Surfar nu: 436 www.apg29.nu


submit to reddit


Vill du bli frälst?

Ja

Nej


Publicerades torsdag 1 januari 1970 01:00 | | Permalänk | Kopiera länk | Mejla

3 kommentarer

David Sun, 03 Feb 2019 20:57:54 +010

Håll er till Jesus, då slipper ni bli fångade i något nät.

Svara


Martin Mon, 04 Feb 2019 09:04:26 +010

Se på fåglarna, de varken sår eller skördar. Se på ängens blommor. Gud tar hand om sin skapelse, inklusive oss, som är Hans avbild och älskade. Inte heller vi ska oroa oss för morgondagen. Han vet vad vi behöver. Mat och kläder, och han hör oss när vi ber.
"Blott en dag, ett ögonblick i sänder,
vilken tröst, vad än som kommer på!
Allt ju vilar i min Faders händer,
skulle jag, som barn, väl ängslas då?"

Lina Sandell

Svara


SA Mon, 04 Feb 2019 09:18:31 +010

Ja Gud hållet hela jorden i sin hand , ovsett vad som vi människor ställer till med .

Svara


nils Mon, 04 Feb 2019 10:31:55 +010

Internet är Nutidens Babelstorn med syftet att göra det Världsvida Upproret mot Gud! Gud,skaparen av människans lilla men briljanta hjärna,som då tror sig ha Övervunnit Skaparen själv.
IT-tekniken är Dagens Avgud där människan tror sig finna lösningen på alla problem.
Som jag tidigare skrivit,har de redan kopplat ihop en människohjärna med Internet,med möjlighet att från ett Land genom Tanken i hjärnan kopplad Internet,kunnat manöverera en hand i ett annat land!
¤¤¤
Artificiell Intelligens heter den Nya Revolutionen inom IT-tekniken,och tanken är att Människohjärnan då uppkopplad till Internet,får tillgång till all den Information som ex,Google innehåller.
Tänk dig det scenario som Nu kommer;Det blir då den Kommande Övermänniskan,och med all den informationskapacitet han har kommer han att Dominera och bli den Despotiska kommande Världshärskaren!!
¤¤¤
När all denna Utveckling nu går i så rasande fart Hinner/Vill människan ej att Stanna Upp och Reflektera över vad Slutet Blir,och i Bibelordets Facit se Det Slut Jesus Redan Talat Om,och där Visar Hur Vi skall Räddas Från Den Kommande Undergången!

Svara


Mikael N Mon, 04 Feb 2019 10:34:16 +010

Till att börja med måste man komma ihåg att antikrist inte är någon världsdiktator som skall dyka upp straxt innan världens ände. Enligt Bibeln är antikrist en mäktig instans som skall dyka upp inom den kristna kyrkan och göra anspråk på att sitta i Kristi ställe.
Dock måste man konstatera att internet på många sätt har utvecklats till en gigantisk övervanings- och kontrollapparat. Kina ligger i framkanten, men mäktiga krafter pushar på även i väst. Därför är det skrämmande att frågor om kontroll och integritet varit så frånvarande i den svenska debatten.

Svara


Martin Mon, 04 Feb 2019 13:01:02 +010

Svar till nils. Det som för mig är det viktigaste att reflektera över är vår Herres kärlek till, nåd och barmhärtighet över sina barn. Det är endast i ljuset av detta vi får rätt perspektiv över vår tillvaro. Då släpper rädsla, oro och ångest.
Det må vara hur mycket kaos och nöd som helst. Ändens tid må vara när eller inte. Herren, och endast han, råder.
Vår uppgift är att peka på Jesus. Vara hans vittnen. Pekar vi på något annat (hot om undergång, helvete, 666, chip, avfall, antikrist etc) hjälper vi dem inte på rätt väg.
Det är när vi är Herrens vittnen, när vi låter Hans kärlek och barmhärtighet skina genom oss som vi kan få glädjen att se nya Guds barn.😊
Nils, jag säger inte att du har fel. Bara att jag personligen upplever ditt fokus är riktat lite fel.
/Martin

Svara


Martin Mon, 04 Feb 2019 14:20:04 +010

Svar till Martin. Ett tillägg till det jag nyss skrev:
Detta fokus upplever jag att också Holger Nilsson och Mikael Walfridsson har. Det betyder inte nödvändigtvis har fel i sak. Det må vara hur det vill med dem saken.
Det som jag ställer mig frågande till är om deras fokus på ändens tid och allt där tillhörande, för fler närmare vår frälsare.
/MartinH

