Language

Apg29.Nu

Start | TV | Bönesidan | Bibeln | Läsarmejl | Media | Info | Sök
REKLAM:
Himlen TV7

Flodernas och trons källa

O material bíblico é profeticamente / Espírito Santo cobra tan fortemente aos nosos corazóns, "debería" gargarejo eo pelo nas nosas cabezas subir.

Río, vexetación e montañas.

För när vi tänker oss in i Edens lustgård/Paradiset, lägger vi märke till att då Adam och Eva inte längre fick vara kvar där på grund av syndafallet – så framgår det att de drevs öster ut, till öster om lustgården. 


Av Sigvard Svärd
måndag 4 november 2019 21:33
Läsarmejl

Incluso moitos cristiáns, aínda no contexto crentes de avivamento, dúbida, por desgraza, a fiabilidade da Biblia. Pero esta é unha proclamación de que está cheo de fe na Biblia como verdadeira revelación de Deus. Por un tempo que tomamos e ollar para algúns dos grandes perspectivas proféticos da Biblia, a estas cantidades rescates miúdo a fe na batalla espiritual diaria contra os poderes do mal e fronte de problemas de múltiples diarias, polo que é, polo menos para min. Non hai tempo agora a perder a confianza na Biblia. Pola contra, é hora de dar unha fe profunda e viva. Por que? Ben, agora é o momento de que a palabra profética aínda máis será cumprido. Estes son os textos 1 Gen 2: 10-14 e Xoán 19: 33-34:

"Do Edén, que era como un río para regar o xardín, e despois dividiu en catro ramas principais. O seu nome é Pishon. É o que flúe arredor de toda a terra de Havilá, onde hai ouro. O ouro desa terra é boa; alí hai o bdélio ea pedra de Onix. O segundo río é Giom. É o que flúe arredor de toda a terra de Cush. O terceiro río é o Tigre. El é o que flúe cara ao leste de Asiria. O cuarto río é o Éufrates. "-" Pero cando chegaron a Xesús, e vendo que xa estaba morto, non lle romperon as pernas. Ao contrario de furar un dos soldados ata o lado cunha lanza, e logo saíu sangue e auga. "

No centro da terra

Det vi läser om här, geografiskt sett utifrån Bibeln, är själva platsen för jordens mittpunkt (jfr. Hes 32:12). Alltså det rent fysiska Paradiset/Edens (hebr. édäns el. ädens) lustgård; ljuvlighetens behagliga park; ett vattenrikt fruktbart oas-område. En språklig form av Eden är, ednah av adan, som betyder ”att göra sig glada dagar” i trygghet, hebr. gan från ganan; ”beskydda”/”bevara”. Jfr. med samma hebreiska ordalydelse i Höga Visan 4:12, som getts översättningen: ”En sluten lustgård är min syster, min brud, en sluten brunn, en förseglad källa”. Och fyll på med hebreiskans ginnah som i Ester 1:5, 7:7-8; en mötesplats för sällskapsliv och eftertanke; ”i den inhägnade trädgård som hörde till kunga-huset”. Var någonstans i Edens lustgård Gud med sina änglar hade sin ”tron”, eller var Ormen ”ståtade” före Adams och Evas syndafall, har vi inga bibliska uppgifter om. Men vi kan konstatera att i lustgården inte bara kännetecknades av ”andlig” verksamhet. Utan därtill kroppsliga aktiviteter, då lustgården skulle ”odlas och bevaras”. Eden, var troligtvis inte endast jordens centrum i en större mening, utan låg närmare bestämt där just Jerusalem tronar – eller ännu mer i en koncentrerad mitt: på stället där det första templet (Salomos) i Jerusalem 900 f. Kr. en gång stod – och där Jesu kors en gång restes. Jag pekar på platsen för ”jordens hjärta”. Det är här det bultar och slår, politiskt och religiöst, som på inget annat ställe. Och ingen annanstans på jorden, tickar och går heller tiden så profetiskt som i fråga om Jerusalem. Och då har väderstrecken i Jerusalem och i templet en avgörande betydelse.

Katastrofer/domsakter

Vi behöver hålla i minnet, när vi tänker kring och studerar jorden då och nu, att åtminstone två stora globala förändringar i geografin, har enligt Bibelns heliga berättelser inträffat vid skilda tillfällen genom naturkatastrofer eller gudomliga domsakter.

