Language

Apg29.Nu

Christer Åberg | TV | Bönesidan | Fråga Christer Åberg | Kommentarer | Skrivklåda | Chatt | Läsarmejl | Skriv | Media | Info | Sök
REKLAM:
Världen idag

Lucia - Devil Bride

Tha an fhìrinn mu Lucia.

Lucia iomhaigh.

Lucia tha na Chaitligeach naomh a mòran adhradh san Dùbhlachd. Am measg eile len diofar Lucia trèana, an dà chuid ann an eaglaisean agus ann an co-theacsan saoghalta.


Christer ÅbergAv Christer Åberg
torsdag, 12 december 2019 14:56

Deamhain Bride

Saffron na cait 'am b' ainm "Solbröd". "Saffron Bread" a 'tighinn bho "Lucia" agus a' ciallachadh "Lucifer aig bean na bainnse." Lucifer 'S e ainm airson an deamhan. Ann am briathran eile, tha e a 'ciallachadh "Deamhain Bride".

Smaoinich mu dheidhinn nuair a chlann-nighean agus boireannaich inbheach sgeadaich suas mar Lucia le coinnlean ann a falt. Cò a tha e gu bheil iad dha-rìribh sgeadaich suas mar? Agus cò a tha e iad espouse?

an antichrist

Nuair a bhiodh daoine a 'seinn agus reachd a ghairm gu bheil e Lucia a' toirt solas mar sin tha iad air an àite aice ri Iosa. Tha i air a bhith an antichrist is e sin, an àite Iosa.

Oir tha e Iosa dha-rìribh a 'toirt fìor Sgòthan! Tha e dha sinn a 'moladh agus adhradh. Neo-marbh "naomh" a tha air a bhith marbh fad iomadh bliadhna.

pàganach tùs

Tha a 'chleachdadh a' comharrachadh Lucia bho thùs pàganach.

Tha an Eaglais Chaitligeach "Christianized" an pàganach Lucia 'comharrachadh toiseach le bhith a' comharrachadh Saint Lucia. Ach a 'comharrachadh naomh' S e gu dearbh a cheart cho ceàrr!

Lucia nach deach a chomharrachadh fada a-steach dhan sgìre Lochlannach

"Lucia" no "Saffron", a 'ciallachadh "Sgòthan," nach deach a chomharrachadh san t-Suain no na dùthchannan Lochlannach airson ùine fhada.

B 'ann anns na 1700an a thòisich iad a' comharrachadh Saint Lucia - mus robh i cha mhòr gu tur neo-aithnichte.

Dubhlachd

Ach Dubhlachd air a bhith air a chomharrachadh airson fhada, agus mar riochdaire a 'dises no boireann dìon diathan, dh'fhàs "Lucias" figear urram agus ghlòrachadh.

Thachair seo air Midwinter Latha air 13 Dùbhlachd.

Prokopios de "Lucia comharrachadh"

Tha an sgeulachd as sine de "Lucia comharrachadh" a 'tighinn bhon Prokopios, mar 500 aig sìos anns a' Ghrèig a sgrìobh mu dheidhinn "Ultima Thule".

"Ach nuair a deich làithean air fhàgail den shiorruidh oidhche, a 'sreap suas teachdair air aon de na beanntan àrda, a tha anns na criochan seo, agus far a bheil e mu dheireadh a' lasadh tein'-aighear, ri sluagh a 'fuireach ann an Dalarna gu h-ìosal, tha e chithear a 'ghrian ag èirigh fad air falbh, agus gu bheil an 40 latha fada an oidhche fhada gus am bi thairis. an sin a' gabhail na boireannaich ann an ceann a tuath na dùthcha suas leusan agus coinnlean, gu adorn fhèin, agus tha iad aodach geal trusgain, agus ma mheadhain, tha iad air rudeigin dearg, no crios connlaich. "

Tha an deomhan Lussi

Tha na boireannaich a demo siostam Lussi tha bunait Lucia.

Grian-stad a 'gheamhraidh a ghabh àite timcheall air 13 Dùbhlachd ann na Meadhan Aoisean. An sin creachte boireann demo siostam Lussi.

