Language

Apg29.Nu

Christer Åberg | TV | Bönesidan | Fråga Christer Åberg | Skrivklåda | Chatt | Läsarmejl | Skriv | Media | Info | Sök
REKLAM:
Salvation

Stöd Apg29 genom att swisha 20 kr till 072 203 63 74. Tack.

Adam-Zäit virum éiwege himmlescher

Adam-Zäit virum éiwege Himmelskierper.


Av Sigvard Svärd
torsdag 2 april 2020 01:16

ADAM TIME virum éiwege himmlescher

Et kann engem "wëllen" an der Bibel wéi kënns eraus ginn a waarden der "hir Suckel". Den Numm Adam ass den Historik stoen an dësem OPUS. Spannungen loossen, wann de "Slash", knabberen souvill "ënner der Uewerfläch" ewech an engem Kinnekswee Kraaft aus der Bibel Buch vun Buch Bibel - éier et geet als helleg "Kathedral". Bibel Etude hei, ech titulerat "Adam-Zäit fir d'éiwegt himmlescher" hunn, ass menger Meenung no esou enger Kathedral.

Enn vun Texter

Ech hunn e puer Start Ënnertitelen fir dës theologeschen Reflexioun mat Buerglënster dran ausgewielt, nämlech 1 Moses 1: 26-27a; 2: 6-8, 1 Kings 10: 23-25, 65 Jesaia: 24-25 an 1 Korinthians 15:45, d'Texter ech dëst aus der Bibel d'Leit an 2015, Patrimoine vun Haaptrei (alles an parentheses sinn meng Noten.):

(1) ”Gud sade: ´Låt oss göra människor till vår avbild, lika oss. De ska råda över havets fiskar och himlens fåglar, över boskapsdjuren och hela jorden och alla kräldjur som rör sig på jorden.´ Och Gud skapade människan till sin avbild, till Guds avbild skapade han henne, till man och kvinna skapade han dem”. – ”Men dimma kom upp ur jorden och vattnade hela marken. Och Gud formade människan av jord från marken och blåste livsande i hennes näsa. Så blev människan en levande varelse.”

(2) ”Salomo blev större än någon annan kung på jorden, både i rikedom och vishet. Från alla länder kom man för att besöka Salomo och höra den visdom som Gud hade lagt ner i hans hjärta. Var och en förde med sig gåvor: föremål av silver och guld, kläder, vapen, väldoftande kryddor, hästar och mulåsnor. Detta hände år efter år.”

(3) "An dat soll kommen, dass bis virum ier se ruffen, Ech wäert Äntwert, iwwerdeems se nach sinn schwätzen ech héieren gëtt. Wolves ze wetten mam Lämmche, soll de Léiw iessen Stréimännchen wëll Ochsen, a Stëbs wäert der Schlaang d'Liewensmëttel ginn. Fäegkeete all meng helleg Bierg, soll se den Här keng béis oder schiedlech sot maachen. "

"Also et och geschriwwen ass, Den éischte Mann Adam gouf vun engem liewege Wiesen. Déi zweet Mann huet vum Himmel. "

KENG aner

Gud gör inget impulsivt, oigenomtänkt eller slumpartat. Bakom varje hans handling, vare sig det är frågan om forntid, nutid eller framtid, döljer sig en noggrannhet, en minutiös förberedelse och planering. Så också naturligtvis när det gäller människans tillblivelse. Då människan (adam) som man/manligt beskrivs i hebreiskan, drar det åt ”styrka”. Och när människan (adam) visas på som kvinna/kvinnligt på samma språk, kommer ”livgivning” i förgrunden. Den första mannen får av Gud som egennamn heta Adam och Adam i sin tur (efter Skaparens vilja, kan man förutsätta) ger namnet Eva (hebr. Chavva) åt kvinnan, vilket just betyder ”leva” och ”liv”.

TRE LUSTGÅRDAR

Men nu till något om (1) Edens lustgård, (2) kung Salomos lustgård och (3) det framtida tusenårsriket. Alla tre lustgårdarna har haft eller ska komma att ha en underbar och helgad betydelse. Å ena sidan för Fadern, Sonen och den Helige Ande, å andra sidan för mänskligheten: judafolket och hednafolket, och i detta särskilt de människor med uttalad Messias- eller Kristustro. Enligt ställd biblisk kronologi, existerade det (1) ”jordiska” Paradiset kring 4.000 år f.Kr., (2) kung Salomos lustgård (beskriven i Höga Visan), hade sin storhetstid på 900-talet f.Kr.

