Language

Apg29.Nu

Christer Åberg | TV | Bönesidan | Fråga Christer Åberg | Skrivklåda | Chatt | Läsarmejl | Skriv | Media | Info | Sök
REKLAM:
Himlen TV7

Stöd Apg29 genom att swisha 20 kr till 072 203 63 74. Tack.

Adas-lub sij hawm ua ntej nyob mus ib txhis saum ntuj ceeb tsheej

Adas-lub sij hawm ua ntej nyob mus ib txhis saum ntuj ceeb tsheej.


Av Sigvard Svärd
torsdag 2 april 2020 01:16

POB SIJHAWM UA NTEJ LUB Nyob Mus Ib Txhis SAUM NTUJ CEEB TSHEEJ

Nws yuav ua tau zoo li ntuav tawm ib tug "kab nuv ntses" nyob rau hauv phau Vajlugkub thiab tos lub "dummy". Lub npe Adas yog lub kab nuv ntses nyob rau hauv no ua hauj lwm. Nro tshwm sim thaum lub "luaj", thiab nibble luag "hauv qab no tus nto" tseg nyob rau hauv ib tug yaj saub quab yuam los ntawm cov phau ntawv ntawm Phau ntawv - ua ntej nws los ua ib tug los saum ntuj los "catch". Vajtswv txoj kev tshawb no, kuv muaj titulerat "Adas-lub sij hawm rau lub nyob mus ib txhis saum ntuj ceeb tsheej", yog nyob rau hauv kuv lub tswv yim xws li ib tug catch.

KAWG NTAWM phau ntawv

Kuv tau xaiv ib tug ob peb starting subtitles rau no Theological thiaj nrog breathtaking vistas, namely 1 Chiv Keeb 1: 26-27a; 2: 6-8, 1 Vajntxwv 10: 23-25, Yaxayas 65: 24-25 thiab 1 Khaulee 15:45, cov ntawv kuv qhov no los ntawm tus neeg phau Vajlugkub nyob rau hauv 2015, xam nyob rau hauv ib theem zuj zus (txhua yam sau rau hauv yog kuv sau ntawv.):

(1) "Vajtswv said'Låt peb ua txiv neej nyob rau hauv peb daim duab, zoo li peb. Lawv yuav kav cov ntses ntawm lub hiav txwv thiab cov noog ntawm huab cua, tshaj tus nyuj, tag nrho cov ntiaj teb thiab txhua txhua creeping tshaj plaws uas tsiv rau jorden. 'Yog li ntawd Vajtswv tsim txiv neej nyob rau hauv nws tus kheej daim duab, nyob rau hauv cov duab ntawm Vajtswv nws tsim nws; txiv neej thiab poj niam nws tsim rau lawv. " - "Tiam sis tus pos huab tuaj los ntawm lub ntiaj teb thiab watered lub tag nrho hauv pem teb. Thiab Vajtswv tsim txiv neej ntawm cov hmoov av ntawm lub hauv pem teb thiab tag ua tsis taus pa ntawm lub neej mus rau hauv nws qhov ntswg. Thiab txiv neej los ua ib tug nyob qab. "

(2) "Solomon yog tus loj dua tshaj lwm yam huab tais hauv ntiaj teb no nyob rau hauv txoj kev nplua nuj thiab txawj ntse. Ntawm tag nrho cov teb chaws tuaj mus rau Solomon, hnov ​​lub tswv yim zoo tias Vajtswv tau muab tso rau hauv nws lub siab. Sawv daws coj lub txiaj ntsim ntawm cov nyiaj thiab kub, khaub ncaws, riam phom, fragrant txuj lom, cov nees thiab cov menyuam. Qhov no tshwm sim xyoo tom qab xyoo no. "

(3) "Thiab nws yuav tsum tuaj kom dhau hais tias ua ntej lawv hu, kuv yuav teb, thaum lawv yog tsis tau hais lus kuv yuav hnov. Hma mus thawj koom ruam nrog tus me nyuam yaj, tus tsov ntxhuav yuav noj quav nyab ib yam li nyuj, thiab hmoov av yuav tsum yog tus nab txwj nab laug noj. Tsis pom qhov twg nyob rau hauv tag nrho kuv dawb huv roob, lawv yuav tsum tau ua tsis muaj kev phem los yog teeb meem hais tus Tswv. "

"Yog li ntawd nws yog tseem sau ntawv, Thawj tug txiv neej Adas los ua ib tug nyob ua. Qhov thib ob tug txiv neej tuaj saum ntuj ceeb tsheej. "