Tha an deomhan Lussi tha mar so air an fheallsanachd airson Lucia. Lucia a 'tuiteam air an treas den Dùbhlachd chaidh aon uair eile co-cheangailte ris an deamhan ainm Lucifer seach le Chaitligeach naomh.

Tha Saint Lucia

Tha subhachas air 13 Dùbhlachd S e seann ach an t-ainm agus an co-bhuinn ris an naomh Lucia tha an ìre mhath ùr.

Lucia air a chomharrachadh ann an Sicily. Tha iad a 'dèanamh oirre a-steach cuilbheart mar figear.

Ann an Sicily gabhail Lucia 'faighinn biadh bhon chloinn agus làmh-mach tiodhlacan dhaibh, agus tha i ag itealaich asal. Can cuideigin a 'faicinn a h-' tilgeil a luaithre air an neach-aodann.

Cròch Cat

Saffron cat chan eil ainm bho thùs bho Saint Lucia ach bhon donas ainm Lucifer.

Airson a 'cur feagal air falbh an "Saffron" (Lucifer - Devil), dathte duine buns buidhe le Cròch.

Tha an Eaglais Chaitligeach a 'breisleach

Mar as àbhaist, an Eaglais Chaitligeach a 'mheasgachadh le saobh-chràbhadh, an creideamh Crìosdail, an diabhol agus deamhain nuair a tha iad a' cruthachadh am naoimh.

Feumaidh sinn nach 'eil na naoimh, no deamhain. Feumaidh sinn a dh'ionnsaidh Iosa Criosd. Tha e a-mhàin Iosa a tha na Sgòthan agus tha ea 'toirt dhuinn' lasadh nuair a tha sinn a 'creidsinn ann dha!

Caitligeach naomh - aoraidh

Lucia tha na Chaitligeach naomh a mòran adhradh san Dùbhlachd. Am measg eile len diofar Lucia trèana, an dà chuid ann an eaglaisean agus ann an co-theacsan saoghalta.

Iad aoradh do na mairbh "naomh" ach tha iad a 'tuigsinn gu bheil iad aoradh agus tha iad ciontach de aoraidh.

"Ach chan eil mi aoradh Lucia!" GAIRM faodaidh tu uabhas. A bheil sibh air a bhith a 'seinn "Santa Lucia" aig àm a choireigin?

The Devil

Lucia an t-ainm a 'tighinn bhon fhacal cheudna mar Lucifer - an deamhan. Creid mi, bidh an deamhan gu dearbh chan eil solas.

Ach nuair a bhios daoine reachd a ghairm gu bheil e Lucia a 'toirt solas mar sin tha iad air an àite aice ri Iosa. Tha i air a bhith na antikristlig samhla a tha an àite Iosa.

Togail suas Iosa àite. 'S e esan a' lasadh suas an dorchadas.

Isaiah 9: 2. daoine a 'coiseachd ann an dorchadas a' faicinn solas mòr; air an fheadhainn a 'fuireach ann an sgàil a' bhàis dùthaich so solas Shine a mach.

John 1: 9. Tha an solus fìor a 'toirt solas a h-uile duine a bha a' tighinn a-steach dhan t-saoghal.

Ùmhal agus malairteach co-theacsan

Lucia a chomharrachadh Dùbhlachd 13 san t-Suain agus an cuid de dhùthchannan eile. Lucia air a chomharrachadh an dà chuid ann an diofar eaglaisean, saoghalta agus malairteach co-theacsan. Seach gur e a 'chàin a' comharrachadh a h-saoghalta agus malairteach co-theacsan, tha sinn a 'tuigsinn nach eil e Crìosdail. Bha e air a bhith mu dheidhinn Iosa Criosd nach deach a chomharrachadh ann an leithid de cho-theacsan. Tha Lucia eil càil ri dhèanamh leis a 'Bhìobaill a dhèanamh. Tha i ùr-innleachdan ùra. Tha an uirsgeulan mu Lucia e cuideachd nach eil às a 'Bhìoball, ach dha-rìribh pàganach is dubharach.

