Language

Apg29.Nu

Christer Åberg | TV | Bönesidan | Fråga Christer Åberg | Skrivklåda | Chatt | Läsarmejl | Skriv | Media | Info | Sök
REKLAM:
Himlen TV7

Stöd Apg29 genom att swisha 20 kr till 072 203 63 74. Tack.

Resultatet av beslutet i Bryssel: EU blir en superstat

Då varnade vi för en kommande superstat. Nu är rubriken i Aftonbladet en bekräftelse på det, 18 år efter – men bättre sent än aldrig.

Eu superstat.

Bild: Aftonbladet.

Ser man bara med ett mänskligt synsätt kan man vara med och applåderar det som sker, men den som tror på Bibelns profetiska ord ser något annat. Så avgörande är det att tro på Guds profetiska ord, inte nonchalera det och inte börja tala om spekulationer och tolkningar så fort det profetiska ordet förs fram. Det kan man göra ända till den dagen ridån faller och ögonen öppnas. 

Detta är ett läsarmejl vilket innebär att det är skribentens egna åsikter.

Av Holger Nilsson
torsdag, 23 juli 2020 23:09
Läsarmejl

Stormaktsvälde på det gamla romarrikets territorium

Detta är resultatet av beslutet som togs i Bryssel. Det var ett historiskt steg och inte minst ett profetiskt steg mot uppfyllelsen av det som profetiorna har varnat för skall komma. (Skärmdumpningar från Aftonbladet och Världen Idag.)

Medan folket i Europa har semester i många länder togs ett beslut ovanför deras huvuden som många inte förstod vidden av. Inte heller kristna som inte bryr sig om det profetiska ordet anade något.

Det som förkunnats sedan den första kommentaren till Uppenbarelseboken skrevs, har det varnats för ett stormaktsvälde på det gamla romarrikets territorium, det har vi nu – EU. Det skulle ske i den yttersta tiden där vi nu befinner oss.


Medan många talar om EU som ett fredsprojekt sker detta. Med talet om samverkan för fred mellan Europas länder kan man få med sig folkmassorna – alla vill ha fred. Men man anar inte vad slutprodukten av detta stormaktsbygge kommer att innebära.

Profetiska ögon

Ser man bara med ett mänskligt synsätt kan man vara med och applåderar det som sker, men den som tror på Bibelns profetiska ord ser något annat.

Så avgörande är det att tro på Guds profetiska ord, inte nonchalera det och inte börja tala om spekulationer och tolkningar så fort det profetiska ordet förs fram.

Det kan man göra ända till den dagen ridån faller och ögonen öppnas. Det är inte meningen att vi då skall inse vad som hänt – vi skall ha profetiska ögon och se vad som håller på att ske nu.

Stor brist på profeter

I en stor brist på profeter i vårt land, så kan ”stenarna tala”. Nu har Göran Greider gjort det i Aftonbladet den 22 juli. Han skriver en artikel med rubriken: ”Nu byggs superstaten”. Han talar om vidden av detta: ”Det är alltså inte jag som darrar. Det är marken.”

Vidare skriver han: ”Många som bejakar födelsen av denna nya EU-stat gläds åt att exempelvis den svenska nationalismen ”fick stryk” – men ser inte att de själva beter sig just som fullblodsnationalister, som plötsligt hyllar en födelse av en jättestat, Europas förenta stater.”

Skrivet många artiklar

Vi har i Flammor skrivet många artiklar om utvecklingen i Europa under åren som ligger bakom, ett 50-tal av dessa finns på vår sida om man trycker på tangenten EU. Här nedan ses en av dessa artiklar som vi skrev 2002.

Då varnade vi för en kommande superstat. Nu är rubriken i Aftonbladet en bekräftelse på det, 18 år efter – men bättre sent än aldrig.

Holger Nilsson

Denna artikel är ett läsarmejl vilket innebär att det är skribentens egna åsikter. Vill du skriva ett eget läsarmejl?


#EU #Coronaviruset #Superstat #Holger Nilsson


24 kommentarer

1 2 3 »3

x
Steven
fredag, 24 juli 2020 20:10

Jag kan se hur kontinenterna har separerats p g a Coronan, speciellt nu när vi inte kan flyga sedan tidigare och varje nation rekommenderar sina medborgare att ta sig hem.
Om flygtrafiken fortsätter att lamslås, då kan det bli tal om regionala områden i världen, där EU är ett, Nordamerika ett, Afrika ett o s v.
Då har vi kanske 10 områden, kontinenter med varsin makt/regering/kung/tå.