Svara


nils Mon, 04 Feb 2019 15:09:52 +010

Svar till Martin. Tack Martin för ditt vänliga påpekande om Jesu nåd som också jag respekterar!
Mitt fokus är,trots alla Tidens tecken som går i uppfyllelse, dessvärre många Kristna med facit i Hand ändå Ej Ser det utan fortsätter sin Djupa sömn!
¤¤¤
Herren har i en allvarlig dröm visat;Jesus kommer Snart,men Församlingen är Ej Redo!
Det är därför jag så ofta belyser sådant som kan synas Negativt,Sanningen om detta, och Bibelns allvarligaste Sanning,den om Helvetet som Ej varnas för,då man får Inte Oroa någon!
Visst,många har en Ande-social gemenskap men Utan att Andens kraft är märkbar.
Att sedan alltid tala om Nåden,utan att Sanningen får komma till tals blir ett salt utan Sälta som bara Trampas ned likt hur Kyrkan görs av samhället av idag!
Kyrkan,som alltmer allierar sig med Världens väsende och Katolska Kyrkans falska Ekumenik och vissa visar sympatir med Pride-förförelsen;"Vi skall ju Älska Varandra!"
¤¤¤
Vi har nu i Decennier talat så mycket om Nåden,men finns inte Sanningen som Svider för att Rena,då tappar Nåden sitt värde. Amen!
Hur församlingstillväxten varit under dessa Decennier visar att det Är Någor Fel,men vi Tycks Ej vilja Erkänna det,vi kan Ej Examinera vårt Andliga Tillstånd! Mvh/nils

Svara


Martin Mon, 04 Feb 2019 16:48:27 +010

men finns inte Sanningen som Svider för att Rena,då tappar Nåden sitt värde
Där håller jag inte med dig Nils. 🙂 Nådens värde kan aldrig tappas eller minska. Den är Jonatan och är något som ges oss ovillkorligt till den som vill ta emot den. Nåden kan vi aldrig falla ur när vi lever i tron på Gud och har blicken fäst mot Honom. När vi reser oss upp i ånger efter att ha fallit/syndat är det vår Faders blick vi ser och en öppen famn.
Att sedan alltid tala om Nåden,utan att Sanningen får komma till tals blir ett salt utan SältaAtt sedan alltid tala om Nåden,utan att Sanningen får komma till tals blir ett salt utan Sälta
Här funderar jag lite till Nils; Som jag ser det finns bara en sanning och det är Jesus som säger om sig själv: Jag är vägen Sanningen och livet.
Sedan finns det viktiga ämnen och trossatser som vi ska förkunna. Men de är inga sanningar som leder till frälsning.
Det vet jag egen erfarenhet. Det var för att jag visste att Gud är kärlek som jag vågade erkänna min skuld inför Gud. Då fick jag ta emot nåd.
Då orkade jag vidare och fick mod att arbeta på förändring.
Först kärlek, sedan nåd, därefter nya livsmönster.
Men som jag sa tidigare; ditt fokus är inte fel i sig. Dina ämnen är bra att samtala om, det finns fler, men jag funderar på hur fruktbart det är i eln frälsningsperspektiv. Leder det människor till förvandlade liv?
Jag vet inte eftersom jag aldrig talat med folk om detta så som du gör. Vad tror du Leif om mina funderingar?
/MartinH

Svara


Martin Mon, 04 Feb 2019 16:49:29 +010

men finns inte Sanningen som Svider för att Rena,då tappar Nåden sitt värde
Där håller jag inte med dig Nils. 🙂 Nådens värde kan aldrig tappas eller minska. Den är Jonatan och är något som ges oss ovillkorligt till den som vill ta emot den. Nåden kan vi aldrig falla ur när vi lever i tron på Gud och har blicken fäst mot Honom. När vi reser oss upp i ånger efter att ha fallit/syndat är det vår Faders blick vi ser och en öppen famn.
Att sedan alltid tala om Nåden,utan att Sanningen får komma till tals blir ett salt utan SältaAtt sedan alltid tala om Nåden,utan att Sanningen får komma till tals blir ett salt utan Sälta
Här funderar jag lite till Nils; Som jag ser det finns bara en sanning och det är Jesus som säger om sig själv: Jag är vägen Sanningen och livet.
Sedan finns det viktiga ämnen och trossatser som vi ska förkunna. Men de är inga sanningar som leder till frälsning.
Det vet jag egen erfarenhet. Det var för att jag visste att Gud är kärlek som jag vågade erkänna min skuld inför Gud. Då fick jag ta emot nåd.
Då orkade jag vidare och fick mod att arbeta på förändring.
Först kärlek, sedan nåd, därefter nya livsmönster.
Men som jag sa tidigare; ditt fokus är inte fel i sig. Dina ämnen är bra att samtala om, det finns fler, men jag funderar på hur fruktbart det är i eln frälsningsperspektiv. Leder det människor till förvandlade liv?
Jag vet inte eftersom jag aldrig talat med folk om detta så som du gör. Vad tror du Leif om mina funderingar?
/MartinH