Lucia tha na Chaitligeach naomh a bha a canonized 100 bliadhna an dèidh a bhàis. Chaidh a chur gu bàs ann an Syracuse ann an Sicily ann an 304. Chaidh a tha fo chasaid a bhith na Crìosdail, agus chaidh seo a 'beachdachadh air a bhith a-mach an aghaidh an Ìmpire Ròmanach.

Tha grunnan sgeulachdan mu Lucia agus tha e doirbh iad a 'cumail bho chèile. Tha fear dhiubh a chaidh i le biadh dhan Ròimh a catacombs fon talamh far an robh Crìosdaidhean a 'falach. Gus faicinn far chaidh i anns an dorchadas tunailean, chuir i coinnlean air a ceann. Chan agad custom carson nigheanan òga a bhith Chandelier nuair a tha iad a 'smaoineachadh Lucia.

Tha sùilean baraille

Tha i tric a 'nochdadh le mo shùilean a' caitheamh am baraille. Tha sgeul ann gun reub i a-mach a shùilean pàganach prionnsa nach b 'urrainn pòsadh. An uair sin dh'fhàs e a-mach às ùr agus nas fheàrr a shùil oirre.

Ann an Chaitligeach an t-saoghail, tha ia sùilean agus bean-taic Ophthalmologicals invoked h-ainm. Lucia e cuideachd a 'patron saint of Syracuse.

Sgòthan ann am falt

Air 13 Dùbhlachd, agus an uair sin mar as trice Lucia 'toirt solas a-steach a' ghruag, ach chan eil i a 'toirt an t-solais, tha e Iosa. Agus e a-mhàin nach eil a 'tighinn le solas - tha e an Sgòthan. Tha e cudromach nach bi sinn a 'dèanamh rudan a tha a' toirt air falbh ar dùr-amhairc bho Iosa.

Lucia an t-ainm a 'tighinn bho Lux, a' ciallachadh solas. Mothaich na ionnanachd le Lucifer, a tha ainm an donas!

Gealladh a thoirt nach pòsadh

Beul-aithris eile a tha a Lucia a gheall Dia nach pòsadh. Nuair a tha fear òg nach b 'urrainn pòsadh, tha e air a chomharrachadh airson a h-Ìmpire anns an Ròimh gun robh i Crìosdail.

Chaidh a dhìteadh gu 'fheudar do obair ann an siùrsachd. Nuair a thàinig iad a dh'iarraidh oirre, cha b'urrainn iad troimh-chèile dhi. An uair sin dh'fheuch iad ri losgadh oirre aig a 'phost, ach nuair a tha e cuideachd a dhì-cheannadh dh'fhàillig iad i. Tha an còmhlan-ciùil dearg timcheall Lucia a 'mheadhan tha samhla de aice fhuil a' sruthadh.

Lucia comharrachadh

Ann an roinn Lochlannach, tha sinn gu math aonar a 'comharrachadh Lucia aig ar dian-slighe. Ach tha traidiseanan ann an cuid de phàirtean den Eadailt. Gifts air an sgaoileadh gu Verona clann air Lucia Latha ann chuimhneachan Lucia gan dìon bho na 1300an plàigh!

Anns a 'bhaile Syracuse oirre airson seachdain ann an caismeachd ìomhaigh a' riochdachadh Lucia beagan cheudan cilos. Cuideachd anns a 'bhaile ann an Amaroni Calabria iad a' comharrachadh Lucia ann an caismeachd, ach ann an companaidh eile a 'bhaile naomh, Santa Barbara.

Lucia Crìosdail?

Tha e coltach gu bheil a 'comharrachadh prìomh thachartasan Lucia mar sin an creideamh Crìosdail, ach cha ghabh e a' chùis. Tha e nas fheàrr a thoirt gu aire Iosa a tha an solus fìor a 'tighinn a-steach dhan t-saoghal agus tha ea' toirt solas a h-uile daoine! (Eòin 1: 9)

Tha iad rudan a tha ag iarraidh 'ur sùilean air falbh bho Iosa mar sin thu cha tèid a shàbhaladh. Caitligeach naomh e aon leithid.