Svara

x
Fredrik Eriksson svarar Hasse Heller
fredag, 24 juli 2020 21:39
Hasse Heller skrev:
Fredrik!
Du verkar inte veta så mycket om Sebastian Stacey och vad han gör. Vadå köpt? Man köper inte honom. Han är fri i Jesus. Var välsignad. Hasse Heller

Min förklaring är att Katolska Kyrkan vill ha Sebastian Staksets "smörjelse".
I det här fallet LO,för att ena kristna vid en eventuell kris.

-Nämen va lämpligt!...

Friheten har alltid ett pris!
Priset kommer att vara vårat eget liv!
Hur många kan skryta med att de är villiga att göra det?
-Inte många tror jag...
-Kan Sebastian göra det också?

Jag tror att de flesta kristna TYVÄRR kommer att falla
för regeringens trick och listiga kaballistiska /Judiska planering.


Glömde Stakset.

https://www.dagen.se/nyheter/sebastian-stakset-ny-medlem-i-livets-ord-1.1261778?paywall=true

Han mötte Gud står det?
Vems Gud var det?

Vilken tidning var det nu igen?

-Just det...Dagen.

Jag är som sagt (om som du kanske har märkt) inte här på för att skaffa
vänner (eller för den all delen imponera på någon pastor)eller imponera på någon
genom mitt CV eller resumé.

Jag är tveksam på att han mötte GUD på Livets Ord.
-Men visst kan det vara så..absolut,jag är mera säker på att förmodligen fick betalt för lämna Ichtus
och "betalt" för att SMÖRJA Livets Ord med "hans" smörjelse.
Dels för att lättare betala gamla skulder?

Ser man dessutom på Livets Ords hemsida så har han (till försäljning)
2 böcker ute.
Är det för att boosta försäljningen?.

Dvs frälser du någon med musik, så är det den frälsningen som du kommer att tillbe, dvs hylla.
Jag har sett att många kyrkor har musik som inkörsport till frälsningen.
Dvs "du kommer gilla atmosfären här inne broder".

-Mer så jag menar.

Jag önskar Sebastian Stakset all lycka till.
Men jag vidhåller att han fortfarande har blivit "uppköpt" av Livets Ord.
Dels för att öka deras egen popularitet i kristna kretsar,
samt öka hans försäljning av böcker och skivor,för
att öka Livets Ords popularitet.
Denna princip kallas framgångsteologi och kallas även NAR.

Dvs avgudar,
och så mycket vet jag att även musik och böcker kan frälsa någon...

Men nackdelen är att det är den guden man kommer att behöva ha hjälp av...

Ju mer man hittar om Stakset desto mera problematiskt blir det.

https://www.varldenidag.se/nyheter/stakset-samlade-kristna-ledare-i-stockholm/repsdz!oMzgNsHqlJKbzIkI0SKcUw/

https://www.varldenidag.se/nyheter/sebastian-stakset-fri-fran-skulder/reprit!MGJdQkVup0ihwKmUxpzMnw/

https://www.varldenidag.se/nyheter/sebastian-stakset-blev-medlem-i-livets-ord/repsan!@TAqF5xfOz1L5EEGONhFgw/

Alltså mitt tilltal skiljer sig REJÄLT från Staksets tilltal.

Stockholm är på god väg att bli vilddjuret vare sig
Sebastian Stakset vill det eller ej.

Dessutom ska alltid tilltal prövas.
Oavsett vilken person det är frågan om.

Som avslutning är Stakset också en mottagare av evangelistfonden (Roger Larsons)
stora pris för att evangelisera.

-Jag visste inte att man kunde få pris för att evangelisera.
Men tydligen är det något Livets Ord har snappat upp.

Jag kommer infoga en smiley också...;)



Svara

x
Lillibeth svarar Fredrik Eriksson
fredag, 24 juli 2020 22:30
Fredrik Eriksson skrev:
Här förklarar Anthony Patch meningen med vaccinationsprocessen är
att ändra vårat DNA till att bli mera som en best.

Bibeln beskriver det som vilddjurets rike, och att ALLA.
Dvs 100% som inte står i livet och lammets bok kommer att
falla (sakta övertygas att ta dessa processer som sakta /eller fort
omvandlas ditt din kod till att bli som en best).
De står att han ska besegra de heliga (besegra menas också
med sakta övertygande och tvingande process som sakta maler
ner dina motargument och försvarsvilja).