Vad det gäller (3) tusenårsriket, med Jesus från det himmelska nedstigen på Olivberget i Jerusalem, kan detta snart vara dags att bli upprättat: ”Och jag såg en ängel komma ner från himlen med nyckeln till avgrunden och en stor kedja i handen. Och han grep draken, den gamle ormen som är Djävulen och Satan, och band honom för tusen år.” (Upp 20:1-2)

HEBREISKANS GAN

(1) Om den första sköna paradisiska miljön, som av mycket att döma låg på jordens ”mittpunkt”, där Jerusalem en dag skulle komma att byggas, dess tempel trona – samt där Jesus skulle dö och uppstå, och i den yttersta tiden återkomma till – så står det exempelvis att läsa i 1 3:8: ”Vid kvällsbrisen hörde de”, Adam och hans brud Eva, ”Herren Gud vandra i lustgården (hebr. gan)”.

(2) Wat Jerusalem, Kinnek Solomon vun Eden, déi aner hei an der biblesch-Kinnekswee Uerdnung, froen sou d'Braut an HV ( "Song vun de Lidder" vun Solomon) 1: 7: "Sot mir, O du wiem meng Séil huet, wou dikes Är Réi, wou Dir et um Mëttes loosse Rescht? " An ass responsabel der Fro vun 6: 1: "Mäi léiwen ass fort verwandelt an sengem Gaart ( GAN ), zu der parfüméierter Kiischtebléieschau Wisen, fir seng Trapp shepherding." Solomon Nimm, vun Shalom an Hebräesch a bedeit "Fridden", "glécklech" an "Wuelstand". Salem , den zweeten Deel vum Numm Jerusalem aus der selwechter sproochlech root kënnt - dat ass Shalom mat Bedeitung "Fridden", "glécklech" an "Wuelstand".

(3) Rörande, tusenårsriket, denna den tredje gudomligt-historiska ”lusttiden” på jorden – med centrum i Jerusalem och kanske med återuppbyggt tempel – är det en välsignelse att få citera Jes 51:3: ”Ja, Herren tröstar Sion, han ser med medlidande på alla dess ruiner. Han gör dess öken lik Eden (gan), dess ödemark lik Herrens lustgård (gan). Fröjd och glädje ska höras därinne, tacksägelse och lovsångsljud.” Vidare (62:4): ”Du ska inte mer kallas ´den övergivna”, ditt land ska inte mer kallas ´ödemark´, utan du ska heta ´min kära´ och ditt land ´den äkta hustrun´, för Herren har dig kär, ditt land har fått sin äkta man.”

Salomos lustgård, ligger närmast som en profetisk efterbild till Edens lustgård och som en profetisk förebild till det stundande tusenårsriket. Och Salomo med sin brud ”Tirsa” (HV 6:7), utgör nog på motsvarande sätt en profetisk efterbild till Adam med sin Eva, samt en profetisk förebild till Jesus Messias/Kristus med sin brud – senare i evigheten, kallad ”Lammets hustru” (Upp 21:9).

DEN RÖDE AV DET RÖDA

Hebreiskans Adam/”människa”, betyder ordagrant i nämnda språk för ”röd”, att ”vara röd” eller ”den röde”. I 1 Mos 2:6-7, läser vi att Herren Gud formade människan av uppfuktad jord (lera) från marken. Jord heter på hebreiska för adama, i betydelsen ”det röda”. Och det har framförts av senare tiders kunniga geologer, att marken i Mellersta Östernområdet är ”rödtonad”. Adam var alltså skapad av den ”röda jorden”, den som först var torr, dammig, obrukbar och ofruktbar – troligtvis efter en ondskans katastrof, eller om det var en gudomlig domsakt, då ”jorden blev öde om tom” (1 Mos 1:2).