Tha e cudromach nach eil sibh a leig rud sam bith a ghabhail do shùilean dheth Iosa. Tha e a-mhàin na aonar Iosa a tha an Tighearn agus Slànuighear!


Publicerades torsdag, 12 december 2019 14:56:53 +0100 i kategorin och i ämnena:


30 kommentarer


x
David Winther
torsdag, 12 december 2019 15:49

Barnen skola kallar dagen för Julkuldagen och Luciorna skiner med sin frånvaro.

Svara

x
David Winther
torsdag, 12 december 2019 15:59

Men de lär väl sända djävulståget på tv i alla fall. Tur man inte har någon tv.

Svara

x
Lena Henricson
torsdag, 12 december 2019 16:38

Julfirandet har ju på sätt och vis börjat med julkonserter m.m. Men mycket vill ta bort fokus från undret med barnet i krubban, lucior,tärnor tomtar,jäkt stress...... Må evangeliet att Gud blev människa för att rädda oss bli riktigt levande denna juletid!❤️🙏🙏🙏 🙂

Svara

x
Christer Åberg svarar David Winther
torsdag, 12 december 2019 16:41

Det visste jag inte. Är det "fenomenet" utbrett?

Svara

x
Kalle svarar David Winther
torsdag, 12 december 2019 17:05

Jul har också hedniskt ursprung.

Svara

x
P. Andersson
torsdag, 12 december 2019 17:05

En tradition skapad av människor och således fullt formbar. Se på alla stridigheter kring luciatågen i Sverige. Rappare och "Hennare" i tågen, tvister och bråk om det får vara så eller inte. Inte fridfullt.


Svara

x
Sandra
torsdag, 12 december 2019 19:35

Ursäkta mig men Lucifer betyder ljusbäraren. Lucy betyder ljus. Och lucia betyder ljusbärerskan.

Nu råkar ljusbäraren (han) ha blivit satan.

Men lucia betyder inte Lucifers brud utan ljusbärerskan.

Och neeeeej vi ska inte tillbe henne! Aldrig i livet!

Svara

x
Tomas N
torsdag, 12 december 2019 20:03

Det är väl ganska mycket traditioner i jul och lucia som inte är så bra om man granskar på djupet. Tomtar t ex och pepparkaksgubbar.
Men än så länge kan man ju glädjas åt vissa textrader i " Nu tändes tusen juleljus.

"Att född är Herren Jesus Krist,vår frälsare och Gud" Man visste inte vad man sjöng som barn,men det finns tyngd i de texterna . Även Stilla natt är riktigt bra text.

Tyvärr har luciavakan varit och kanske fortfarande är en av dessa dagar med mycket fylla för många unga.
Vi behöver be för ungdomarna och finnas där och vara bra vuxna

Svara

x
SA
torsdag, 12 december 2019 20:55

Låt barnen få glädjas , man behöver inte se allt så på det sättet , jag tänker inte så , tycker dom är så söta . Har barnbarn som kommer vara med i morron , dom är som små änglar ❤️ Min dotter var Lusia när hon var liten så söt hon var , och mina söner pepparkaksgubbar .

Svara

x
Helen
torsdag, 12 december 2019 21:06

Tack för att du lyfter detta! Jag har haft svårt att se varför man tillåter luciatåg i våra kyrkor. Står ingenting i bibeln om det...

Svara

x
Jessica svarar SA
torsdag, 12 december 2019 21:14

Jag håller med dig SA! Ska vi som kristna förbjuda våra barn att vara med i luciatåget på förskolan och skolan?
Mina 3 barn är alla i 20-årsåldern. De var med på dessa aktiviteter i skolan, och jag kan inte se att de tagit skada av det.
Dessutom hade vi alltid en tomte som kom och delade ut julklappar.
Varför göra en höna utav en fjäder?
Det finns allvarligare saker i samhället att oroa sig över.
En del kristna känner betänkligheter över att fira jul. Varför kan vi inte använda den här juletiden att passa på att berätta varför Jesus kom hit ner!
Att han LEVER idag och är mänsklighetens enda hopp!
Gör vi det så bleknar både tomten och Lucia i allas ögon.🙏

Svara

x
SA svarar Jessica
torsdag, 12 december 2019 21:26

Tack !!! Jessica , tycker precis som du ❤️ Var välsignad 🌅

Svara

x
Johanna svarar SA
torsdag, 12 december 2019 21:41

Tycker precis likadant.