Svara


nils Mon, 04 Feb 2019 18:52:42 +010

Martin,du hade trots allt redan mött Sanningen då du blygdes över din skuld varför Guds kärlek kom till din befrielse,du fick mod och kraft att gå vidare.Tack Jesus för detta
Visst var det Guds nåd och kärlek jag mötte då jag sökte livets mening och Sanning!
Samtidigt förundras jag över varför Bibeln talar så Mycket om Jesu återkomst och alla Tidstecken,inte bara hela Kapitel utan i en hel bok; Uppenbarelseboken?
I N.T. talas det 319 ggr.om Jesu återkomst,Dopet 19 ggr,Nattvarden 5 ggr, Uppståndelsen 40 ggr.
Paulus talar 57 ggr.om Försoningen men om Jesu återkomst 67 ggr.
Det måste Tydligen ligga i Herrens intresse att hjälpa oss småkryp,att vara Uppdaterade och Förvarnade så att vi "Ej förlorar besinningen,",Matt.24:6.
"Men Nåden och Sanningen har kommit genom Jesus Kristus,"vi behöver dem båda.
Herren välsigne dig i ditt uppdrag att sprida Jesu kärlek! Mvh/nils

Svara


Martin Mon, 04 Feb 2019 19:39:48 +010

Svar till nils. Tack detsamma Nils. 🙂
/MartinH

Svara


Leif Mon, 04 Feb 2019 19:41:42 +010

Svar till Martin.

Jag ser nog bägge era tankebanor vara korrekta och egentligen inte så mycket fel någon av er🤔!

Det Nils är inne på är ju likt det äldre talesättet att vi inte kan synda på nåden. Och jag håller med där. Det är väldigt vanligt idag att "kristenheten" accepterar allt slags liv i sus och dus under nådens beskyddande vingar, men då tror jag absolut att man är ute och cyklar.

Guds Ord talar ofta om att leva Heliga och inte slarviga liv för då tror jag att man kan hamna i gränslandet för vad Gud accepterar.

Paulus talar också till sina kristna syskon när han säger detta:

(Gal 5:18‭-‬21)

Men om ni leds av Anden står ni inte under lagen. Köttets gärningar är uppenbara: sexuell omoral, orenhet, orgier, avgudadyrkan, ockultism, fientlighet, gräl, avund, vredesutbrott, själviskhet, splittringar, irrläror , illvilja, fylleri, vilda fester och annat sådant. Jag säger er i förväg vad jag redan har sagt: de som lever så ska inte ärva Guds rike.

Jag tror att det verkligen ändå finns gränser för var Guds nåd kan sluta att gälla, och där människors inställning går över i förhärdelse. Det behövs en förståelse för detta.

För att bara ta ett av många tydliga exempel. Man kan inte nonchalant fortsätta att leva i homosexuella gärningar fastän Guds Ord har varnat för sådan livsstil. Då gäller inte nåden! Pride är ju som vi sett på framfart och suddar också ut mångas kristnas värderingar. Om någon homosexuell kommer till Jesus och ber om nåd så gäller givetvis nåden, den gäller ifrån det att människan inser sig som syndare och vill ändra sitt liv ifrån all slags orenhet! Det man inte förstår, där gäller förstås nåden, men som sagt. Jesus sa också att vi skall sträva efter att leva heliga och inte slarviga liv!

Givetvis är ändock Jesu kärlek och nåd oerhört stor!

Jesu frid...

Svara


Alf Mon, 04 Feb 2019 21:00:51 +010

Ja, det är sannerligen en sen tid. Förstår inte resonemanget att man inte skulle lyfta fram sånt här därför att det inte skulle frälsa människor, det är en lögn, detta är sant och kan leda till människors uppvaknande. Men så fort någon börjar hojta lite för högt i sovsalen så kommer någon och hyschar. Trams!