TSIS haphazard

Vajtswv ua rau tsis muaj impulsively, oigenomtänkt los yog haphazard. Qab nws txhua txhua qhov kev txiav txim, seb nws yuav qhov teeb meem ntawm yav dhau los, tam sim no los yog yav tom ntej, muab zais yog, ceevfaj heev npaj thiab npaj. Yog li ntawd ib yam nkaus thiab, ntawm chav kawm, thaum nws tawm los rau cov txiv neej tus creation. Thaum tus txiv neej ( Adas ) raws li cov txiv neej / txiv neej tau piav nyob rau hauv Hebrew, luag nws mus rau lub "zog". Thiab thaum tus txiv neej ( Adas ) yog tso tawm rau cov txiv neej / poj niam nyob rau hauv tib yam lus, "livgivning" nyob rau hauv lub foreground. Thawj tug txiv neej twg thiaj li raug rau Vajtswv raws li Bob hu ua Adas thiab Adas nyob rau hauv lem (tom qab cov nyiaj ntawm lub Creator, nws yuav lam xav) muab Eva lub npe (Hnpl. Chavva ) rau tus poj niam, uas cia li txhais tau tias "lub neej" thiab "lub neej."

PEB Edens

Men nu till något om (1) Edens lustgård, (2) kung Salomos lustgård och (3) det framtida tusenårsriket. Alla tre lustgårdarna har haft eller ska komma att ha en underbar och helgad betydelse. Å ena sidan för Fadern, Sonen och den Helige Ande, å andra sidan för mänskligheten: judafolket och hednafolket, och i detta särskilt de människor med uttalad Messias- eller Kristustro. Enligt ställd biblisk kronologi, existerade det (1) ”jordiska” Paradiset kring 4.000 år f.Kr., (2) kung Salomos lustgård (beskriven i Höga Visan), hade sin storhetstid på 900-talet f.Kr.

Vad det gäller (3) tusenårsriket, med Jesus från det himmelska nedstigen på Olivberget i Jerusalem, kan detta snart vara dags att bli upprättat: ”Och jag såg en ängel komma ner från himlen med nyckeln till avgrunden och en stor kedja i handen. Och han grep draken, den gamle ormen som är Djävulen och Satan, och band honom för tusen år.” (Upp 20:1-2)

HEBREISKANS GAN

(1) Om den första sköna paradisiska miljön, som av mycket att döma låg på jordens ”mittpunkt”, där Jerusalem en dag skulle komma att byggas, dess tempel trona – samt där Jesus skulle dö och uppstå, och i den yttersta tiden återkomma till – så står det exempelvis att läsa i 1 3:8: ”Vid kvällsbrisen hörde de”, Adam och hans brud Eva, ”Herren Gud vandra i lustgården (hebr. gan)”.

(2) Beträffande Jerusalemkungen Salomos lustgård, den andra här i den bibel-profetiska ordningen, så frågar bruden i HV (”Sångernas sång” av Salomo) 1:7: ”Säg mig, du som min själ har kär: Var vallar du din hjort, var låter du den vila vid middagstid?” Och svarar själv på frågan i 6:1: ”Min vän har gått ner till sin lustgård (gan), till de doftande blomsterängarna, för att valla sin hjord.” Salomo som namn, kommer av shalom inom hebreiskan och står för ”fred”, ”lycka” och ”välgång”. Salem, andra delen av namnet Jerusalem, kommer av densamma språkliga roten – alltså shalom med innebörden ”fred”, ”lycka” och ”välgång”.

(3) Hais txog, ib txhiab xyoo, peb los saum ntuj los-keeb kwm "Library lub sij hawm" nyob rau lub ntiaj teb - nyob rau hauv qhov chaw ntawm lub nroog Yeluxalees thiab tej zaum lub rebuilt tuam tsev - nws yog ib txoj koob hmoov los cim Yaxayas 51: 3: "Yog, Tswv nplij Xi-oos, nws pom nrog txoj kev khuv leej rau tag nrho nws cov ruins. Nws ua rau nws hav zoov zoo li lub vaj Edee ( gan ), nws hav zoov zoo li tus Tswv ntawm Eden ( Gan ). Kev xyiv fab thiab kev zoo siab yuav tsum muaj nyob therein, thanksgiving thiab qhuas suab. " Tsis tas li ntawd, (62: 4): "Koj yuav tsis raug muab hu ua lub xeem straw tso tseg" koj thaj av yuav tsis muaj ntau yuav called'ödemark ', tab sis koj yuav tsum called'min Kara' thiab koj lub teb chaws kawg straw txoj hustrun ', tus Tswv txoj kev hlub koj , koj lub teb chaws lawm nws tus txiv. "

Solomon Eden, yog ze tshaj rau ib tug yaj saub tom qab cov duab ntawm lub vaj Edees thiab ib tug yaj saub luag hauj lwm qauv rau lub yavtom ntej xyoo txhiab. Thiab Solomon nrog nws nkauj nyab "Tirzah" (HV 6: 7), yog tej zaum piv yaj saub tom qab cov duab ntawm Adas nrog nws Eve, raws li zoo raws li ib tug yaj saub hom ntawm Yexus Mexiyas / Tswv Yexus nrog nws nkauj nyab - tom qab nyob rau hauv mus ib txhis, uas hu ua "tus Menyuam Yaj tus poj niam "(21: 9).