Om hånfulla människor i den yttersta tiden heter det i 2 Petr 3:5-7: ”De bortser medvetet från att det för länge sedan fanns himlar och en jord som uppstod ur vatten och genom vatten i kraft av Guds ord. Genom vatten och Guds ord dränktes den dåtida världen och gick under. Men de himlar och den jord som nu finns har genom samma ord sparats åt eld och bevaras fram till den dag då de gudlösa människorna ska dömas och gå under.” Guds mäktiga restaurering av ”kaosplaneten”, genom orden: ”Varde ljus!”, fuktade upp mullen och gjorde den mer till ”rödaktig lera” – för att av Herren Gud, efter människoparets syndafall, bli till svårarbetad ”förbannad mark”. I 1 Mos 3:23 skrivs det, att Skaparen skickade bort Adam och Eva ur Edens lustgård, för att de skulle ”bruka” den ”rödmärkta” jorden där utanför.

”BLODFÄRGAD”

Enligt Gottfrid Büchner, i hans väldiga bibelkonkordans från 1789, kan adam, människa och adama, jord/mark, betyda röd i meningen ”blodfärgad”. I detta finns ett antal tolkningsmöjligheter. Det ”blodfärgade” kan ha med blodet som pulserar i en människokropp. Det kan vara en anspelning på hälsa, friskhet och skönhet, röda kinder, och som det heter i Klag 4:7 om Israels furstar innan de hamnade i fångenskap i Babel: ”…deras kroppar vara rödare än korall”. I HV 5:10 uttrycker bruden om brudgummen: ”Min vän är strålande vit och röd, ypperst bland tiotusen.”

Mä mir brauchen vun vir an Efforten ze Interpretatioun ze plënneren "Blutt Glasfënsteren", well et och eng Profezeiung, engem premonition vun bezitt kann wat kommen géif Mënschheet ze Markenzeeche. Nämlech datt d'datts Blutt (mënschlech Blutt, Projet. Adamdam ), duerch Gewalt a Blëtz Doud, der Faarf rout Buedem. Dat ass net weider wéi den Adam an d'Eva an d'zwéi Jongen, Cain an Abel op Land war Lafen, ier déi éischt endegt Plaz huet den Cain sengem jéngere Brudder Abel ëmbruecht.

Och för att inte ägna för mycket utrymme till att peka på uttömningen av människoblod på jorden, förutom att ändå nämna 1:a och 2:a världskrigets hemska resultat – går jag till en gudomlig domsakt i Upp 14:20: ”Vinpressen (människopressen) trampades utanför staden (Jerusalem), och blod flöt från pressen och nådde upp till betslen på hästarna ettusen stadier bort (c:a 38 km).”

GUDS SONS BLOD

Jesus kallas i sin mänsklighet för ”den siste Adam” (engelskans ”last”), den avslutande, den genom vilket människan som varelse når sitt bokslut – under förutsättning att Guds räddning från synd genom Jesus har tagits emot. Det är endast dessa Bibeln, inför evigheten, ger besked om. Vad som i avseende på förändring/”förvandling” till något annat, i övergången från tid till evighet, sker med de människor som går evigt förlorade – det går inte att hitta antydan till svar på i Skriften.

Således, för att frälsa ”den förste Adam”, alla fallna adam, män och kvinnor (manligt och kvinnligt) – går ”den siste Adam” in under ”den förstes” synd, tar den på sig, och som det lyder i Kol 1:19-20: ”Gud beslöt att låta hela fullheten bo i honom och genom honom försona allt med sig själv, sedan han skapat frid i kraft av blodet på hans kors – frid genom honom både på jorden och himlen.”

Sångaren sjunger i Segertoner 229: ”I (förste) Adam är vi alla ett, och Adams svek var vårt. Vi gömde oss bland Edens träd när Herren sökte oss. Vi flydde, och då kom vi bort från Gud och från varann. Vår egen väg vi ville gå. Blott ensamhet vi fann.”