Svara


SA Mon, 04 Feb 2019 21:07:23 +010

Bra skrivit Alf 👍

Svara


Martin Mon, 04 Feb 2019 21:58:35 +010

Svar till Leif.

Leif, jag instämmer i stort. Bara en liten tanke.

Jag tror att det verkligen ändå finns gränser för var Guds nåd kan sluta att gälla, och där människors inställning går över i förhärdelse. Det behövs en förståelse för detta.

Så här tänker jag: Om jag är troende och har som rättesnöre och mål att följa vår Fader och hans Ord så innebär mitt fall/ den synd jag begått inte att jag syndar på nåden. Reser jag mig upp igen, ber om förlåtelse så får jag ta emot nåd. Börja på nytt. I detta fall är jag angelägen om att vandra med Herre. Att då falla, kanske om och om igen, förändrar inte Guds syn på mig. Jag ångrar ju mig. I sådana fall är Guds nåd gränslös.

Men. Å andra sidan; Om jag inte bryr mig om vilka snedsteg jag gör. Om jag inte söker Guds hjälp att se och bryta mönstret. Om jag förhärdar mig. Då tror jag att vi är i ett läge som kan liknas vid att synda på nåden. Om jag inte ens är intresserad om förändring och angelägen om gemenskap med vår Herre. Där går gränsen för Herrens nåd som jag förstår det.

Tror att vi egentligen tänker ganska lika i denna fråga. Så uppfattar jag det när jag läser det du skrivit.🙂

/MartinH

Svara


Leif Mon, 04 Feb 2019 22:10:25 +010

Svar till Martin.

Ja visst tänker vi ganska likt just om det! 😊

Sen tror jag att Gud är långmodig och tålmodig men vid en viss gräns så börjar Han bearbeta dem, som trots allt är frälsta men som hamnat allt för långt i köttets vandring ganska tufft.

Gud vill ju inte att någon skall gå förlorad, speciellt inte den som en gång gett sitt liv till Jesus.

(Heb 12:6)

för den Herren älskar tuktar han och han agar var son han har kär.

Jesu frid...

Svara


David Mon, 04 Feb 2019 22:23:51 +010

Svar till Alf Precis!Det verkar som man behöver vara försiktig när man skriver något på denna sidan.

Svara


SH Mon, 04 Feb 2019 22:35:57 +010

Ja det känns att det är allvarstider på gång. Har även innan jag var mycket ung och ofrälst reagerat på "välfärden", "varför i all världen bedriver man rovdrift på naturen, måste man slösa så hemskt" m m, m m. Varför, varför? Förstår att människan därmed förstörde Guds verk och katastrofen kommer till slut.
Finns en sång som jag lyssnar på ibland som heter "I tidens aftonskymning", så mäktig speciellt i Lapp-Lisas tappning. Låt oss kämpa på himlavägen med blicken fäst vid vår Frälsare, inget annat är viktigare! Herren är aldrig långt borta från oss, han hjälper oss!
Vi ska väl inte käbbla som barnungar, vi som bär det kristna namnet eller hur?
https://www.youtube.com/watch?v=Ggs7Sh--IAU

Svara


SH Mon, 04 Feb 2019 22:48:14 +010

Var just innan inne på "SD-politiker skrev hatiska inlägg ...." , där var det käbbel och
elakheter, så förlåt att jag svamla till, här är det ju lugnt och bra.

Svara


Martin Tue, 05 Feb 2019 00:00:41 +010

Svar till SH.

varför i all världen bedriver man rovdrift på naturen, måste man slösa så hemskt"

