Language

Apg29.Nu

BUTIK NY! | Christer Åberg | TV | Bönesidan | Fråga Christer Åberg | Skrivklåda | Chatt | Läsarmejl | Skriv | Media | Info | Sök
Ditt stöd behövs!
SWISH: 072 203 63 74

REKLAM:
Världen idag

Adomas kartą prieš amžiną dangiškojo

Adomas kartą prieš amžiną dangiškojo.


Av Sigvard Svärd
torsdag 2 april 2020 01:16

Adomo laiko iki Amžinojo Dangiškasis

Tai gali būti, pavyzdžiui, mesti iš A "masalas" Biblijoje ir laukia "manekenu". Pavadinimas Adomas yra šio kūrinio masalas. Įtampa kyla, kai "slash" ir kandinėti vilkite "žemiau paviršiaus" away pranašiška jėga iš Biblijos knygoje Biblijos knygos - kol ji ateina kaip dieviškojo "pagauti". Biblijos studijos čia, turiu titulerat "Adam laiku už amžinojo dangiškojo", yra, mano nuomone, tokiu laimikio.

PABAIGA TEKSTŲ

Aš pasirinko keletą pradinių subtitrus šios teologinės refleksijos su kvapą gniaužiančiais vaizdais, ty 1 Pradžios 1: 26-27a, 2: 6-8 1 Karalių 10: 23-25 ​​Izaijas 65: 24-25 ir 1 Korintiečiams 15:45, tekstų I Tai iš liaudies Biblijoje 2015, cituodamas iš eilės (viskas skliausteliuose yra mano pastabos.):

(1) ”Gud sade: ´Låt oss göra människor till vår avbild, lika oss. De ska råda över havets fiskar och himlens fåglar, över boskapsdjuren och hela jorden och alla kräldjur som rör sig på jorden.´ Och Gud skapade människan till sin avbild, till Guds avbild skapade han henne, till man och kvinna skapade han dem”. – ”Men dimma kom upp ur jorden och vattnade hela marken. Och Gud formade människan av jord från marken och blåste livsande i hennes näsa. Så blev människan en levande varelse.”

(2) ”Salomo blev större än någon annan kung på jorden, både i rikedom och vishet. Från alla länder kom man för att besöka Salomo och höra den visdom som Gud hade lagt ner i hans hjärta. Var och en förde med sig gåvor: föremål av silver och guld, kläder, vapen, väldoftande kryddor, hästar och mulåsnor. Detta hände år efter år.”

(3) "Ir tai išsipildys, kad kol jie vadina, aš atsakyti, kai jie dar tebekalbant Aš išgirsiu. Vilkai Lažintis su avinėliu, liūtas ės šiaudus kaip jautis, ir dulkės bus žalčio maistas. Niekur mano šventajame kalne, jie turi padaryti nieko blogo ar žalingo sako Viešpats. "

"Taigi ji taip pat parašyta, " Pirmasis žmogus Adomas tapo gyva būtybe. Antrasis vyras atėjo iš dangaus ".

NE Nesėkmę

Gud gör inget impulsivt, oigenomtänkt eller slumpartat. Bakom varje hans handling, vare sig det är frågan om forntid, nutid eller framtid, döljer sig en noggrannhet, en minutiös förberedelse och planering. Så också naturligtvis när det gäller människans tillblivelse. Då människan (adam) som man/manligt beskrivs i hebreiskan, drar det åt ”styrka”. Och när människan (adam) visas på som kvinna/kvinnligt på samma språk, kommer ”livgivning” i förgrunden. Den första mannen får av Gud som egennamn heta Adam och Adam i sin tur (efter Skaparens vilja, kan man förutsätta) ger namnet Eva (hebr. Chavva) åt kvinnan, vilket just betyder ”leva” och ”liv”.