Hur jorden blev påverkad av Guds handlande då han steg ner vid bygget av staden Babels torn och förbistrade/förvirrade människornas språk, så att de inte förstod varandra längre (c:a 2.000 f.Kr.) – det vet vi inget om. Men som det heter (1 Mos 11:8-9): ”Så spred Herren ut dem därifrån över hela jorden och de slutade bygga på staden. Den fick på hebreiska namnet Babel (”förbistring”/ ”förvirring”), eftersom Herren där förbistrade hela jordens språk, och därifrån spred han ut dem över hela jorden.”

Vi har ett par andra exempel, som det känns på sin plats att omnämna här, men som vi inte heller har någon kunskap om vad de kom att betyda för jordens geografi och liv. Det första av dessa två var då Herren (c:a 1.400 år f.Kr.) stannade solens och månens gång efter sin tjänare Josuas profetiska ”bön” (Jos 10:12-13): ”På den dagen då Herren gav amoreerna i israeliternas våld talade Josua till Herren inför hela Israel: ´Sol stå stilla i Gibeon, måne, i Ajalons dal!´ Och solen stod stilla och månen blev stående tills folket hade hämnats på sina fiender.”

O segundo evento dos dous "astronómico", que levaron a decidirse espírito significado á Terra ea súa natureza - aínda que non sexa posible levar a evidencia científica - son mencionados en 2 Reis 20: 8-11 e pasou en 6-700 século f.Kr :. "e (rei) Ezequias dixo a (o profeta) Isaiah'Vad é o sinal de que o Señor me Sarará, e de que hei de subir á casa do Señor" e Isaías said'Detta? será o sinal do Señor, o Señor vai facer o que el dixo: (. no reloxo de sol, a miña nota do rei Acaz) vai (tempo) sombra camiñar pasos dez (h) para adiante ou vai ir dez pasos (h) de volta? Ezequias said'Det é doado para a sombra (tempo) para diminuír pasos dez para adiante. Non, deixe-o no canto de pasos ruta dez (h) tillbaka. 'O profeta Isaías clamou ao Señor,

"Diluvio"

Ben, ao seu dous desastres / xuízo actúa, con resultados en todo o mundo que se pode ver restos de terra hoxe.

A primeira é a "inundación" de tempo os xustos de Noé, preto de 2400 anos aC (1 Ex 7: 17-20, 24, 9: 18-19): "O río estaba sobre as corenta días terra e as augas aumentou e incrementar a arca de xeito que subiu por riba da terra. A auga é acelerado e incrementar-se elevado por riba da terra, ea arca flutuou na auga. E a auga se estender máis e máis sobre a terra, ata que cubriu todas as altas montañas baixo o ceo. Quince côvados (uns 7,5 metros, dun côvado segundo vellos conceptos calculados para o brazo dun home adulto, miña nota.) Por enriba dos cumes de auga de rosas, e os montes foron cubertos ... E a auga estaba enriba da terra en cento cincuenta días ... os fillos de Noé que saíu da arca (no Monte Ararat, miña nota.) foron sen, Cam e Jafé. Ham foi o pai de Canaã. Estes tres foron os fillos de Noé, e eles teñen todo o mundo se espallar. "

terra distribuída

O segundo desastre natural ou acto xuízo divino, ocorreu nun momento no que a familia semítica da de tres fillos de Noé chamado Shem, antepasado dos hebreos (ebréerna), foi activo (tamén preto de 2.000 f.Kr). En 1 Gen 10: Estadio 21-25 presentados: "Os fillos de Sen: Elam (Persia / Irán minuto nota.), Arfaxade, Lude e Arão. Os fillos de Aram foron UZ, Hul, Geter, e Mash. Arfaxade xerou a Eber (de aí, xa que logo, ebréer / Hebreos, miña nota.). E así se di: "E a Éber naceron dous fillos. Un foi Pelegue (Heb. Sharing), pois durante os seus días dividiuse a terra. "