18-19:: Wéi et an 1 Peter 1 geschriwwen ass "Dir kennt et net mat perishable Saachen wéi Sëlwer oder Gold, waren dir vum onnëtze Weeër huet Dir aus Ärem Pappen ierflecher (Projet. Adam / Adama ). Nee, et war mat Christus (déi lescht Adam) wäertvollt Blutt, datt d'Blutt vun engem Lämmchen ouni Feeler oder Réckproduktioun. Hie war virun der Grënnung vun der Welt foreordained, mä elo an dëse leschter Zäit fir Är Interessi. "

"Obwuel hien ee Jong war, geléiert hien Sujet duerch wat hien leiden. Wann hie perfekt gemaach gouf (eng Kéier), gouf hien d'Quell vun éiwegt Erléisung un all déi him (zouzeginn him) sou weit. " (Hebräer 5: 8-9)

Mënschejong

Så när Bibeln presenterar Jesus som ”Människosonen” (grek. tu anthropu), är det utifrån att han för en tid också blev människa, både sann Gud och sann människa. Men då en annan typ av människa, en ”andra människa” – en med himlen kvar i sin ande: ”Han var till i Guds gestalt men räknade inte jämlikheten med Gud som segerbyte, utan utgav sig själv och tog en tjänares gestalt och blev människan lik. När han till det yttre hade blivit som en människa (´till det yttre lik en syndig människa´, Rom 8:3), ödmjukade han sig och blev lydig ända till döden – döden på korset.” (Fil 2:6-8) I Joh 1:14 står det att läsa: ”Och ordet blev kött och bodde bland oss, och vi såg hans härlighet, den härlighet som den Enfödde har från Fadern. Och han var full av nåd och sanning.”

Paul, Hausse vun den Hellege Geescht, schreift an 1 Korinthians 15:40, datt et "earthly Kierper" ass (Leit, Projet. Adama , griichesch. Epigeia ) an do sinn "Himmelskierper entstoung (d'Griichen Epurania.) -" de Himmelskierper entstoung wi ass vun enger Aart a earthly Kierper Herrlechkeet vun aner Aart. " An hie weider am Verse 44-45: "Et ass eng stierfleche Kierper trau (. Griichesche Psychikon mat choikos (, Stëbs / Geldstrofen), ass et e spirituellen Kierper. Griichesche opgewuess Pnevmatikon vun pnev / Pneu Geescht") ". Sinn do (nëmmen) en stierfleche Kierper, do sinn (endlech) e spirituellen Kierper. Also et geschriwwen ass, gouf Den éischten Mann Adam engem liewege Wiesen (vid skapelsen). Den siste Adam blev en livgivande ande (strax efter sin uppståndelse från de döda)…

”OFÖRSTÖBAR STEN”

Här följer en paus i det påbörjade bibelcitatet, för begreppet Adam drar iväg åt ett förmerat håll som bör få utrymme, då ”diamant” i meningen ”oförstörbar sten” på grekiska heter adams. I denna betydelse kan det måhända föreställa mänskligheten som tenderar till att ha en ”hård otrospanna” (Sak 7:11-12): ”Men de ville inte lyssna på detta utan var upproriska och stängde sina öron så att de inte hörde. De gjorde sina hjärtan hårda som diamant så att de inte hörde den undervisning och de ord som Herren Sebaot genom sin Ande sänt genom forna tiders profeter. Därför kom stor vrede från Herren Sebaot.”

Jesus betreffend, hien an Hebräer plazéiert ass (zB, 4: 14-15, 7: 22-28) war als Regnault himmlescher Priest an an dësem wat ass et him Kierf, eng Rei vun Adams, Dat "Diamonds", well dann de Modell vun 2 Moses gëllen 28: 15-19: "Du solls eng betreffend vum Urteel an der Konscht vun Otemschwieregkeeten an déi selwecht Aart a Weis wéi de ephod maachen. Vu Gold, vun blo, violett an rouden Da muss een och nach labber twined Lengen, sollt Dir et maachen. Et misst verhënnert laang an enger Halschent cubits zu zwee, ee Halschent cubits Feld a sou opgeblosen ginn. Dir musst et mat wäertvollem Steng zu véier Zeile gëtt: déi éischt Zeil vun Rubin, Topaz an Smaragd, déi zweet Stéck, Garnet, Saphir an Smaragd, den drëtte Stéck, hyacinth, agate an amethyst; an der véierter Stéck, Beryl, Onyx, an Jasper. Si sollen an Edelsteng virbereet ginn. " Staark an huet op de Sujet, an d'Lidd kritt: "Elo ass den Dag vun Jo" (Schnéi Téin 451), wou der zweeter Strof Kläng: "betreffend Steng sinn elo Gott senger Léift Dolmetscher. D'Blutt vun den neie Bond verbënnt Leit. "