TRE LUSTGÅRDAR

Bet dabar kažkas apie (1) Edeno sode (2), Saliamono Edeno ir (3) ateityje tūkstantmečio. Visi sodai trys turėjo ar bus turintys nuostabų ir šventą reikšmę. Viena vertus, Tėvas, Sūnus ir Šventoji Dvasia, iš kitos pusės žmonijos: žydų tauta ir hednafolket, ir tai ypač žmonės su tariama Messias- ar Kristustro. Pagal nustatytas biblinę chronologiją, egzistavo (1) "pogrindžio" Rojų aplink 4000 metų prieš Kristų, (2) karalius Saliamonas Edeno (aprašyta Giesmių giesmė), turėjo savo klestėjimo 900 BC

Vad det gäller (3) tusenårsriket, med Jesus från det himmelska nedstigen på Olivberget i Jerusalem, kan detta snart vara dags att bli upprättat: ”Och jag såg en ängel komma ner från himlen med nyckeln till avgrunden och en stor kedja i handen. Och han grep draken, den gamle ormen som är Djävulen och Satan, och band honom för tusen år.” (Upp 20:1-2)

HEBREISKANS GAN

(1) Om den första sköna paradisiska miljön, som av mycket att döma låg på jordens ”mittpunkt”, där Jerusalem en dag skulle komma att byggas, dess tempel trona – samt där Jesus skulle dö och uppstå, och i den yttersta tiden återkomma till – så står det exempelvis att läsa i 1 3:8: ”Vid kvällsbrisen hörde de”, Adam och hans brud Eva, ”Herren Gud vandra i lustgården (hebr. gan)”.

(2) Kalbant apie Jeruzalę, karalius Saliamonas Edeno, kitas čia biblinis-pranašiško tvarka, todėl prašyti HV ( "Giesmių giesmė" Saliamono) 1 nuotaką: 7: "Pasakyk man tu, kurį mano siela myli, kur pylimų jūsų elnias, kur jūs leiskite jam pailsėti vidudienį? " Ir yra atsakingas prie 6 klausimo: 1: "Mano mylimasis nuėjo į savo sodą ( gan ), prie kvepiančių gėlių pievos, už avininkystė savo kaimenę". Saliamono pavardes, Shalom iš hebrajų ir reiškia "taika", "laimė" ir "gerovės". Salem , antroji pavadinimo dalis Jeruzalė ateina iš tos pačios kalbinės šaknis - tai yra Shalom su reiškiančio "taiką", "laimės" ir "gerovę".

(3) Rörande, tusenårsriket, denna den tredje gudomligt-historiska ”lusttiden” på jorden – med centrum i Jerusalem och kanske med återuppbyggt tempel – är det en välsignelse att få citera Jes 51:3: ”Ja, Herren tröstar Sion, han ser med medlidande på alla dess ruiner. Han gör dess öken lik Eden (gan), dess ödemark lik Herrens lustgård (gan). Fröjd och glädje ska höras därinne, tacksägelse och lovsångsljud.” Vidare (62:4): ”Du ska inte mer kallas ´den övergivna”, ditt land ska inte mer kallas ´ödemark´, utan du ska heta ´min kära´ och ditt land ´den äkta hustrun´, för Herren har dig kär, ditt land har fått sin äkta man.”

Saliamonas Eden yra arčiausiai pranašiškas po Edeno sodas vaizdas ir pranašiška sektinu pavyzdžiu artėjančius tūkstantmečio. Ir Saliamonas su savo nuotaka "Tirsa" (HV 6: 7), tikriausiai yra panašiai pranašiškas po Adomo atvaizdą su savo Ieva, taip pat pranašiška tipo Jėzus Mesijas / Kristų su savo nuotaka - vėliau amžinybėje, vadinama "Avinėlio žmona "(21: 9).

Iš raudona

Hebreiskans Adam/”människa”, betyder ordagrant i nämnda språk för ”röd”, att ”vara röd” eller ”den röde”. I 1 Mos 2:6-7, läser vi att Herren Gud formade människan av uppfuktad jord (lera) från marken. Jord heter på hebreiska för adama, i betydelsen ”det röda”. Och det har framförts av senare tiders kunniga geologer, att marken i Mellersta Östernområdet är ”rödtonad”. Adam var alltså skapad av den ”röda jorden”, den som först var torr, dammig, obrukbar och ofruktbar – troligtvis efter en ondskans katastrof, eller om det var en gudomlig domsakt, då ”jorden blev öde om tom” (1 Mos 1:2).