Svara

x
Johanna svarar SA
torsdag, 12 december 2019 21:42

Håller med dig.

Svara

x
SA svarar Johanna
torsdag, 12 december 2019 21:46

👍🌅👍

Svara

x
Mikael W
torsdag, 12 december 2019 22:23

Viktigt att man gör pepparkaksgubbarna och pepparkaksgummorna exakt lika stora när man bakar så det blir jämlikt mellan könen,

...och för miljöns bästa så bör man undvika att stoppa in dem i den energikrävande ugnen. Det går lika bra att stoppa degen direkt in i munnen, och då sparar man lite tid också,,,,..undvik att tugga så går det fortare...

Svara

x
RH
torsdag, 12 december 2019 22:46

Men det finns mycket som sker innanför kyrkans väggar, trots att det inte står något om det i Bibeln, utan det för den skull behöver vara fel.

Svara

x
SA svarar Mikael W
torsdag, 12 december 2019 22:49

🤣😂🤣

Svara

x
RH
torsdag, 12 december 2019 23:29

Jag håller med er, Jessica och SA! Jag passar själv på och berätta om Julens glada budskap, när tillfällen ges så här i Advents-, Jule- och även Luciatider.

Svara

x
Daniel Ånséhn
fredag, 13 december 2019 00:31

Tack Christer!


Svara

x
Troende svarar SA
fredag, 13 december 2019 03:50

Lite hysteri i detta känns det som.. Tag det lugnt .
Många Luciatåg sjunger ju flera kristna sånger. Glöm inte det !
Gud välsigne er alla idag 🙏 !

Svara

x
Troende svarar Mikael W
fredag, 13 december 2019 03:53

Pepparkakspersoner menar Du väl, Mikael ?
Inte bra för somliga att bli stoppade in i ett fack..🙂

Svara

x
Jessica
fredag, 13 december 2019 08:12

Ett riktigt fint luciafirande ifrån Gränna kyrka i SVT2.
En enkel, men kärnfull andakt ifrån prästen Håkan Englund, som talade om att det varken är Kalle Anka, Lucia, eller Tomten som är det viktigaste- utan Jesus Kristus.
Massor med sånger om Jesus.
Vad kan vara fel med det?
Vi får vara glada så länge vi har möjlighet att få ha det här i vårt land!🙏

Svara

x
Bertil Rosenius svarar SA
fredag, 13 december 2019 10:32

Vill bara hälsa:

Tack SA och Jessica m.fl. som jag tycker balanserar upp detta på ett ödmjukt och fint sätt. I bland - upplever jag - att den "heliga korrektheten" blir lite väl PK...? 😇

Svara

x
SA svarar Bertil Rosenius
fredag, 13 december 2019 10:40

Tack 🌅

Svara

x
Jessica svarar Bertil Rosenius
fredag, 13 december 2019 12:27

Tack Bertil🥰

Svara

x
margareta
fredag, 13 december 2019 15:20

F.d.ledare i scout,många år sedan, har svårt att tänka mej att ngn såg lucian som ett andligt väsen.
Dom kvällarna var det JESUS som var i centrum, det lästes versar som bara pekade på Jesus,vi sjöng.
Nu tändas tusen juleljus Ty så älskade Gud hela världen, Sjung ut i hela världen att Jesus Krist är född m.m. inte en tanke på den bakgrund som skrivs om.
SANT, vi måste vara VAKNA,blev bedrövad att lyssna på en präst tala om dessa helgon och legender
Står det i Ordet som är våra fötters lykta,ljuset på vår stig.