Der éischter an SECOND

Pause goung mat: "... Mee déi éischt war net spirituellen, net earthly. Dunn huet de spirituellen. Den éischte Mann ass vun der Äerd, d'Äerd (griichesch. Verwalt , cf .. Gejsisk / seisisk). Déi zweet Mann vum Himmel (griichesch. Uranu). Wéi der earthly Mann (no dem Wegfale) gouf, ass also zevill der Underground. An wéi ass den Himmelskierper (ergänzt), also och der himmlescher. A wéi mir der earthly Mann (onkomplett) Bild Bockel hunn, mir mussen och der himmlescher Mann (perfekt) Bild Bier. Mä ech soen dat, Bridder: Fleesch a Blutt net d'Kinnekräich vu Gott ierwen kann, an der perishable kann net ierwen der imperishable. Kuckt, ech Iech e Geheimnis soen: Mir mussen net all Schlof (de Glawen an Jesus bei Retour war ago staark iwwer 2000 Joer Verbrenne), mä mir wäerten all geännert ginn, An engem Moment, an de Webber vun engem Aen, an der lescht Trompett. D'Trompett wäert Toun, gëtt den Doudegen incorruptible opgewuess sinn, a mir soll geännert ginn. Dëst corruptible muss Virsprong op Onstierflechkeet. Mä wann der corruptible mat der imperishable hutt ass, an dëst stierflecher Virsprong op Onstierflechkeet, dann d'Wuert erfëllt, datt geschriwwe gëtt:Doud ass zu Victoire Beamte weider . "

Wéi Jesus an d'Engele

"Aimé, elo si mir Kanner vu Gott, an nach ass et net kloer, wat mir ginn soll. Mä mir wëssen, datt wann hien (de Jesus) Teamchef ass mir wéi him ginn soll, fir mir him gesinn soll wéi en ass. " (1 Johann 3: 2)

"Elo hu mir an engem Glas gesinn, gelapt; mä da soll mir Gesiicht ze suivéieren (kuckt Gott am Gesiicht) gesinn. Elo weess ech nëmmen zu Deel, mä da soll ech weess och wéi ech mech (vu Gott an dës Kéier) relativ berühmt ginn ass. " (1 Korinthians 13:12).

A vergläichen mat Mark 12:24: "De Jesus sot zu hinnen (Sadduzäer): 'tar Dir net falsch sinn, just well Dir d'Schrëften net verstoen nach d'Muecht vu Gott? Wann den Doudegen opgewuess sinn se bestueden nach sinn an Bestietnes ginn, mä si wëll Engelen an himlen "" Déi selwecht Event Zeechen Luke folgendermoossen (20: 34-36): ". Jesus geäntwert them'De an dëser Welt lieft bestueden an si bestuet. Awer déi, déi wiirdeg considéréiert ginn (wielen ze gleewen) déi aner Welt ze erreechen an d'Operstéiungszeen vun den Doudegen, si weder bestueden oder bestuet sinn. Si stierwen kann net méi, fir si wéi Engele sinn a si Gott d'Kanner, well se d'Operstéiungszeen Scheier sinn. ""

An Offenbarung 14: 4 ass ausgedréckt ass interessant: "... déi d'Lämmchen verfollegen wou et geet. Dës goufen aus ënner Männer huet, (si hun geeschtege ginn "Bride" oder "Muttergottes") als éischt Uebst un Gott an dem Lämmchen. "

Bride vum Lämmchen

Offenbarung ass net einfach ze plënneren an Zäit an Éiwegkeet. Mä goen weider am Rücksicht ënner an eng Zort tailpiece Erréchen - vläicht e puer Passagen aus der Bibel Schrëft ginn zitéierten (Dëst 7: 11-17, 19: 6-9, 11-14):