1 1 Mos 1:19-10 framgår det att Gud i sin skapelseakt delade på vatten och torrt land: ”Gud sade: ´Vattnet under himlen ska samlas till en enda plats så att det torra blir synligt.´ Gud kallade det torra jord, och vattensamlingen kallade han hav. Och Gud såg att det var gott.” Enligt Bibeln alltså, fanns det inte från början flera torra områden, utan land var en enda massa och hav var samlat för sig. Men hur rimmar det med att vi har mer än en kontinent att räkna med? Jo, 1912 framförde den tyske professorn, Alfred Wegener, att det en gång i tiden har skett en ”kontinenternas förskjutning”. Från att allt land först hängde ihop, skedde en naturhändelse som ”delade upp” jordmassan i två kontinenter. Genom undersökningar utmed Atlantens östra och västra kuster, fann han starka skäl till i stenriket, växtriket och djurriket, att de båda kontinenterna en gång måste ha varit förenade – och senare forskning har inte motbevisat teorin om att allt (förstås med annat klimat på jorden) från början satt ihop. Vem som helst kan studera dessa kuster på en världskarta, och se hur det skulle kunna gå att föra dem samman, som ett puzzel eller likt hur kanter på ett sår växer sig helt. Hur var det vi läste om Ebers son Peleg (hebr. delning): ”Under hans tid blev jorden uppdelad.” I sin förklaringsbibel från 1861 översätter P Fjellstedt denna passus, med att jorden föll ”sönder”. Det skedde ett ”sönderfall” av världen i stil med hur det gemensamma språket förut hade fallit ”i bitar”.

Under templet

Tillbaka till utgångstexten: ”Från Eden gick det ut en flod som vattnade lust-gården och sedan delade sig i fyra huvudgrenar.” D.v.s. på/i jordens centrum, där Jerusalems tempel långt senare kom att byggas, fanns det en djup källa; rann det upp en brusande flod. Jag kallar den för ”flodernas källa”. Och det går inte att hoppa över Ps 46:5: ”En ström går fram med flöden som ger glädje åt Guds stad, den Högstes heliga boning.”

Sedan år 638 står den stora muslimska Klippdomen med den mindre Al-Aqsa-moskén på det historiska ”Tempelberget”. Så rätt ner kan judiska arkeologer och forskare inte ta sig, det får de av religiösa och politiska skäl inte göra – men det hindrar inte att de gräver sig ner från sidorna, in och under den förbjudna ”nedfarten”. Lägg märke till, att redan i början på 1970-talet, uttryckte judiska och västerländska arkeologer och forskare – att de hört bruset av vatten djupt ner under det gamla tempelområdet. Det talas idag om ”staden under staden” gällande denna plats. Den väg som på Jesu tid ledde upp till templet – (d.v.s. det andra, kallat ”Serubbabels tempel”, efter den judiske huvudmannen 500-talet f.Kr., och ”Herodes tempel”, på grund av Herodes den stores utbyggnad av detta tempel strax före Jesu födelse) – upptäcktes 2004. Den har sedan under stor försiktighet (med risk för att Al-Aqsa-moskén ovanför skulle kollapsa) grävts fram och i år dessutom invigts i Jerusalem. Vid invigningen av vägen talade vice presidenten för stiftelsen ”Davids stad”, Doron Spielman, och han sa bl.a.: ”Den här platsen är hjärtat av det judiska folket och den är som blodet som rinner i våra ådror.”

pero o anxo do Señor foi impedido o último momento e que a vítima era xa un carneiro / a "chivo expiatorio" que preso coa cabeza / cornos, nun mato (1 Éxodo 22: 11-14). É iso mesmo!

profeticamente

O material bíblico é profeticamente / Espírito Santo cobra tan fortemente aos nosos corazóns, "debería" gargarejo eo pelo nas nosas cabezas subir. Porque cando pensamos no Xardín do Edén / Paraíso, notamos que cando Adán e Eva foron xa autorizados a permanecer alí por mor da caída - así parece que foron levados ao leste, ao oriente do xardín. Na saída e entrada de poñer o Señor Deus "eldsänglar" para supervisar o xeito no que, por posiblemente máis ao noroeste alí, non foi só a árbore do coñecemento do ben e do mal, pero tamén a "árbore da vida". E como parece (1 Gen 3:22): "O home Señor Deus said'Se se fixo como un de nós, coñecendo o ben eo mal. Agora non estender a man e tome tamén da árbore da vida, e coma, e (co pecado, miña nota.) E vivir para sempre. "

