! Saliga är de som är bjudna till Lammets bröllopsmåltid.´ Och han tillade: ´Dess Guds ord är sanna.´ Och jag såg himlen öppen, och se: en vit häst, och han som satt på den heter Trofast och Sann, och han dömer och strider i rättfärdighet. Hans ögon var som eldslågor, och på sitt huvud bar han många kronor. Han hade ett namn skrivet som ingen känner utom han själv, och han var klädd i en mantel som doppats i blod, och hans namn är Guds Ord. De himmelska härarna (utan blod på kläderna) följde honom på vita hästar, och de var klädda i vitt linne (se här 1 Kor 6:2: ´Vet ni då inte att de heliga ska döma världen?´).”

UPPHÖJD STÄLLNING

Alltså, det är inga svaga jordiska människor (adamiter om man säger så), vilka kommer ridande tillsammans med Jesus på vita hästar. Utan det är de som förvandlats till likhet med honom och är som änglar, d.v.s. himlahärliga.

Men de är ”förmer” än änglarna. I härlighet står de mellan gudomligheten och änglavärlden. I det första förhållandet läser vi: ”Det är ju inte änglar han (Jesus) tar sig an, utan Abrahams barn (de som har tron).” (Hebr 2:16) Vidare: ”Är inte änglarna andar i Guds tjänst, utsända för att hjälpa dem som ska ärva (tackar ja till erbjudandet) frälsningen?” (Hebr 1:14) I det slutliga segertillståndet tonar en upphöjd ställning över änglarna fram i 1 Kor 6:2-3: ”Vet ni inte att de heliga ska döma världen?... Vet ni inte att vi ska döma änglar?” Vi tillber inte änglar här i tiden, men det eviga perspektivet ska inte heller göra oss högmodiga.

Autor Židům vězňů v 12:23: „... duchové spravedlivých, kteří dosáhli dokonalosti (tj stala nějaká nebeských duchů),“ a tak se může volně pohybovat a ve všech dimenzích. Někdo větší jasnosti ve vzhledu a barvy pleti udržuje nás ne Bible se. To bylo projednáno, jak je to vhodné, byla a může být cituje příklad, Žalm 8: 6 a 82: 6a z nějakého překladu, který říká, že o muži, který stvořil Bůh, že: „Však jsi mu udělal božskou bytost; s čest a poctivost ho korunoval „a“ já jsem řekl, že jsou bohové „- protože někteří věřící se vloupal do úspěšného teologické nauky. Ale tyto bibelrum fit v každém případě plné člověka v jejím transformaci do nebeského tělesa.

Det är i detta stadium, då den troende människan gått från sin jordiska tunna kroppstid, från kött och blod, till att ha fått en himmelsk kropp, som nästa fas i den gudomliga planen går i fullbordan – med ”nya himlar och en ny jord där rättfärdighet bor” (2 Petr 3:13).

EN HERRENS ÖVERLÅTELSE

Du kan få vara en av de förvandlade. Så lämna inte den bibliska tron om du en gång har börjat att vara en sådan troende. Läs i tro och liv in dig i all bibeltext där det står ”de heliga”. Räkna in en Herrens överlåtelse av ditt namn bland de ”himmelska kropparna”. Se framför dig hur du – utan synd, utan sjukdom, utan smärta, utan sorg – andefritt rör dig tillsammans med och som Jesus i den eviga himmelska världens alla ”regioner”.

A mějte na paměti, že nové duchovní / okultní / gnostické učení a náboženství, nejsou ničím jiným než bludy a ďábelských útocích proti pravému evangeliu. A překvapivě, v podobě agnosticismu nebo ateismu, není lépe. Chcete-li odmítnout Ježíše jako svého osobního Spasitele, je ne být součástí vlastního přechodu od Adama čase do věčného nebeského. To je tak ohromující čekajícím lidem víru ve věčný nebeského!

Poslouchejte, přečtěte si následující verše a zamyšlení ji. Pro to je zásadní význam pro dnešní kázání se nedívá na světových přízni - okultismus nebo ateismus - pokud jde o to, co se stane s věřícího po smrti. Aniž by svou zodpovědnost před Bohem, a proto je neporušená se svatým dechberoucí pájkou od samého začátku:

„Ale jak praví Písmo, co oko nevidělo, ani ucho neslyšelo, a lidské srdce je nepředstavoval, co Bůh připravil těm, kdo ho milují .“ (1 Kor 2: 9)


Publicerades torsdag 2 april 2020 01:16:52 +0200 i kategorin Läsarmejl och i ämnena:

Nyhetsbrevet - prenumerera gratis!


Senaste live på Youtube


Tältmöte med Christer Åberg - Tisdag 4 augusti 20120


„Neboť Bůh tak miloval svět, že dal svého jednorozeného Syna [Ježíše], aby každý, kdo v něho věří, nezahynul, ale měl život věčný.“ - 03:16

„Ale tolik, kolik  obdržel  Něm [Ježíš], jim dal moc stát se Božími dětmi, těm, kteří věří v jeho jméno.“ - John 1:12

„Že pokud Vyznáš-li svými ústy, že Ježíš je Pán a věřit ve svém srdci, že ho Bůh vzkřísil z mrtvých, budeš spasen.“ - Řím 10: 9

Chcete, aby se zachránil a získat všechny své hříchy odpuštěny? Modlete se tuto modlitbu:

- Ježíši, já přijmu vás nyní i přiznat, že jako svého Pána. Domnívám se, že vás Bůh vzkřísil z mrtvých. Děkuji, že jsem nyní uložena. Děkuji, že jste mi odpuštěno a děkuji, že jsem teď Božím dítětem. Amen.

Obdrželi jste Ježíš v modlitbě výše?


Senaste bönämnet på Bönesidan

onsdag 5 augusti 2020 17:43
Jag behöver förbön gällande mitt röksug. Jag har varit rökfri några veckor nu men jag håller på att bli tokig av röksuget. Be att Gud hjälper mig, jag vill inte ta en cigarett....

Senaste kommentarer


Aktuella artiklar



STÖD APG29
SWISH: 072 203 63 74
PAYPAL: paypal.me/apg29
BANKKONTO: 8150-5, 934 343 720-9
IBAN/BIC: SE7980000815059343437209 SWEDSESS

Mer info hur du kan stödja finner du här!

KONTAKT:
christer@apg29.nu
072-203 63 74

MediaCreeper

↑ Upp