Cov liab ntawm liab

Hebrew Adas / "txiv neej", lus txhais tau tias nyob rau hauv cov lus ntawm lub "liab" yuav tsum "liab" los yog "Liab". Nyob rau hauv 1 Gen 2: 6-7, peb nyeem tus Tswv Vajtswv tsim txiv neej ntawm moistened av (av nplaum) los ntawm qhov av. Lub ntiaj teb no yog hu ua nyob rau hauv Hebrew adama , lub ntsiab lus "liab". Thiab nws tau nce los ntawm ntau tsis ntev los no cob geologists, hais tias cov av nyob rau hauv lub Middle East thaj av ntawd yog "reddish". Adas li tsim los ntawm lub "liab lub ntiaj teb", cov thawj yog qhuav, plua plav, puas thiab futile - tej zaum tom qab kev phem kev puas tsuaj, los yog nws yog ib tug los saum ntuj los domsakt, thaum "lub ntiaj teb no yog txoj hmoo ntawm khoob" (1 Chiv Keeb 1: 2).

Om hånfulla människor i den yttersta tiden heter det i 2 Petr 3:5-7: ”De bortser medvetet från att det för länge sedan fanns himlar och en jord som uppstod ur vatten och genom vatten i kraft av Guds ord. Genom vatten och Guds ord dränktes den dåtida världen och gick under. Men de himlar och den jord som nu finns har genom samma ord sparats åt eld och bevaras fram till den dag då de gudlösa människorna ska dömas och gå under.” Guds mäktiga restaurering av ”kaosplaneten”, genom orden: ”Varde ljus!”, fuktade upp mullen och gjorde den mer till ”rödaktig lera” – för att av Herren Gud, efter människoparets syndafall, bli till svårarbetad ”förbannad mark”. I 1 Mos 3:23 skrivs det, att Skaparen skickade bort Adam och Eva ur Edens lustgård, för att de skulle ”bruka” den ”rödmärkta” jorden där utanför.

”BLODFÄRGAD”

Raws li Godfrey Buchner, nyob rau hauv nws lub hwj chim bibelkonkordans los ntawm 1789, lub Adas , tus txiv neej thiab Adama , av / av, mean liab nyob rau hauv cov kab lus "cov ntshav dawb lias". Nyob rau hauv no, muaj ib tug xov tooj uas tau txhais. Lub "cov ntshav tsuas" yuav muaj cov ntshav pulsing nyob rau hauv ib tug tib neeg lub cev. Tej zaum yuav muaj ib tug npaum nkaus rau kev kho mob, freshness thiab kev zoo nkauj, liab lub puab tsaig, thiab raws li nws hais tias nyob rau hauv Nkauj Quaj Ntsuag 4: 7 ntawm cov thawj hauv Yixayee ua ntej lawv raug coj mus rau hauv captivity nyob rau hauv Npanpiloo: "... lawv lub cev yuav tsum tau redder tshaj rubies." Nyob rau hauv HV 5:10 expresses tus nkauj nyab ntawm tus nraug vauv: "Kuv cov kwv yog dawb thiab liab, ypperst cov kaum txhiab."

Men vi har anledning att gå vidare i försök till tolkning av ”blodfärgad”, för det kan också röra sig om en profetia, en föraning, om vad som skulle komma att prägla mänskligheten. Nämligen att dess utgjutna blod (människoblod, hebr. adamdam), genom våld och bråd död, skulle färga jorden röd. Det gick ju inte längre än till Adams och Evas båda söner Kain och Abel var igång på markerna, innan den första blodsutgjutelsen skedde då Kain slog ihjäl sin yngre bror Abel.

Thiab tsis mus devote heev npaum li cas qhov chaw mus taw tes rau cov havzoov ntawm tib neeg cov ntshav nyob rau hauv lub ntiaj teb, nyob rau hauv tas li ntawd los tseem hais txog cov neeg 1st thiab 2nd ntiaj teb ua tsov ua rog, txaus ntshai tau - kuv mus rau ib divine domsakt nyob rau hauv Tshwm Sim 14:20: "Herrschaftskelter xovxwm (tib neeg Xovxwm) twb tsuj sab nraum lub nroog (Jerusalem), thiab cov ntshav ntws los ntawm cov xovxwm thiab mus txog rau tus nees bridles txhiab theem deb (txog 38 km). "