Agora nos levan a Ezequiel 46 e 47 e estudando profecía, a partir de entón, a realización, nos próximos días, quizais sobre o noso tempo, polo menos o próximo reino milenar de Deus - como di o 46: 19-20: " e el ( "anxo-man") me trouxo pola entrada que estaba á beira do porto nas cámaras santas foi nomeado para os sacerdotes, que miraban cara ao norte, e vin que había un lugar afastado ao oeste (é dicir, a oeste , a miña nota.). Dixo a me'Detta é o lugar onde os sacerdotes pode ferver a oferta pola culpa ea oferta polo pecado e onde van asar a oferta de cereais de non ter que cargalo para fóra para o adro exterior e, así, facer a xente heligt. ' "

calvario

Imos parar e pensar a onde en Xerusalén (a antiga zona do Edén / Xardín do Edén) e pensar sobre o Calvario foi, na altura do que Xesús sufriu a morte sacrificial polos nosos pecados. Ben, será a partir do leste (lixeiramente sueste) contou - a dereita a través da cidade e mesmo a través do templo algo ao noroeste de. Temos só unha "sede" (oeste?) En Edén para o rexistro, onde a caída se produciu na "árbore do coñecemento do ben do mal" e onde a "árbore da vida" tamén se levantou. Despois segue-se como Abraham no lugar principal de Moria (algo a noroeste ao non construíu a cidade de Xerusalén) está preparado para sacrificar Isaac. Engadido a iso é o tempo estimado -. Fazendeiro gran Arunas vendidos debulhando chan de Salomón, que constrúe primeiro templo de Xerusalén na web principal (algo noroeste), onde os sacerdotes que ferver a oferta pola culpa e expiación do pecado " Por último, nesta conta atrás, sufrindo morte cruz de Xesús en Xerusalén "cabeza que poñer," Calvario (semellante a un cerebro moi grave), a pouca distancia a noroeste do templo e da cidade. Despois diso, o enterro de Xesús, a pouca distancia (45 m) por baixo da enterrado nun túmulo, eo avaliado agora como apunta de volta ao Edén, nunha zona de xardín / Edén. Segundo a tradición xudeu, o Talmud, Adán foi enterrado neste lugar, e en particular a tradición cristiá representa o Calvario outeiro con cráneo de Adam nun túmulo baixo a cruz. Pero facelo seguro da Biblia: "No lugar onde Xesús foi crucificado había un xardín, eo xardín foi un sepulcro novo, onde ninguén aínda fora posto. Non puxeron a Xesús, porque era o día da Preparación dos xudeus, eo túmulo estaba preto "(Xoán 19: 41-42) .. Despois diso, o enterro de Xesús, a pouca distancia (45 m) por baixo da enterrado nun túmulo, eo avaliado agora como apunta de volta ao Edén, nunha zona de xardín / Edén. Segundo a tradición xudeu, o Talmud, Adán foi enterrado neste lugar, e en particular a tradición cristiá representa o Calvario outeiro con cráneo de Adam nun túmulo baixo a cruz. Pero facelo seguro da Biblia: "No lugar onde Xesús foi crucificado había un xardín, eo xardín foi un sepulcro novo, onde ninguén aínda fora posto. Non puxeron a Xesús, porque era o día da Preparación dos xudeus, eo túmulo estaba preto "(Xoán 19: 41-42) .. Despois diso, o enterro de Xesús, a pouca distancia (45 m) por baixo da enterrado nun túmulo, eo avaliado agora como apunta de volta ao Edén, nunha zona de xardín / Edén. Segundo a tradición xudeu, o Talmud, Adán foi enterrado neste lugar, e en particular a tradición cristiá representa o Calvario outeiro con cráneo de Adam nun túmulo baixo a cruz. Pero facelo seguro da Biblia: "No lugar onde Xesús foi crucificado había un xardín, eo xardín foi un sepulcro novo, onde ninguén aínda fora posto. Non puxeron a Xesús, porque era o día da Preparación dos xudeus, eo túmulo estaba preto "(Xoán 19: 41-42) .. e, en particular, a tradición cristiá representa o monte Calvario co cranio de Adam nun túmulo baixo a cruz. Pero facelo seguro da Biblia: "No lugar onde Xesús foi crucificado había un xardín, eo xardín foi un sepulcro novo, onde ninguén aínda fora posto. Non puxeron a Xesús, porque era o día da Preparación dos xudeus, eo túmulo estaba preto "(Xoán 19: 41-42) .. e, en particular, a tradición cristiá representa o monte Calvario co cranio de Adam nun túmulo baixo a cruz. Pero facelo seguro da Biblia: "No lugar onde Xesús foi crucificado había un xardín, eo xardín foi un sepulcro novo, onde ninguén aínda fora posto. Non puxeron a Xesús, porque era o día da Preparación dos xudeus, eo túmulo estaba preto "(Xoán 19: 41-42) ..