Jei tyčiojosi žmonių paskutinėmis dienomis, mes skaitome 2 Petro 3: 5-7: "Sąmoningas ignoravimas, kad seniai buvo dangūs ir žemė, kad atsirado iš vandens ir per vandenį sutvarkyta Dievo žodžiu. Iki vandens ir Dievo Žodžio nuskendo šiuolaikinį pasaulį ir nuvyko pagal. O dabartiniai dangūs ir žemė, kad dabar egzistuoja, yra tas pats žodis išgelbėjo gaisrą ir konservuoti iki tos dienos, kai bedieviai žmonės bus teisiami ir sunaikinti. " Dievo galingas atkūrimas "chaoso planetos" žodžiais: "! Tebūnie šviesa" mirkyti žemę ir padarė ją labiau "raudonai molio", - į Viešpatį Dievą už žmogaus poros kritimo iš malonės, tampa sunku dirbti "prakeiktą žemę". Be 1 Gen 3:23, tai parašyta, kad Kūrėjas atleiskite Adomą ir Ievą iš Edeno sodas, jiems būtų "auginti" raudoną "pažymėtas" žemės lauke.

"KRAUJO SPALVOTAS"

Pasak Godfrey Buchner, jo galingas bibelkonkordans nuo 1789 m Adomo , vyro ir Adama , dirvožemio / Land reiškia, raudonos sakinio "kraujo spalvos". Be to, yra daug galimų interpretacijų skaičius. Į "kraujo tamsintas" gali turėti kraujo pulsuoja į žmogaus kūną. Čia gali būti aliuzija į sveikatos, šviežumo ir grožio, raudonų skruostų ir kaip jis sako Raudų 4: 7 Izraelio kunigaikščių prieš Babilone jie buvo paimti į nelaisvę: ". ... savo organus, kurie bus raudonesnis nei rubinų" Be HV 5:10 išreiškia jaunikis nuotaka: ". Mano mylimasis yra balta ir raudona, ypperst tarp dešimties tūkstančių"

Bet mes turime judėti į priekį pastangų aiškinant "kraujo tamsintas", nes ji taip pat gali apimti pranašystę, kas ateis apibūdinti žmoniją nujautimas. Būtent, kad pralietas kraujas (žmogaus kraujas, Žyd. Adamdam ), per smurto ir staigios mirties, raudona spalva dirvožemyje. Tai nuėjo ne toliau kaip Adomas ir dviejų Ievos sūnus, Kainas ir Abelis lakstė ant žemės, prieš pirmąjį kraujo praliejimo įvyko, kai Kainas nužudė savo jaunesnįjį brolį Abelį.

Ir ne skirti pernelyg daug erdvės taško į žmogaus kraujo išeikvojimo žemėje, be to, vis dar paminėti 1 ir 2 pasaulinio karo baisūs rezultatai - Aš einu į dieviškojo domsakt Apreiškimo 14:20: "Herrschaftskelter paspauskite (žmogaus Spauda) buvo sutrypti už miesto ribų (Jeruzalės), ir kraujas tekėjo iš spaudos ir pasiekė pas žirgų kamanų tūkst etapai toli (apie 38 km). "

Dievas sūnus KRAUJO

Jėzus, pasikvietęs savo žmonijai "paskutinio Adomo" (anglų kalba "apkrova"), baigiamoji, per kurį vyras kaip padaras pasiekia savo sąskaitas - su sąlyga, kad Dievo išgelbėjimas iš nuodėmės per Jėzų gavo. Tai tik Biblija, amžinybę, praneša apie. Kas yra susiję su pakeitimu / "transformacijos" į ką nors kita, perėjimas laikas nuo amžinybės, yra žmonių, kurie eiti amžinai prarastą - jūs negalite rasti iš Šventojo Rašto atsakymo užuomina.

Således, för att frälsa ”den förste Adam”, alla fallna adam, män och kvinnor (manligt och kvinnligt) – går ”den siste Adam” in under ”den förstes” synd, tar den på sig, och som det lyder i Kol 1:19-20: ”Gud beslöt att låta hela fullheten bo i honom och genom honom försona allt med sig själv, sedan han skapat frid i kraft av blodet på hans kors – frid genom honom både på jorden och himlen.”