VAJTSWV LUB TUB NTSHAV

Yexus hu ua nyob rau hauv nws cov tib neeg ntawm "tiam kawg Adas" (Lus Askiv "load"), lub xaus, los ntawm kev uas tus txiv neej raws li ib tug tsiaj nce mus txog nws cov nyiaj - muab hais tias Vajtswv txoj kev cawm seej los ntawm txoj kev txhaum los ntawm Yexus. Nws yog tsuas phau Vajlugkub, nyob mus ib txhis, muab daim ntawv ceeb toom ntawm. Yuav ua li cas nyob rau hauv regards rau qhov kev hloov / "transformation" mus rau lwm yam, txoj kev hloov los ntawm lub sij hawm mus nyob mus ib txhis, yog los ntawm cov neeg uas mus mus ib txhis poob - koj yuav nrhiav tsis tau ib tug hint ntawm cov lus teb nyob rau hauv Vajluskub.

Yog li, nyob rau hauv thiaj li yuav cawm tau "thawj Adas," tag nrho cov poob Adas , cov txiv neej thiab cov poj niam (txiv neej thiab poj niam) - yog "qhov kawg Adas" mus rau "kuv tus" kev txhaum, muab nws rau, thiab raws li nws hais tias nyob rau hauv Khaulauxi 1 : 19-20: "Vajtswv yuav txiav txim siab cia tag nrho cov fullness nyob rau hauv nws thiab los ntawm nws mus rau reconcile txhua yam rau nws tus kheej, ces nws tau tsim kev thaj yeeb nyob rau hauv cov ntshav ntawm nws tus ntoo khaub lig - dhau los ntawm nws kev thaj yeeb rau lub ntiaj teb thiab saum ntuj ceeb tsheej."

Lub singer hu nkauj nyob rau hauv yeej Toner 229: "Cov (thawj) Adas, peb yog tag nrho ib, thiab Adas txoj yog peb li. Peb muab coj mus zais rau hauv cov ntoo ntawm Eden thaum tus Tswv nrhiav peb. Peb dim, thiab thaum peb tuaj deb ntawm Vajtswv thiab los ntawm txhua lwm yam. Peb muaj peb li txoj kev uas peb xav mus. Tsuas yog Solitude peb pom. "

Som det är skrivet i 1 Petr 1:18-19: ”Ni vet ju att det inte var med förgängliga ting som silver eller guld ni blev friköpta från det meningslösa liv ni ärvt från era fäder (hebr. adam/adama). Nej, det var med Kristi (den siste Adams) dyrbara blod, som med blodet av ett lamm utan fel och brist. Han var utsedd redan före världens skapelse men har nu i dessa sista tider uppenbarats för er skull.”

”Trots att han var Son fick han lära sig lydnad genom sitt lidande. När han sedan var fullkomnad (igen) blev han källan till evig frälsning för alla som lyder honom (bekänner honom).” (Hebr 5:8-9)

MÄNNISKOSONEN

Så när Bibeln presenterar Jesus som ”Människosonen” (grek. tu anthropu), är det utifrån att han för en tid också blev människa, både sann Gud och sann människa. Men då en annan typ av människa, en ”andra människa” – en med himlen kvar i sin ande: ”Han var till i Guds gestalt men räknade inte jämlikheten med Gud som segerbyte, utan utgav sig själv och tog en tjänares gestalt och blev människan lik. När han till det yttre hade blivit som en människa (´till det yttre lik en syndig människa´, Rom 8:3), ödmjukade han sig och blev lydig ända till döden – döden på korset.” (Fil 2:6-8) I Joh 1:14 står det att läsa: ”Och ordet blev kött och bodde bland oss, och vi såg hans härlighet, den härlighet som den Enfödde har från Fadern. Och han var full av nåd och sanning.”

Paul, uas tau tsav los ntawm tus Vaj Ntsuj Plig, sau nyob rau hauv 1 Kauleethaus 15:40, hais tias muaj yog "rau hauv ntiaj teb lub cev" (cov neeg, Hnpl. Adama , Greek. Epigeia ) thiab muaj cov "saum ntuj ceeb tsheej lub cev (lub Greeks. Epurania) -" saum ntuj ceeb tsheej lub cev gloss yog ntawm ib tug siab zoo thiab hauv ntiajteb no lub cev hwjchim ci ntsa iab ntawm lwm yam. " Thiab nws tseem nyob rau hauv verses 44-45: "Nws yog sown ib tug hauv ntiaj teb no lub cev (Greek. Psychikon nrog choikos , plua tshauv / nplua), nws yog tsa ib tug ntawm sab ntsuj plig lub cev (Greek. Pnevmatikon ntawm pnev / pneu " ntsuj plig "). Puas muaj (xwb) ib tug hauv ntiaj teb no lub cev, muaj (Thaum kawg) ib tug ntawm sab ntsuj plig lub cev. Yog li ntawd nws yog sau, Thawj tug txiv neej Adas los ua ib tug nyob qab(Thaum creation). Qhov kawg Adas los ua ib lub neej-muab ntsuj plig (cia li tom qab nws sawv rov qab los los ntawm cov neeg tuag) ...