Ademais agora Ezequiel 47: 1-2: "E trouxeron (" home anxo ", a miña nota.) Me de volta para a casa (templo) de entrada, e as augas Velaquí emitido fóra baixo o (templo) limiar no lado leste (en dirección Getsêmani, no Monte das Oliveiras e do Val de Kidron, miña nota.), á fronte da casa (templo) orientada ao leste ea auga escorria da casa (templo) lado sur, ao sur do altar. Entón me levou para fóra a través do porto do norte e me levou ata o camiño sen ata a porta exterior, que dá a Oriente. Alí eu chorro de auga da Serra para fóra do lado sur (cara ao Mar Morto, miña nota.). "Nós lemos aquí sobre un dúo enerxía (el brota por debaixo do limiar no lado leste, e flúe cara a fóra do lado do sueste). É a antiga 'ríos' fonte 'como este brotando e de novo, ata de jebusiten Araúna / Orna vella gran agricultor' debulhando chan '?

source '' Ríos '

Lägg märke till, att när det nya Jerusalem beskrivs i Upp 22:1-2, så är inget mindre än ”flodernas källa” där igen, samt ”livets träd”: ”Och (ängeln) visade mig en flod med livets vatten, klar som kristall, som går ut från Guds och Lammets tron. Mitt på stadens gata, på båda sidor om floden, står livets träd. Det bär frukt tolv gånger, varje månad ger det sin frukt, och trädets löv ger läkedom åt folken. De fyra huvud förgreningarna av floder, från ”källan” som flöt upp i Eden och vattnade lustgården, går inte direkt att fastställa på grund av förändringarna i den äldre geografin. Dåtidens Pison är sannolikt Nilen, Frat kan kopplas till dagens Eufrat, dåvarande Hiddekel är med stor förvissning Tigris. Och Gihon i sin tur kan faktiskt knytas till floden Jordan (2 Krön 32:30, Joh 9:6-7): ”Det var också (kung) Hiskia (6-700-talet f.Kr., min anm.) som täppte till Gihonvattnets övre källa och ledde vattnet neråt, väster om Davids stad” till Siloamdammen genom en 0,5 km lång tunnel (en bevarad inskription i tunneln, som kan beses idag, beskriver hur de två grävarlagen möttes halvvägs). I Jes 22:9 heter det: ”Ni ser att Davids stad har många rämnor, och ni samlar upp vattnet i Nedre dammen.” Och intressant i det riktigt stora sammanhanget (Gihon och Jesus) är det vi läser i Joh 9:6-7: ”När han (Jesus) hade sagt detta spottade han på marken, gjorde en deg av saliven, smorde den blindes ögon med degen och sade till honom: ´Gå och tvätta dig i dammen Siloam´ - det betyder ´utsänd´. Då gick han dit och tvättade sig, och när han kom tillbaka kunde han se.”

/ Por favor, estudar todo na Biblia para Jordan (súa auga durante varios significados) e mirala á luz do ujpptäckter arqueolóxico de hoxe. /

Pero entón, orixinalmente lanzada ríos fóra suficiente en todas as catro direccións do Edén, para que toda a área tornouse así totalmente irrigada. Imaxino que a "fonte" e filiais, visto desde arriba, como un carrapato / cross. Fluxo ascendente no medio, e logo os catro ríos en direccións opostas. Haberá tamén un modelo de papel profético cedo e forte en Xesús e os catro Evanxeos sobre el. Mateo, cun foco particular sobre a salvación do pobo xudeu. Mark, no sentido especial de arrepentimento entre os romanos. Lucas, dado o reavivamento entre os gregos. E John, máis vocacionado para preservar a fe de cada un xa pensaba. E hai que notar que os que - independentemente da época antes de salvación de Cristo, morreu na fe del - pertence tanto para. Por iso, limpar de forma consistente: "Na fe morreron todos estes sen recibir o que foi prometido. Pero viron ao lonxe e congratula-lo e confesou ser estranxeiros e peregrinos sobre a terra. "(Hebreos 11:13) Na tradición cristiá do cranio de Adam enterrado baixo a cruz do Calvario, isto é ilustrado polo sangue que flúe en dúas correntes da cruz arriba - para abaixo sobre a tumba do tellado e abaixo do "cranio", que entón representan todos aqueles que morreron na fe, esperando por el, que ía vencer a serpe e expiar o pecado.