Sångaren sjunger i Segertoner 229: ”I (förste) Adam är vi alla ett, och Adams svek var vårt. Vi gömde oss bland Edens träd när Herren sökte oss. Vi flydde, och då kom vi bort från Gud och från varann. Vår egen väg vi ville gå. Blott ensamhet vi fann.”

Som det är skrivet i 1 Petr 1:18-19: ”Ni vet ju att det inte var med förgängliga ting som silver eller guld ni blev friköpta från det meningslösa liv ni ärvt från era fäder (hebr. adam/adama). Nej, det var med Kristi (den siste Adams) dyrbara blod, som med blodet av ett lamm utan fel och brist. Han var utsedd redan före världens skapelse men har nu i dessa sista tider uppenbarats för er skull.”

”Trots att han var Son fick han lära sig lydnad genom sitt lidande. När han sedan var fullkomnad (igen) blev han källan till evig frälsning för alla som lyder honom (bekänner honom).” (Hebr 5:8-9)

MÄNNISKOSONEN

Taigi, kai Biblija Jėzų kaip "Žmogaus Sūnaus" (graikiškai. Tu anthropu ), yra pagrindas, kad jis neseniai taip pat tapo kūnu, tiek tikras Dievas ir tikras žmogus. Bet tada kitoks žmogus, "antrasis asmuo" - vieną su dangumi palaikus į jo dvasią: "Jis buvo Dievo forma, bet nesiskaito lygybės su Dievu, kaip atlygį, bet atidavė save ir paėmė vergas ir tapo žmogumi pan. Kai jis išoriškai tapo žmogumi (iki išorėje kaip nuodėmingos vienaskaita ", Rom 8: 3), Jis nusižemino, tapdamas klusnus iki mirties - net mirtis ant kryžiaus". (Filipiečiams 2: 6-8) Jono 1:14 parašyta: "Ir Žodis tapo kūnu ir gyveno tarp mūsų, ir mes regėjome Jo šlovę, šlovę, kaip vienintelio Sūnaus iš Tėvo. Jis buvo pilnas malonės ir tiesos. "

Paulus, driven av den helige Ande, skriver i 1 Kor 15:40, att det finns ”jordiska kroppar” (människor, hebr. adama, grek. epigeia) och det finns ”himmelska kroppar (grek. epurania) – ”de himmelska kropparnas glans är av ett slag och de jordiska kropparnas glans av ett annat slag”. Och han fortsätter i verserna 44-45: ”Det sås en jordiska kropp (grek. psychikon med choikos, stoft/mull), det uppstår en andlig kropp (grek. pnevmatikon av pnev/pneu ”ande”). Finns det (först) en jordisk kropp, finns det (till slut) en andlig kropp. Så står det skrivet: Den första människan, Adam, blev en levande varelse(Tuo sukūrimo). Paskutinis Adomas tapo gyvybę teikiančia dvasia (tik po Jo prisikėlimo iš numirusių) ...

"OFÖRSTÖBAR Rock"

Čia yra inicijuotos Biblijos citata pertrauka, Adomo koncepcija išsitraukia away förmerat kryptimi, kuri turėtų turėti erdvę, tada "deimantas" sakinyje "nesunaikinamas akmuo" graikiškai vadinama Adomas . Šia prasme, tai gali galbūt įsivaizduoti žmonija linkę turėti "kietą neįtikėtiną katilą" (Zacharijo 7: 11-12): "Bet jie neklausė tai be sukilo ir uždaryti savo ausis, kad jie negirdi. Jie padarė savo širdį sunku, kaip deimantas, kad jie negirdėjo nurodymą ir žodžių, kuriuos kareivijų Viešpats siuntė savo dvasia per ankstesniuosius pranašus. Todėl didelis pyktis atėjo iš kareivijų Viešpaties. "