"OFÖRSTÖBAR POB ZEB"

Ntawm no yog ib tug so nyob rau hauv lub pib Vajtswv quote, lub tswvyim ntawm Adas cia li nkaum kiag tseg nyob rau hauv ib tug förmerat kev taw qhia uas yuav tsum tau muaj qhov chaw, ces "lub pob zeb diamond" nyob rau hauv cov kab lus "rhuav tshem tsis tau pob zeb" nyob rau hauv Greek yog hu ua Adas . Nyob rau hauv qhov kev txiav txim, nws yuav tej zaum xav txog tej yam tib neeg yuav muaj ib tug "nyuaj zoo kawg boiler" (Xakhaliyas 7: 11-12): "Tiam sis lawv yuav tsis mloog qhov no tsis muaj ntxeev siab thiab kaw lawv pob ntseg kom lawv tsis hnov. Lawv ua lawv lub siab lub ntsws nyuaj raws li pob zeb diamond, yog li ntawd lawv tsis hnov cov kev qhia ntawv thiab tej lus uas tus Tswv uas muaj hwjchim xa mus los ntawm nws tus Ntsuj Plig los ntawm tus qub yaj saub. Yog li ntawd chim heev tuaj los ntawm tus Tswv uas muaj hwjchim. "

Angående Jesus, ställs han i Hebreerbrevet (t.ex. 4:14-15, 7:22-28) fram som helig himmelsk överstepräst och i detta avseende är det till honom knutet en mångfald av adams, Hais tias "diamonds", vim hais tias ces thov tus qauv nyob rau hauv 2 Khiav Dim 28: 15-19: "Koj yuav tsum ua ib tug awv ntawm qhov kev txiav txim nyob rau hauv kos duab rau ntawm cov ntaub so ntswg nyob rau hauv tib txoj kev raws li cov ephod. Ntawm kub, xiav, liab doog thiab scarlet xov paj thiab zoo muaj nuj nqis heev linen, koj yuav tsum ua rau nws. Nws yuav tsum tau square thiab daim ntau quav tso nyob rau hauv ob, ib tug ib nrab tshwm ntev thiab ib tug ib nrab tshwm dav. Koj yuav tsum muab nws nrog precious pob zeb nyob rau hauv plaub kab: tus thawj kab ntawm ruby, topaz thiab kab tho, lub thib ob kab, garnet, sapphire thiab kab tho, lub thib peb kab, hyacinth, agate thiab amethyst; thiab plaub kab, beryl, onyx, thiab jasper. Lawv yuav tsum tau teev nyob rau hauv kub filigree. " Muaj zog tshaj tawm txoj xov rau cov kawm, muab nyob rau hauv lub song: "Tam sim no yog lub hnub ntawm txoj kev theej txhoj" (Yeej Tones 451), qhov chaw uas lub thib ob nqe suab: "awv pob zeb yog tam sim no Vajtswv txoj kev hlub neeg txhais lus. Cov ntshav ntawm lus cog tseg tshiab koom siab ua ke tus tib neeg. "

COV THAWJ THIAB OB

Mas xaus: "... Tab sis tus thawj yog tsis sab ntsuj plig, tsis hauv ntiajteb no. Ces tuaj ntawm sab ntsuj plig. Thawj tug txiv neej yog ntawm lub ntiaj teb, lub ntiaj teb (Greek. Xeem , mob CF lub cev .. Gejsisk / seisisk). Qhov thib ob tug txiv neej los ntawm saum ntuj ceeb tsheej (Greek. Uranu). Raws li cov hauv ntiajteb no txiv neej yog (tom qab lub caij nplooj zeeg), li ntawd, ib yam nkaus thiab yog cov underground. Thiab raws li yog lub saum ntuj ceeb tsheej (tag nrho), li ntawd, kuj yog lub saum ntuj ceeb tsheej. Thiab raws li peb tau ris hauv ntiajteb no txiv neej (tsis tiav) daim duab, peb yuav tau ris lub saum ntuj ceeb tsheej txiv neej (meej) daim duab. Tab sis kuv hais li no, cov kwv tij: cev nqaij daim tawv thiab cov ntshav yuav tsis tau txais Vajtswv lub nceeg vaj, thiab cov kev txawj ploj tuag yuav tsis inherit lub imperishable. Saib seb, kuv qhia rau koj ib tug paub tsis meej: Peb yuav tsum tsis yog tag nrho cov pw tsaug zog (cov kev ntseeg nyob rau hauv Tswv Yexus nyob ze rov qab tau hlawv xav txog 2000 xyoo dhau los), tab sis peb txhua tus yuav tau hloov, Nyob rau hauv ib tug lub sij hawm ntawd, nyob rau hauv lub blink ntawm ib lub qhov muag, ntawm tus xeem trumpet. Lub trumpet yuav sound, cov tuag yuav tau tsa ceg lawm, thiab peb yuav tsum tau hloov. Qhov no siab phem yuav tsum muab tso rau hauv kev tsis txawj tuag. Tab sis thaum lub siab phem yog clothed nrog lub imperishable, thiab qhov no hauv ntiaj teb no muab rau kev tsis txawj tuag, ces ua raws li tus lo lus hais tias yog sau:Tuag yog nqos mus rau hauv yeej . "