ilustración de Xesús

Förr sjöng många bland trons folk så här om Jesus: ”Jag ser i Ordet hans sköna bild…” (Segertoner 567 v 2). Och en av de första profetiska illustrationerna om/ av/på Jesus – en talande sådan – går att studera i vattenflödena i Paradisets lustgård. Jesus är den heliga livskällan, det från korsfästelsens verklighet på Golgata, flödar upp och ut en ”trons källa” i fyra ”armar” – som i sin tur blir till mindre källsprång/bäckar, hos var och en som tar emot Jesus i sitt liv. I mötet med den samariska kvinnan sa Jesus (Joh 4:14): ”Det vatten jag ger blir en källa i honom med vatten som flödar fram till evigt liv.” Vid ett särskilt tillfälle på en lövhyddohögtid, stod Jesus och ropade (Joh 7:38-39b): ”´Om någon är törstig, kom till mig och drick! Den som tror på mig som Skriften säger, ur hans innersta ska strömmar av levande vatten flyta fram.´ Detta sade han om Anden, som de skulle få som trodde på honom.” När Jesus sände ut sina lärjungar med det ”levande vattnet” inombords, med det uppvällande källsprånget i fullt flöde – uttryckte han att de skulle gå ut med detta i hela världen, åt alla håll och kanter (Matt 28:18-20, Apg 1:8). Inget ställe fick anses för svårnått, inget folkslag för omöjligt att ge evangeliet till – för ”Gud var i Kristus och försonade (hela) världen med sig själv.” (2 Kor 5:19)

"Fonte de fe"

Cf. Esta cruz do Calvario catro direccións. De Xesús, o centro contaba, a continuación, ir a mensaxe a todas as direccións: leste, oeste, sur e norte. Coa profética ilustración / Foto: ligado, desactivado en Xesús na historia da Biblia do gran "río centro" e as ramas pequenas. podemos aínda amosar uns ós outros sobre o que aconteceu despois da morte de Xesús na cruz, e despois no sentido de 'dobre poder ", como en Ezequiel 47. Ver Xoán 19: 33-34:" Pero cando (os soldados) veu a Xesús e viu que el xa estaba morto, non lle romperon as pernas. Ao contrario de furar un dos soldados ata o lado cunha lanza (oblicuamente cara arriba e alcanzou o corazón, o centro de Xesús), e logo saíu sangue e auga ".

Ao seu futuro profecía, Ezequiel 47 V 8-9: "Dixo (o anxo) á auga me'Detta flúe para a parte oriental do país e flúe cara a abaixo sobre o deserto, e despois para fóra do mar (mortos). A auga pasa polo que flúe ao (morto), o mar, ea auga convértese en sa. En todas partes onde os ríos será revivido toda criatura vivente que se move en cardumes. E o peixe vai estar alí moi numerosas, para cando esta auga chega alí, a auga convértese en sa, e todo á vida onde o fluxo se esgota. "O mar Morto é unha imaxe bíblica da humanidade. Cando permitimos que o proceso de limpeza interna Xesús caro sangue expiatorio e vattendopets, comezar o traballo en nós a través do Espírito Santo, entón biblicamente salvo, salvo, santo e saudable. Tornamo connosco portadores da vida celeste. En "väckelsemötenas" cancións antes, non se conexións pouco comúns para a "fonte de fe" que tivo lugar na cruz do Calvario, Por exemplo (ver Victory Tóner): "Aquí flúe unha fonte, bendixo o, ela atopa! Ela é profunda e clara, oculto, pero evidente "(246) -". Deus está cheo de auga en abundancia de mulleres famentos e homes. Unha fonte de auga que mana como burbullas vivo "(383) -". A marabillosa, marabillosa fonte é a fonte de feridas de Xesús. Ela purifica de todos os pecados, branca como a neve no meu lavar. "(524)