"An all d'Engelen stoung den Troun ronderëm an déi Eelst an der véier Liewensstandard Monstere, a si gefall op hir Gesiichter virun den Troun a kruten Gott, gesot:" Amen! Segen, Herrlechkeet, Wäisheet, Thanksgiving an Éier a Muecht a kéint zu eise Gott ginn ëmmer an ëmmer. . Amen "Eng vun den Eelste gefrot mech: Wien sinn se a wou sinn se? Ech him geäntwert: "Det sinn se deen huet vun super Séilenheel eraus. Si hunn hir Kleeder zerrass desinizeiert an huet hinnen am Blutt vun der Lämmchen wäiss. Dofir sinn si virun den Troun vu Gott an déngen him Dag an Nuecht zu sengem Tempel, an hien deen op den Troun setzt wäert sengem Zelt iwwer hinnen Trainer, e Schwaachpunkt. Si wäert ni Honger an ni verdréchnen, a weder Sonn nach all Herrlecht Wieder Hëtzt wäert och nees net gutt iwwerleeën, fir d'Lämmchen an der Mëtt vun den Troun gëtt hir Hiert ginn. Hie soll hinnen wunnen Sprangbueren vum Waasser huet: a Gott soll all Tréinen aus hiren Aen wëschen ewech ".

”Och jag hörde liksom rösten från en stor skara (änglar), som bruset av väldiga vatten och dånet av kraftig åska, och de sade: ´Halleluja! Herren vår Gud den Allsmäktige är nu kung. Låt oss glädjas och jubla och ge honom äran, för Lammets bröllop har kommit och hans brud har gjort sig redo. Skinande rent linne har hon fått att klä sig i.´ Linnet är de heligas rättfärdighet. Och ängeln sade till mig: ´Skriv! Saliga är de som är bjudna till Lammets bröllopsmåltid.´ Och han tillade: ´Dess Guds ord är sanna.´ Och jag såg himlen öppen, och se: en vit häst, och han som satt på den heter Trofast och Sann, och han dömer och strider i rättfärdighet. Hans ögon var som eldslågor, och på sitt huvud bar han många kronor. Han hade ett namn skrivet som ingen känner utom han själv, och han var klädd i en mantel som doppats i blod, och hans namn är Guds Ord. De himmelska härarna (utan blod på kläderna) följde honom på vita hästar, och de var klädda i vitt linne (se här 1 Kor 6:2: ´Vet ni då inte att de heliga ska döma världen?´).”

nik Éischtens

Also, et ass keng schwaach stierflecher Mënschen ( Adamites sou ze schwätzen), déi mat dem Jesus op de wäisse Päerd ass Reiden. Ouni et, war se wëll him an a sinn wéi Engelen, datt Himmelskierper schéi.

Mä si "Luxuszëmmer" wéi d'Engelen. An der Herrlechkeet Stand se tëscht poliader an der angelic Welt. An déi éischt Relatioun, liesen mir: "Et ass net Engelen hien (de Jesus) meng Zukunft, mä de Kanner vun Abraham (déi Glawen hunn)." (Hebräesch 2:16) Ausserdeem, "Ass net d'Engelen Séilen am Déngscht vu Gott, wou deenen ze hëllefen, déi Erléisung ierwen (der Offer akzeptéieren)?" (Hebräesch 1:14) An der Finale Actuatiounen Victoire Conditioun engem opgewuess Positioun virun der Engelen an 1 Korinthians 6: 2-3: "? Weess du net, datt d'Saints soll der Welt Riichter ... Wësse dir net, datt mir Engelen Riichter soll?" Mir maachen Kult net Engelen hei zu Zäit, mä d'éiwegt Perspektiv soll eis net houfreg maachen.

Hebreerbrevets författare fångar det i 12:23: ”…andarna av rättfärdiga som har nått fullkomligheten (m.a.o. blivit någon form av himmelska andeväsen)”, och därmed kan röra sig obehindrat genom och i alla dimensioner. Någon mer klarhet i utseende och hudfärg håller oss inte Bibeln med. Det har diskuterats hur lämpligt det har varit och kan vara att citera exempelvis Ps 8:6 och 82:6a från viss översättning, där det heter om människan som av Gud skapad varelse: ”Dock gjorde du honom nästan till ett gudaväsen; med ära och ärlighet krönte du honom”, samt: ”Jag har sagt att ni är gudar” – eftersom det hos somliga troende slog över i en framgångsteologisk lära. Men dessa bibelrum platsar i varje fall fullt ut på människan i hennes förvandling till himmelsk kropp.