Ib yam li Yexus thiab cov tubtxib saum ntuj

"Hlub, tam sim no peb yog Vajtswv cov me nyuam, thiab tsis tau nws yog tsis luaj li cas peb yuav tsum tau. Tiam sis peb paub hais tias thaum nws (Yexus) yog qhia peb yuav zoo li nws, rau qhov peb yuav pom nws li nws yog. " (1 Yauhas 3: 2)

"Tam sim no peb pom nyob rau hauv ib khob, doog thiab txaij; tab sis, ces peb yuav pom tim ntsej tim muag (saib Vajtswv nyob rau hauv lub ntsej muag). Tam sim no kuv paub xwb nyob rau hauv ib feem, tab sis, ces kuv yuav paub ib yam li kuv tus kheej (ntawm Vajtswv nyob rau hauv lub sij hawm no) tau ua heev nto moo. " (1 Khaulee 13:12).

Och jämför med Mark 12:24: ”Jesus sa till dem (saddukeerna): ´Tar ni inte fel, just för att ni inte förstår Skrifterna och inte heller Guds makt? När de döda uppstår gifter de sig inte och blir inte bortgifta, utan är som änglar i himlen.´” Samma händelse tecknar Lukas på följande sätt (20:34-36): ”Jesus svarade dem: ´De som lever i den här världen gifter sig och blir bortgifta. Men de som anses värdiga (väljer att tro) att nå den andra världen och uppståndelsen från de döda, de varken gifter sig eller blir bortgifta. De kan inte dö längre, för de är som änglarna och är Guds barn, eftersom de är uppståndelsens barn.´”

I Upp 14:4 uttrycks det intressant: ”…dessa som följer Lammet var det än går. De är friköpta från människorna (de har blivit andlig ”brud” eller ”jungfru”) som en förstlingsfrukt åt Gud och Lammet.”

LAMMETS BRUD

Kev tshwm sim yog tsis yooj yim los khom nyob rau hauv lub sij hawm thiab nyob mus ib txhis. Tab sis mus ntxiv nyob rau hauv lub nyob rau hauv kev saib xyuas thiab kho kom sawvdaws xeeb ib yam ntawm cov tailpiece - tej zaum yuav ua tau ib tug ob peb nqe vaj lug kub los ntawm phau Vajlugkub vaj lug kub hais (Rev. 7: 11-17, 19: 6-9, 11-14):

"Thiab tag nrho cov tubtxib saum ntuj sawv nyob ib ncig ntawm lub zwm txwv thiab cov txwj laus thiab cov plaub nyob creatures, thiab lawv poob rau lawv cov ntsej muag ua ntej lub zwm txwv thiab pe hawm Vajtswv, hais tias: 'Amees! Blessing, hwjchim ci ntsa iab, muaj tswv yim, thanksgiving thiab kev hwm thiab lub hwj chim thiab tej zaum yuav peb tus Vajtswv mus ib txhis thiab puas tau. Amen. 'Muaj ib cov txwj laus nug kuv hais tias: Leej twg yog lawv thiab lawv nyob qhovtwg? Kuv teb hais tias: 'Nws yog cov uas tuaj tawm ntawm kev txomnyem. Lawv tau ntxuav lawv cov robes thiab ua rau lawv dawb dawb nyob rau hauv cov ntshav ntawm tus Me Nyuam Yaj. Yog li ntawd yog lawv ua ntej lub rooj huas tias ntawm Vajtswv thiab ua nws tes haujlwm hnub thiab hmo ntuj nyob rau hauv nws lub tuam tsev, thiab nws uas zaum saum lub zwm txwv yuav tsa nws lub tsev ntaub lawv. Lawv yeej yuav tsis tshaib plab thiab tsis nqhis dej, thiab tsis hnub tsis muaj scorching thaum tshav kub kub yuav los raug lawv, rau tus Me Nyuam Yaj nyob rau hauv nruab nrab ntawm lub zwm txwv yuav lawv tus tswv. Nws yuav coj lawv kev rau nyob chaw ntawm dej thiab Vajtswv yuav so txhua lub kua muag ntawm lawv qhov muag. "