Bibeln håller ihop

Låt oss inte välja bort sanningen. Bibeln hjälper oss att hålla ihop frälsningens budskap. Nu är det som sagt tid att tro och inte läge att inte att dra åt tvivel. Om vi tar till oss de stora och djupa – bibliska/profetiska – perspektiven (ibland dolda under person- och ortsnamn, under snabba kast i händelseutvecklingar o.s.v.), är förutsättningarna större att vi kan stå emot fiendens utlagda fällor, grävda gropar, uppsatta snubbeltrådar. Ja, hela skalan av frestelser. Låt oss av den helige Ande bli höjda över otrons meningslöshet! Bibeln har rätt! Det profetiska går i fullbordan! Jesus är alltid svaret!

Está provocando a ler sobre María Magdalena (Xoán 20: 11-18), sobre o seu encontro con Xesús resucitado no xardín / Xardín fóra do túmulo baleiro. - como no inicio non recoñeceu, pero a súa tristeza pensei que era xardineiro da axencia, "Xesús díxolle: 'Kvinna, por que está chorando? Quen está a buscar "Ela pensou que era o xardineiro e díxolle: 'Herre, se o levou, dicir onde a puxeches, e eu vou tomar honom' Xesús dixo a her'Maria .'Then ela se virou e díxolle en hebreo: '! Rabbuni' - o que significa profesor. Xesús díxolle: "ROR me, porque eu non subín ao Pai aínda. Pero vai a meus irmáns e dilles que subo a meu Pai e voso Pai, meu Deus e voso Deus.

"O Xardín"

O Evanxeo nos, e escritor de música, Miles C. Austin (1868-1946), escribiu a canción 1912 reavivamento: "No xardín" / "O xardín". El fixo iso tanto do encontro de María Magdalena con Xesús resucitado fóra do túmulo baleiro, pero tamén o propio Miles chegou a experiencia como por un tempo e foi quen atopou o "xardineiro" - e foi unha especie de "retorno" para xardín do Edén con voz chamado de Deus. E, ademais de música significaba que moitos viñeron a dar as súas vidas para Xesús, escoitando isto cantada, por iso veu tamén a ser utilizado como dopsång. Só insire "xardín" e alí, subindo un para a auga bautismal / o "río" próximo - de preto e conversión persoal a Xesús. Ríos e fonte da fe nun.

Aquí Evanxeo traducido ao sueco por HH 1925:

Jag kom till hans lustgård allén medan daggen låg kvar på var blomma. Och en röst jag hör, som mig salig gör, du får till mig nu komma.

Ref. Och jag hör hans röst i mitt eget bröst, och han säger att jag är hans. Sorg och oro fly för en glädje ny, vars like där aldrig fanns.

Han kallar med stämma så mild, så att fåglarna upphör att sjunga. För den melodi, med Guds kärlek i, fly alla tankar tunga.

I lustgården dröja jag vill, men där utanför ropar mig nöden. Och han ber mig gå, till de fallna små, för dem han gick i döden.


Publicerades måndag 4 november 2019 21:33:16 +0100 i kategorin och i ämnena:


1 kommentarer


x
Lotta
tisdag 5 november 2019 18:05

Tack Sigvard!

Mycket intressant läsning. Det Stärker tron när vi ser hur tillförlitlig Bibeln är och att vi idag kan hitta bevis på Bibelns trovärdighet,

Fridshälsningar
Lotta

Svara

Första gången du skriver måste ditt namn och mejl godkännas.


Kom ihåg mig?

Din kommentar kan deletas om den inte passar in på Apg29 vilket sidans grundare har ensam rätt att besluta om och som inte kan ifrågasättas. Exempelvis blir trollande, hat, förlöjligande, villoläror, pseudodebatt och olagligheter deletade och skribenten kan bli satt i modereringskön. Hittar du kommentarer som inte passar in – kontakta då Apg29.

Nyhetsbrevet - prenumerera gratis!


Senaste bönämnet på Bönesidan

onsdag 13 november 2019 18:37
Kan ni be för vår familj? Pappan utförsäkrad från F-kassan trots kronisk sjukdom. Jag mamman jobbar inte mycket pga ohälsa. Vi behöver matpengar och till räkningar.. Barn hemma.

Senaste kommentarer


Aktuella artiklar



Stöd Apg29:

Kontakt:

MediaCreeper Creeper

↑ Upp