Dėl Jėzų, jis yra dedamas į hebrajų (pvz, 4: 14-15, 7: 22-28) buvo kaip šventa dangiškojo Priest ir šiuo atžvilgiu ji yra jo, surišti iš įvairių Adams, Kad "deimantai", nes tada taikyti modelį 2 Išėjimo 28: 15-19: "Jūs turi padaryti verdikto krūtinės į audinio meno tokiu pačiu būdu, kaip ir efodą. : Iš aukso, mėlyna, violetinė ir tamsiai raudonos spalvos siūlų ir plonos suktų siūlų drobės, turėtumėte tai padaryti. Ji turėtų būti kvadrato ir sulankstyti į dvi, viena puse uolekčių ilgio ir puse uolekčių pločio. Turite pateikti jį su akmenimis keturių eilučių: pirmoje eilutėje rubinas, topazas ir smaragdas, antroje eilėje, granatas, safyras ir smaragdas, trečioje eilėje, hiacintas, agatas ir ametistas ir ketvirtos eilutės Beryl, oniksas ir jaspis. Jie turėtų būti nustatyti aukso lizdo ". Stiprus pamokslavimas šiuo klausimu, nes dainoje: "Dabar yra Apmokėjimo diena" (Pergalė Tonu 451), kur antra stichijos garsai: "šarvais akmenys dabar Dievo meilė vertėjas. Iš Naujosios Sandoros kraujas vienija žmones. "

Pirmojo ir antrojo

Pristabdyti galus: "... Bet pirmasis buvo ne dvasinis, o ne žemiškas. Tada atėjo dvasinis. Pirmasis žmogus yra iš žemės, žemė (graikų. Skiriamas , CF .. Gejsisk / seisisk). Antrasis vyras iš dangaus (graikų. Uranu). Så som den jordiska människan var (efter syndafallet), så är också de jordiska. Och så som den himmelska människan är (fullkomnad), så är också de himmelska. Och liksom vi har burit den jordiska människans (bristfälliga) bild, ska vi också bära den himmelska människans (fullkomliga) bild. Men det säger jag, bröder: kött och blod kan inte ärva Guds rike, och det förgängliga kan inte ärva det oförgängliga. Se, jag säger er en hemlighet: Vi ska inte alla insomna (tron på Jesu nära återkomst brann starkt för 2000 år sedan) men vi ska alla förvandlas, i ett nu, på ett ögonblick, vid den sista basunens ljud. Basunen ska ljuda och de döda ska uppstå odödliga och vi ska förvandlas. Detta förgängliga måste kläs i odödlighet. Men när det förgängliga är klätt i oförgänglighet och det dödliga klätts i odödlighet, då uppfylls det ord som står skrivet: Döden är uppslukad i seger

LIKA JESUS OCH ÄNGLARNA

”Mina älskade, nu är vi Guds barn, och än är det inte uppenbart vad vi ska bli. Men vi vet att när han (Jesus) uppenbaras ska vi bli lika honom, för då får vi se honom sådan han är.” (1 Joh 3:2)

”Nu ser vi i en gåtfull spegelbild, men då ska vi se ansikte mot ansikte (se Gud i ansiktet). Nu förstår jag bara till en del, men då ska jag känna fullkomligt, så som jag själv (av Gud här i tiden) blivit fullkomligt känd.” (1 Kor 13:12).

Och jämför med Mark 12:24: ”Jesus sa till dem (saddukeerna): ´Tar ni inte fel, just för att ni inte förstår Skrifterna och inte heller Guds makt? När de döda uppstår gifter de sig inte och blir inte bortgifta, utan är som änglar i himlen.´” Samma händelse tecknar Lukas på följande sätt (20:34-36): ”Jesus svarade dem: ´De som lever i den här världen gifter sig och blir bortgifta. Men de som anses värdiga (väljer att tro) att nå den andra världen och uppståndelsen från de döda, de varken gifter sig eller blir bortgifta. De kan inte dö längre, för de är som änglarna och är Guds barn, eftersom de är uppståndelsens barn.´”

I Upp 14:4 uttrycks det intressant: ”…dessa som följer Lammet var det än går. De är friköpta från människorna (de har blivit andlig ”brud” eller ”jungfru”) som en förstlingsfrukt åt Gud och Lammet.”