”Och jag hörde liksom rösten från en stor skara (änglar), som bruset av väldiga vatten och dånet av kraftig åska, och de sade: ´Halleluja! Herren vår Gud den Allsmäktige är nu kung. Låt oss glädjas och jubla och ge honom äran, för Lammets bröllop har kommit och hans brud har gjort sig redo. Skinande rent linne har hon fått att klä sig i.´ Linnet är de heligas rättfärdighet. Och ängeln sade till mig: ´Skriv! Saliga är de som är bjudna till Lammets bröllopsmåltid.´ Och han tillade: ´Dess Guds ord är sanna.´ Och jag såg himlen öppen, och se: en vit häst, och han som satt på den heter Trofast och Sann, och han dömer och strider i rättfärdighet. Hans ögon var som eldslågor, och på sitt huvud bar han många kronor. Han hade ett namn skrivet som ingen känner utom han själv, och han var klädd i en mantel som doppats i blod, och hans namn är Guds Ord. De himmelska härarna (utan blod på kläderna) följde honom på vita hästar, och de var klädda i vitt linne (se här 1 Kor 6:2: ´Vet ni då inte att de heliga ska döma världen?´).”

kom CHAW

Yog li, muaj yog tsis muaj tsis muaj zog hauv ntiaj teb no tib neeg ( Adamites li ntawd, yuav hais lus), uas yog lub caij nrog Yexus nyob rau hauv tus nees dawb. Yog tsis muaj nws, lawv tig mus rau hauv ib yam li nws thiab yog li cov tubtxib saum ntuj, uas yog xilethi-aus ntxim hlub.

Men de är ”förmer” än änglarna. I härlighet står de mellan gudomligheten och änglavärlden. I det första förhållandet läser vi: ”Det är ju inte änglar han (Jesus) tar sig an, utan Abrahams barn (de som har tron).” (Hebr 2:16) Vidare: ”Är inte änglarna andar i Guds tjänst, utsända för att hjälpa dem som ska ärva (tackar ja till erbjudandet) frälsningen?” (Hebr 1:14) I det slutliga segertillståndet tonar en upphöjd ställning över änglarna fram i 1 Kor 6:2-3: ”Vet ni inte att de heliga ska döma världen?... Vet ni inte att vi ska döma änglar?” Vi tillber inte änglar här i tiden, men det eviga perspektivet ska inte heller göra oss högmodiga.

Tus neeg sau ntawm Henplais neeg raug kaw nyob rau hauv 12:23: "... tus ntsuj plig ntawm cov cov neeg ncaj ncees uas tau mus txog perfection (ie ua tej yam saum ntuj ceeb tsheej dab)," thiab li yuav tsiv mus nyob dawb do los ntawm thiab nyob rau hauv tag nrho cov qhov ntev. Ib tug neeg ntxiv clarity nyob rau hauv tsos thiab daim tawv nqaij xim yuav peb tsis muaj phau Vajlugkub nrog. Nws twb tham txog yuav ua li cas tsim nyog nws tau thiab tej zaum yuav los piv txwv li, Phau Ntawv Nkauj 8: 6 thiab 82: 6a los ntawm ib co txhais lus, uas hais txog tus txiv neej uas Vajtswv tsim yog: "Txawm li cas los, koj puas tau nws ib tug los saum ntuj los hais tias yog; nrog yawm thiab lub siab dawb paug crowned nws "thiab" Kuv tau hais tias koj yog gods "- vim hais tias ntawm ib txhia broke rau hauv ib tug zoo Theological lus qhuab qhia. Tab sis cov no bibelrum haum nyob rau hauv txhua rooj plaub tag nrho ntawm tus txiv neej nyob rau hauv nws transformation mus rau hauv ib tug xilethi-aus lub cev.

Nws yog nyob rau ntawm no theem thaum lub believer dhau los ntawm nws lub hauv ntiajteb no nyias kroppstid, ntawm cev nqaij daim tawv thiab cov ntshav, uas tau txais ib tug saum ntuj ceeb tsheej lub cev, raws li cov theem tom ntej los ntawm Vajtswv txoj kev npaj los muaj tseeb - "tshiab saum ntuj ceeb tsheej thiab lub ntiaj teb tshiab nyob rau hauv uas kev ncaj ncees "(2 Petus 3:13).

TUS TSWV nyiaj pab

Koj yuav tau txais ib qho ntawm feem hloov. Yog li ntawd tsis txhob tawm hauv biblical txoj kev ntseeg koj ib zaug tau pib yuav tsum tau xws li ib tug believer. Nyeem txoj kev ntseeg thiab lub neej mus rau hauv koj nyob rau hauv tej biblical cov ntawv nyeem uas hais tias "tus dawb huv." Cia siab tias ib tug Tswv hloov lwm lub tsev ntawm koj lub npe los ntawm lub "xilethi-aus lub cev". Saib nyob rau hauv yuav ua li cas koj - tsis muaj kev txhaum, tsis muaj kev mob kev nkeeg, tsis muaj mob, tsis muaj kev tu siab - Ntsuj Plig dawb do tsiv nrog rau thiab zoo li Yexus nyob rau hauv mus ib txhis saum ntuj ceeb tsheej ntiaj teb no tag nrho "cheeb tsam".