Svara

x
Helen
lördag, 14 december 2019 10:33

Jag blev förvånad över att läsa alla som tycker att det är ok att fira ett helgon? Då är det inte Jesus som är i centrum.
Det handlar inte om att vara heligt PK, det handlar om att följa Guds ord!
Satan förklär sig i precis så mycket ljus som behövs för att förleda kristna.
Vakna!

Svara

x
Mikael W svarar Helen
lördag, 14 december 2019 11:03

Är det bibliskt att fira sin egen eller någon annans födelsedag Helen?

Svara

x
Mikael
lördag, 14 december 2019 15:43

Bättre att låsa in sig hemma i skogen o inte fira någonting.Då är man på den säkra sidan.

Svara

Första gången du skriver måste ditt namn och mejl godkännas.


Kom ihåg mig?

Din kommentar kan deletas om den inte passar in på Apg29 vilket sidans grundare har ensam rätt att besluta om och som inte kan ifrågasättas. Exempelvis blir trollande, hat, förlöjligande, villoläror, pseudodebatt och olagligheter deletade och skribenten kan bli satt i modereringskön. Hittar du kommentarer som inte passar in – kontakta då Apg29.

Nyhetsbrevet - prenumerera gratis!


Senaste bönämnet på Bönesidan

onsdag 19 februari 2020 00:03
Hjälp! Jag litar inte längre på min man! Han har vid flera tillfällen inte berättat sanningen ang ett problem! Jag vill veta vad som pågår. Han känner sig kontrollerat av mig. Jag känner mig ignorerat

Senaste kommentarer

Bertil Rosenius: Är det Gud eller tidningen Dagen som styr? - Angående bönekonferensen Nordens kallelsestund i Solna

Helene Karlsson : Coronaviruset – en kommande global pandemi?

Leif: Är det Gud eller tidningen Dagen som styr? - Angående bönekonferensen Nordens kallelsestund i Solna

Leif: Är det Gud eller tidningen Dagen som styr? - Angående bönekonferensen Nordens kallelsestund i Solna

Bertil Rosenius: Är det Gud eller tidningen Dagen som styr? - Angående bönekonferensen Nordens kallelsestund i Solna

MAritha Alm: Är det Gud eller tidningen Dagen som styr? - Angående bönekonferensen Nordens kallelsestund i Solna

Tomas N: Är det Gud eller tidningen Dagen som styr? - Angående bönekonferensen Nordens kallelsestund i Solna

Andy Svensson: Är det Gud eller tidningen Dagen som styr? - Angående bönekonferensen Nordens kallelsestund i Solna

Andy Svensson: Är det Gud eller tidningen Dagen som styr? - Angående bönekonferensen Nordens kallelsestund i Solna

Leif: Är det Gud eller tidningen Dagen som styr? - Angående bönekonferensen Nordens kallelsestund i Solna

Mikael W: Är det Gud eller tidningen Dagen som styr? - Angående bönekonferensen Nordens kallelsestund i Solna

Leif: Är det Gud eller tidningen Dagen som styr? - Angående bönekonferensen Nordens kallelsestund i Solna

Maritha Alm: Är det Gud eller tidningen Dagen som styr? - Angående bönekonferensen Nordens kallelsestund i Solna

RH: Coronaviruset – en kommande global pandemi?

SA: Coronaviruset – en kommande global pandemi?

SA: Coronaviruset – en kommande global pandemi?

Ingela: Är det Gud eller tidningen Dagen som styr? - Angående bönekonferensen Nordens kallelsestund i Solna

Tomas N: Coronaviruset – en kommande global pandemi?

Stefan Jonasson : Coronaviruset – en kommande global pandemi?

Stefan Jonasson : Coronaviruset – en kommande global pandemi?


Aktuella artiklar



STÖD APG29
SWISH: 072 203 63 74
PAYPAL: paypal.me/apg29
BANKKONTO: 8150-5, 934 343 720-9
IBAN/BIC: SE7980000815059343437209 SWEDSESS

Mer info hur du kan stödja finner du här!

KONTAKT:
christer@apg29.nu
072-203 63 74

MediaCreeper Creeper

↑ Upp