LAMMETS BRUD

Apreiškimas nėra lengva įsikurti laiką ir amžinybę. Bet eiti toliau aptariamu ir pasiekė vinjete rūšies - gali būti keletą ištraukų iš Biblijos Raštų cituojamas (Apr 7: 11-17, 19: 6-9, 11-14):

”Och alla änglarna stod runt tronen och de äldste och de fyra varelserna, och de föll ner på sina ansikten inför tronen och tillbad Gud och sade: ´Amen! Lovsången, härligheten, visheten, tacksägelsen, äran, makten och kraften tillhör vår Gud i evigheters evighet. Amen.´ En av de äldste frågade mig: Vilka är de och varifrån kommer de? Jag svarade: ´Det är de som kommer ur den stora nöden. De har tvättat sina kläder och gjort dem vita i Lammets blod. Därför står de inför Guds tron och tjänar honom dag och natt i hans tempel, och han som sitter på tronen ska slå upp sitt tält över dem. De ska aldrig mer hungra och aldrig mer törsta, och varken solen eller någon annan hetta ska drabba dem, för Lammet mitt på tronen ska vara deras herde. Han ska leda dem till livets vattenkällor, och Gud ska torka alla tårar från deras ögon.”

"Ir aš išgirdau daugybė žmonių (Angels) balsą, kaip galinguose vandenyse kriokimas ir sunkiųjų griaustinio kriokimas, ir jie sakė:" Halleluja! Viešpats, mūsų Dievas Visagalis dabar karalius. Leiskite mums džiaugtis ir būti malonu ir duoti Jam šlovę, nes Avinėlio santuoką atėjo, ir Jo nuotaka buvo paruošti save. Blizga švarūs skalbiniai ji turi rengtis i. 'Linas yra šventųjų teisumas. O angelas tarė me'Skriv! Palaiminti, kurie pakviesti į Avinėlio bröllopsmåltid "Ir jis pridūrė:". Dess Dievo žodis yra Sanna "ir atidarė pamačiau dangų, ir štai pasirodė baltas žirgas ir tas, kuris sėdi ant jo yra vadinamas Ištikimasis ir Teisusis, ir jis teisėjai. ir darbo užmokestis karas. Jo akys buvo kaip ugnies liepsna, o ant jo galvos buvo daug vainikėliai. Jis pagarsėjo raštišką kurios niekas nežino, išskyrus save, ir jis buvo apsirengęs drabužiu artimųjų kraujo ir jo vardas yra Dievo Žodis.

padidėjusi poziciją

Taigi, nėra silpni mirtingieji žmonės ( Adomitais taip sakant), kuris yra jojimo su Jėzumi ant balto žirgo. Be to, jie virto kaip jis ir yra kaip angelai, kad dangaus miela.

Men de är ”förmer” än änglarna. I härlighet står de mellan gudomligheten och änglavärlden. I det första förhållandet läser vi: ”Det är ju inte änglar han (Jesus) tar sig an, utan Abrahams barn (de som har tron).” (Hebr 2:16) Vidare: ”Är inte änglarna andar i Guds tjänst, utsända för att hjälpa dem som ska ärva (tackar ja till erbjudandet) frälsningen?” (Hebr 1:14) I det slutliga segertillståndet tonar en upphöjd ställning över änglarna fram i 1 Kor 6:2-3: ”Vet ni inte att de heliga ska döma världen?... Vet ni inte att vi ska döma änglar?” Vi tillber inte änglar här i tiden, men det eviga perspektivet ska inte heller göra oss högmodiga.

Hebreerbrevets författare fångar det i 12:23: ”…andarna av rättfärdiga som har nått fullkomligheten (m.a.o. blivit någon form av himmelska andeväsen)”, och därmed kan röra sig obehindrat genom och i alla dimensioner. Någon mer klarhet i utseende och hudfärg håller oss inte Bibeln med. Det har diskuterats hur lämpligt det har varit och kan vara att citera exempelvis Ps 8:6 och 82:6a från viss översättning, där det heter om människan som av Gud skapad varelse: ”Dock gjorde du honom nästan till ett gudaväsen; med ära och ärlighet krönte du honom”, samt: ”Jag har sagt att ni är gudar” – eftersom det hos somliga troende slog över i en framgångsteologisk lära. Men dessa bibelrum platsar i varje fall fullt ut på människan i hennes förvandling till himmelsk kropp.