Thiab nco ntsoov hais tias tus tshiab sab ntsuj plig / Occult / Gnostic tej lus qhia thiab kev cai ntseeg, yog tsis muaj dab tsi ntau tshaj li delusions thiab diabolical tawm tsam tawm tsam txoj moo zoo tseeb. Thiab amazingly, nyob rau hauv daim ntawv ntawm cov agnosticism los yog atheism, yog tsis zoo nws. Yuav tsis tau txais Tswv Yexus ua lawv tus kheej tus Cawm Seej, yog ib tug tsis muaj mus yuav tau ib feem ntawm lawv tus kheej txoj kev hloov los ntawm Adas-lub sij hawm mus rau lub nyob mus ib txhis saum ntuj ceeb tsheej. Nws yog li ntawd yooj yim tos cov neeg ntawm txoj kev ntseeg nyob rau hauv mus ib txhis saum ntuj ceeb tsheej!

Mloog, nyeem cov vaj lug kub nram no thiab ntsuam xav nws. Rau nws yog ib yam uas tseem ceeb rau niaj hnub no tej lus qhia tsis yog tab tom nrhiav rau lub ntiaj teb no tus zoo graces - occultism los yog atheism - nyob rau hauv cov nqe lus li cas rau cov believer tom qab kev tuag. Yog tsis muaj noj lawv txoj hauj lwm ua ntej Vajtswv, thiab yog li ntawd yog lawm nrog cov tus dawb huv breathtaking cov tshuaj lo los ntawm heev pib:

"Tab sis raws li Vajluskub hais tias, ua li cas lub qhov muag tsis pom, los yog pob ntseg hnov, thiab tib neeg lub siab yog tsis xav tau li cas Vajtswv tau npaj tseg rau cov uas hlub nws ." (1 Khaulee 2: 9)


Publicerades torsdag 2 april 2020 01:16:52 +0200 i kategorin Läsarmejl och i ämnena:

Nyhetsbrevet - prenumerera gratis!


Senaste live på Youtube


Tältmöte med Christer Åberg


"Rau qhov Vajtswv hlub neeg ntiaj teb hais tias Nws tau muab Nws tib leeg Tub [Yexus], mus rau txhua txhua leej neeg uas ntseeg nyob rau hauv nws yuav tsis tuag tiam sis yuav tau nyob mus ib txhis lub neej." - 3:16

"Tab sis raws li muaj ntau yam raws li  tau txais  Nws [Yexus], mus rau lawv Nws muab txoj cai los ua Vajtswv cov me nyuam, mus rau lawv hais tias ntseeg nws lub npe." - John 1:12

"Qhov ntawd yog koj lees txim nrog koj lub qhov ncauj hais tias Yexus yog tus Tswv thiab ntseeg hais tias nyob rau hauv koj lub siab hais tias Vajtswv tsa nws sawv hauv qhov tuag rov los, koj yuav tau kev cawm dim." - Rome 10: 9

Koj puas xav tau txais kev cawmdim thiab tau tag nrho koj tej kev txhaum kev zam txim? Thov Vajtswv no thov Vajtswv:

- Tswv Yexus, kuv tau txais koj tam sim no thiab lees txim rau koj raws li tus Tswv. Kuv ntseeg hais tias Vajtswv tsa koj los ntawm cov neeg tuag. Ua tsaug rau koj hais tias kuv tam sim no dim. Ua tsaug rau koj tias koj tau zam txim rau kuv thiab ua tsaug rau koj tias kuv yog tam sim no ib tug me nyuam ntawm Vajtswv. Amen.

Koj puas tau txais Tswv Yexus nyob rau hauv kev thov Vajtswv saum toj no?


Senaste bönämnet på Bönesidan

måndag 3 augusti 2020 23:06
Bed för Bibi 19 år att Jesus möter med henne till frälsning och ger henne en jättebra pojkvän som hon kan lita på i vått och torrt och att hon finner sig ett jättebra arbete till sig som hon trivs med

Senaste kommentarer


Aktuella artiklar



STÖD APG29
SWISH: 072 203 63 74
PAYPAL: paypal.me/apg29
BANKKONTO: 8150-5, 934 343 720-9
IBAN/BIC: SE7980000815059343437209 SWEDSESS

Mer info hur du kan stödja finner du här!

KONTAKT:
christer@apg29.nu
072-203 63 74

MediaCreeper

↑ Upp