Som skäl brukar anges människans girighet och omåttlighet. Men det är bara en delsanning. Närmare sanningen är att det är politiker, banker och stora företag som eldar på den här vettlösa konsumtionen. Se bara vad som händer vid en lågkonjunktur. Då faller konsumtionen som en sten. Men vad händer då? Bankerna (som är i trubbel) räddas av staten/politikerna (skattebetalarna) och centralbankerna sänker räntan. Det blir billigare att köpa bostäder, då kommer både investeringarna och konsumtionen igång. Så konsumtionen eldas hela tiden på. Med blåslampa.
Men så länge bankerna dinglar med moroten om köp nu betala sen så kommer konsumenten ta den. Det är alldeles för frestande. Spara ihop till en bil tar tio år. Lättare att skriva på ett litet papper och köra hem bilen samma dag. Men om inte möjligheten att låna (alla dessa eviga lån) längre finns så har människorna inget annat val än att spara ihop till sin semesterresa, sin bil och vad annat de tycker att de behöver. Det blir ett mycket mindre stressigt sätt att leva. Visst, mycket lyxkonsumtion kommer försvinna men det är inte hela världen. Folk kommer vänja sig vid det. Huspriserna kommer inte längre att gå upp utan följa en normal BNP-utveckling. Så folk kommer inte längre kunna ha bostaden som bankomat för allehanda konsumtion. Men det kommer också vara okej. Immigrationen kommer strypas, för det kommer inte finnas pengar att betala för en halv miljon ekonomiska migranter varje mandatperiod. Men det är okej det också. Genusvetarna, proffstyckarna, alla "influencers" måste börja skaffa sig riktiga jobb. Det är inte bara okej, det är alldeles utmärkt.
Den här sans- och vettlösa tillgången på lån har gjort att vi helt plötsligt kan leva i en värld helt och hållet utan begränsningar. Det är bara att låna. Vips så är problemet löst! Men ska vi komma igenom det här så måste det här banksystemet falla. Det blir ett stålbad utan dess like men det är nödvändigt.
Det som migrationsvurmarna, inklusive pastorerna, kanske inte har tänkt på det är att det är just tillgången på obegränsade lån som gör deras politik möjlig. När de säger att det är Gud som vill ha detta så säger de indirekt att det är Gud som vill ha vår obegränsade kreditmarknad. Då är man ute på djupt vatten.

Svara


SH Tue, 05 Feb 2019 18:49:34 +010

Martin, det var när jag var ung och ofrälst som jag hade svårt att förstå varför det verkade vara fint att slösa. Så på t ex på min arbetsplats inom vårdsektorn. Jag mådde dåligt av slöseriet. Men det är ju bra att du bemödar dig att ge en fin redogörelse här hur allt hänger ihop.

Svara


Roger T. W. Tue, 05 Feb 2019 19:41:27 +010

Nätet är ett redskap på gott och ont, precis som en yxa. Jag har lärt mig mycket under mer än 20 år. Det blir som det behagar Herren och vi utransakas. Nätet förmedlar även viktig kristen information.

Svara


Karl Håkan Sandell Wed, 06 Feb 2019 11:51:41 +010

Det är intressant att läsa här på Christers sida att 666 är www. De sista versarna i Upp 13 (16 - 18) handlar alltså om internet. Och vi kan konstatera att det märke som står i Upp 13:16, det är de koder som vi slår in med handen och minns i vår hjärna.

Och vi kan också konstatera att det ju är så att har man inte kod då kan man inte handla på internet. Även Upp 13:17 är alltså uppfyllt.

Så vi är där idag, och därmed har vi passerat det som står i Upp 13. Och tittar vi tillbaka på Upp 13 så hittar vi ju Vilddjurets Bild i Upp 13:14 - 15, och det är ju vår TV som kom på 1950 talet, en Bild med rörelse och som kan tala det är en TV.

Och i Upp 13:5 möter vi Radion som kom i början av 1900 talet. Det talas om att Vilddjuret fick en mun som talade stora ord.

Så det här är intressant för de som påstår att i början av Upp 13 talas det om Antikrist och att han nu måste komma. Men vi har alltså passerat hela Upp 13 och det innebär att ska antikrist komma i Upp 13 då har han redan gjort det. Och en bra kandidat där är ju Hitler som än idag är synonymt med den verkliga ondskan.

Men som sagt det gläder mig att notera att det i artikeln talas om att 666 står för www för det innebär att vi börjar får klarhet i profetian och kan därmed också börja pricka in de andra saker som står här runt omkring och som har hänt och håller på att hända just nu.

Karl Håkan

www.minJesus.blogspot.se

Svara


Karl Håkan Sandell Wed, 06 Feb 2019 12:11:14 +010

Men samtidigt som vi alltså kan konstatera att Antikrist redan har varit och att det var Hitler så kan vi konstatera att Vilddjurets Anda i högsta grad är verksam idag. Vi kan läsa om det här i Upp 16:13 där vi får se Vilddjurets Ande som är som en Padda, välgödd. Och tillsammans med de två andra onda Andarna som är verksamma idag.

Upp 16:13 Och jag ser, från drakens [ormens] mun och från vilddjurets mun och från den falske profetens [lögnprofetens] mun, 3 ondskefulla [orena, skamliga, grymma] andar [vindar, liv, krafter] lika paddor.

Upp 16:14 För det är onda andar, som gör tecken, för att gå ut till de styrande [konungarna] på jorden och hela världen, för att samla dem till krig, på den allsmäktige Guds väldiga dag.