Būtent šiame etape, kai tikintysis praėjo nuo jo žemiškasis plonu kroppstid, iš kūno ir kraujo, kurie gavo dangiškąjį kūną, kaip kitą etapą dieviškojo plano išsipildė - su "naujo dangaus ir naujos žemės, kuriuose teisumas "(2 Petro 3:13).

VIEŠPATS SUTEIKIMAS

Jūs galite gauti vieną iš labiausiai pertvarkyta. Taigi nepalikite biblinį tikėjimą jums kai jau pradėtas toks tikintysis. Skaityti tikėjimą ir gyvenimą į tave bet Biblijos teksto, sako: "šventas". Tikėtis Viešpatį perkelti savo vardą iš "dangaus kūnų". Pamatyti, kaip jūs - be nuodėmės, ne ligos, jokio skausmo, jokio liūdesio - Dvasia laisvai judėti kartu su ir kaip Jėzus į amžinojo dangiškojo pasaulio visi "regionai".

Ir nepamiršti, kad naujos dvasinės / okultizmas / gnostikų mokymai ir religijos, yra nieko daugiau, nei kliedesiai ir velniška išpuolių prieš tikrąją Evangeliją. Ir nuostabiai, į agnosticizmo ar ateizmo forma, nėra geriau. Atmesti Jėzų kaip savo asmeniniu Gelbėtoju, yra ne būti jų pačių perėjimo nuo Adomo laikų iki amžinojo dangiškojo dalis. Jis taip didele laukimo žmonių tikėjimą amžinuoju dangiškojo!

Klausyk, perskaitykite šiuos Raštus ir apmąstyti ją. Nes yra pirmaeilės svarbos šiandienos pamokslavimo neieško pasaulio gerų malones - okultizmą ar ateizmą - kalbant apie tai, kas atsitinka su tikinčiojo po mirties. Neatsižvelgiant į jų atsakomybę prieš Dievą, ir todėl yra nepažeista su šventojo Kvapą gniaužiantis lydmetalis nuo pat pradžių:

"Bet, kaip sako Šventasis Raštas, ką akis neregėjo, ko ausis negirdėjo, o žmogaus širdis nėra įsivaizduoti, ką Dievas paruošė tiems, kurie Jį myli ". (1 Kor 2: 9)


Publicerades torsdag 2 april 2020 01:16:52 +0200 i kategorin Läsarmejl och i ämnena:

Nyhetsbrevet - prenumerera gratis!


Senaste live på Youtube


Live Apg29.Nu med Christer Åberg


"Dievas taip pamilo pasaulį, jog atidavė savo viengimį Sūnų [Jėzų], kiekvienam, kuris Jį tiki, nepražūtų, bet turėtų amžinąjį gyvenimą." - 03:16

"Bet kiek  gavo  Juo [Jėzaus], jiems Jis davė galią tapti Dievo vaikais, tiems, kurie tiki Jo vardą." - Jonas 01:12

"Tai jei lūpomis išpažinsi Viešpatį Jėzų ir širdimi tikėsi, kad Dievas Jį prikėlė iš numirusių, būsi išgelbėtas." - Roma 10: 9

Norite gauti išsaugoti ir gauti visus jūsų nuodėmės atleistos? Pasimelskite:

- Jėzau, aš gausiu tave dabar ir prisipažinti jums, kaip Viešpaties. Manau, kad Dievas prikėlė jus iš numirusių. Dėkojame, kad aš dabar išsaugotas. Dėkojame, kad Jūs man atleido ir ačiū, kad aš esu dabar Dievo vaikas. Amen.

Ar gavote Jėzus maldoje aukščiau?


Senaste bönämnet på Bönesidan

måndag 23 november 2020 18:57
Be att Gud hjälper mig, så att jag får tillbaka de utlägg jag hade i oktober månad, genom jobbet. Det var ngt jag var tvunget, så jag skickade in bussbiljetter för de utlägg jag hade.

Senaste kommentarer


Aktuella artiklar



STÖD APG29
SWISH: 072 203 63 74
PAYPAL: paypal.me/apg29
BANKKONTO: 8150-5, 934 343 720-9
IBAN/BIC: SE7980000815059343437209 SWEDSESS

Mer info hur du kan stödja finner du här!

KONTAKT:
christer@apg29.nu
072-203 63 74

MediaCreeper

↑ Upp