Det är i detta stadium, då den troende människan gått från sin jordiska tunna kroppstid, från kött och blod, till att ha fått en himmelsk kropp, som nästa fas i den gudomliga planen går i fullbordan – med ”nya himlar och en ny jord där rättfärdighet bor” (2 Petr 3:13).

EN HERRENS ÖVERLÅTELSE

Du kan få vara en av de förvandlade. Så lämna inte den bibliska tron om du en gång har börjat att vara en sådan troende. Läs i tro och liv in dig i all bibeltext där det står ”de heliga”. Räkna in en Herrens överlåtelse av ditt namn bland de ”himmelska kropparna”. Se framför dig hur du – utan synd, utan sjukdom, utan smärta, utan sorg – andefritt rör dig tillsammans med och som Jesus i den eviga himmelska världens alla ”regioner”.

An am Kapp behalen, dass déi nei geeschtege / Rulle / gnostescher Léier a Reliounen, sinn näischt méi wéi jiddefalls drop lass a fi iwelzeg Attacke géint de richteg gudder Noriicht. An erstaunlecherweis, an der Form vun Agnostizismus oder atheism, ass net besser ass. Jesus als hire perséinleche Retter ze refuséieren, ass e keen en Deel vun hiren eegene Iwwergank vum Adam-Zäit un d'éiwegt himmlescher gin. Et ass sou iwwerwältegend der gewaart Leit vun Glawen an dat éiwegt himmlescher!

Lauschteren, liesen dëse Schrëften a funktionéiert et. Fir et vu primordialer Wichtegkeet fir haut d'huet ass ass sicht net fir de gudden Bléi d'Welt - occultism oder atheism - am Sënn vun deem, wat nom Doud an d'gleeweg geschitt. Ouni huelen hir Responsabilitéit virun Gott, an dofir ass erhalener mam Hellege Buerglënster der solder aus dem ganz Ufank:

"Mä den Strophe seet, Wat Aen net gesinn, nach Ouer héieren, an de Mënsch Häerz ass net virstellt, wat Gott fir si virbereet déi him Léift ." (1 Cor 2: 9)


Publicerades torsdag 2 april 2020 01:16:52 +0200 i kategorin Läsarmejl och i ämnena:

Nyhetsbrevet - prenumerera gratis!


Senaste live på Youtube


Upphöj Kung Jesus! - Apg29.Nu med Christer Åberg


"Gott gär sou der Welt, datt hien säin eenzege hëls Jong [Jesus] huet, fir all deen zu him believeth soll net kommen mee éiwegt Liewen hunn." - 3,16

"Mä esou vill wéi  scho  Him [Jesus], hinnen huet hien d'Recht op Kanner vu Gott, hinnen ginn, datt op säin Numm gleewen." - John 1:12

"Dat wann Dir mat Äre Mond zouzeginn, dass Jesus Här ass an mengen an Ärem Häerz, datt Gott him vun den Doudegen opgewuess, wäert Dir gerett ginn." - Roum 10: 9

Wëlle gerett kritt an all deng Sënnen verginn kréien? Biet dëst Gebiet:

- Jesus, ech kritt Dir elo an zouzeginn Dir den Här. Ech gleewen, datt Gott Dir vun den Doudegen erwächt. Merci, datt ech elo gerett Auer. Merci datt Dir mir hunn verginn an merci dass ech elo e Kand vu Gott. Amen.

Hat kritt Dir Jesus am Gebiet virun?


Senaste bönämnet på Bönesidan

torsdag 24 september 2020 09:18
Jesus,kom till oss alla idag! Du ser alla som lider av olika problem nu och vill ha gudomlig hjälp. Vill nu i ödmjukhet be Dig Jesus om förbarmande och kärlek till ett nytt liv i glädje över Din nåd!

Senaste kommentarer


Aktuella artiklar



STÖD APG29
SWISH: 072 203 63 74
PAYPAL: paypal.me/apg29
BANKKONTO: 8150-5, 934 343 720-9
IBAN/BIC: SE7980000815059343437209 SWEDSESS

Mer info hur du kan stödja finner du här!

KONTAKT:
christer@apg29.nu
072-203 63 74

MediaCreeper

↑ Upp