Det är här vi är idag. I dessa Onda Andars grepp och deras mål är krig mot Gud. De vill hindra honom i hans frälsning av världen.

Och de vill också hindra att Israel får bestå. Deras mål är att utplåna judarna. För då har de bevisat att Gud inte finns. Men de kommer inte att lyckas. Gud är mäktig och det är det vi får förtrösta på idag.

Karl Håkan

www.minJesus.blogspot.se

Svara


SH Wed, 06 Feb 2019 12:46:36 +010

Mycket intressant, Karl-Håkan och speciellt att det är Hitler det talas om, det har jag trott (förstått) sedan mycket länge.
Kusligt när det gäller framtiden. Vi behöver kristna syskon, därför är Christers samtalsforum mycket värdefull för oss.
Gud välsigne er mina syskon i Herren!

Svara


Daniel Carleson Wed, 06 Feb 2019 22:36:53 +010

Det tredje sigillet: "Ett mått vete för en denar och tre mått korn för en denar, och oljan och vinet får du inte skada". Upp 6:5,6. Vad har dessa livsmedel gemensamt? De kan produceras utan pollinering av insekter.

Bin som utsattes för mobilstrålning lade färre ägg, producerade mindre honung och blev förvirrade så att de inte hittade tillbaka till kupan. Till slut kollapsade hela bisamhället.

Naturen använder sig av elektriska och magnetiska signaler. När mobiler och trådlösa nätverk sänder liknande men mycket starkare signaler störs signalerna ifrån det levande ut.

Nu är mobiltelefonsystemet 5G på gång. Det arbetar med högre frekvenser och tätare mellan mobilsändarna. Vad kommer följderna att bli? Bi-döden är redan ett globalt problem och insekter blir allt ovanligare. Någonting mycket oroande är på gång.

Svara


Din kommentar

Första gången du skriver måste ditt namn och mejl godkännas.


Kom ihåg mig?


Prenumera på Youtubekanalen:

Vecka 22, måndag 27 maj 2019 kl. 09:22

Jesus söker: Beda, Blenda!

"Så älskade Gud världen att han utgav sin enfödde Son [Jesus], för att var och en som tror på honom inte ska gå förlorad utan ha evigt liv." - Joh 3:16

"Men så många som tog emot honom [Jesus], åt dem gav han rätt att bli Guds barn, åt dem som tror på hans namn." - Joh 1:12

"Om du därför med din mun bekänner att Jesus är Herren och i ditt hjärta tror att Gud har uppväckt honom från de döda, skall du bli frälst." - Rom 10:9

Vill du bli frälst och få alla dina synder förlåtna? Be den här bönen:

- Jesus, jag tar emot dig nu och bekänner dig som Herren. Jag tror att Gud har uppväckt dig från de döda. Tack att jag nu är frälst. Tack att du har förlåtit mig och tack att jag nu är ett Guds barn. Amen.

Tog du emot Jesus i bönen här ovan?
» Ja!


Senaste bönämnet på Bönesidan
söndag 26 maj 2019 23:27

Bed för att Gud ska hjälpa mig till tron på honom. Jag är nykristen och har växt upp med att veta, inte tro. Jag ber, i Jesu namn, om Guds hjälp att få mig att veta att han finns.

Aktuella artiklar


Senaste kommentarer


STÖD APG29! Bankkonto: 8169-5,303 725 382-4 | Swish: 070 935 66 96 | Paypal: https://www.paypal.me/apg29

Christer Åberg och dottern Desiré.

Denna bloggsajt är skapad och drivs av evangelisten Christer Åberg, 55 år gammal. Christer Åberg blev frälst då han tog emot Jesus som sin Herre för 35 år sedan. Bloggsajten Apg29 har funnits på nätet sedan 2001, alltså 18 år i år. Christer Åberg är en änkeman sedan 2008. Han har en dotter på 13 år, Desiré, som brukar kallas för "Dessan", och en son i himlen, Joel, som skulle ha varit 11 år om han hade levt idag. Allt detta finns att läsa om i boken Den längsta natten. Christer Åberg drivs av att förkunna om Jesus och hur man blir frälst. Det är därför som denna bloggsajt finns till.

Varsågod! Du får kopiera mina artiklar och publicera på din egen blogg eller hemsida om du länkar till sidan du har hämtat det!

MediaCreeper

Apg29 använder cookies. Cookies är en liten fil som lagras i din dator. Detta går att stänga av i din webbläsare.

TA EMOT JESUS!

↑ Upp