Det är så man kommer besegra oss (bara så att ni vet i förväg!!!!)...

Alltså en process som bibeln beskriver som ej frälsningsbar.
Och alltså AUTOMATISKT leder till den brinnande eldsjön.

-Ja ,jag fattar att Dagen och Stanley inte skulle våga
skriva något sånt, elller ens närmar sig fråga.

https://www.youtube.com/watch?v=06rCqrLllQs

Just så illa=SANT!
Men JESUS är vägen sanningen och livet, INGEN kommer till Fadern utom gm mig, säger JESUS.

Svara

x
Erik S
lördag, 25 juli 2020 16:41

Givetvis har det stått klart länge, att EU kommer utvecklas till en "superstat".
Nu har som sagt även en så inbiten socialist som Greider insett faran-det är inte dåligt! EU och globalisterna är ett verkligt hot mot alla, speciellt oss troende.
Det går inte att blunda för verkligheten längre.

Jag råkade komma in på Berndt Isakssons sida i går (han är pastor i Equmenia i Vetlanda) och blev mäkta förvånad.
Där skriver han att "vi skall tacka Gud för EU", "det finns ingenting som tyder på att EU skulle ha något med ett antikristligt system att göra"!? Och vi skall vara tacksamma för det som EU står för. Ursäkta, men man tar sig för pannan.
Vidare att dom flesta numera har övergett tanken på att EU skulle vara en plattform för ett kommande antikristligt system. Hur vet han det förresten? Ja i Isakssons kretsar, kan det nog vara så, tyvärr.
Man förvånas mer och mer, ju mer vi ser tidstecknen stämma in, att inte kristna vaknar upp och förstår tidsläget. Nu är det i.o. fs inte så mycket bevänt med Bibelstudier om det yttersta tiden på många håll. Många s.k pastorer och föreståndare vågar inte gå in på ämnet-dom kan nämligen inte själva något om det.
Men ändå tycker man att Isaksson och andra, borde vara mer vakna och lyhörda för anden. Eller är man bara lyhörd för det som passar en själv?

Vidare skriver han och hyllar Greta Thunberg p.g.a det pris hon fått. Isaksson hänvisar till en "väckelseapell" från G Thunberg.
Detta "miljötugg" är bara en väl upplagd kampanj från globalisterna och vänsterrörelsen. Greta har ingen större koll på varken det ena eller andra. Hon är en marionett, som säger vad som står på ett papper, som den vänsterextrema kretsen kring henne satt ihop och lagt i hennes hand. Men givetvis sväljs allt detta av PK-media med hull och hår-det passar ju deras syften.
Allt det här hänger samman; miljöaktivister, Afa/Antifa, BLM, muslimska våldsgäng och vanliga huliganer som bara vill bråka och förstöra.
Allt sponsrat av G Soros och penningmagnaterna i dom stora superbankerna.

Tyvärr Berndt Isaksson, din trovärdighet är inte längre något att bygga på. Man får tycka vad man vill, men blanda inte in Bibeln och profetiorna om den sista tiden, det skårrar mycket falskt. (och ja, det finns fler märkligheter på hans hemsida)
Men vi ber för dig broder Isaksson, att du må se vad som sker.

MVH och Shalom


Svara

x
Lillibeth svarar Erik S
lördag, 25 juli 2020 21:34
Erik S skrev:
Givetvis har det stått klart länge, att EU kommer utvecklas till en "superstat".
Nu har som sagt även en så inbiten socialist som Greider insett faran-det är inte dåligt! EU och globalisterna är ett verkligt hot mot alla, speciellt oss troende.
Det går inte att blunda för verkligheten längre.

Jag råkade komma in på Berndt Isakssons sida i går (han är pastor i Equmenia i Vetlanda) och blev mäkta förvånad.
Där skriver han att "vi skall tacka Gud för EU", "det finns ingenting som tyder på att EU skulle ha något med ett antikristligt system att göra"!? Och vi skall vara tacksamma för det som EU står för. Ursäkta, men man tar sig för pannan.
Vidare att dom flesta numera har övergett tanken på att EU skulle vara en plattform för ett kommande antikristligt system. Hur vet han det förresten? Ja i Isakssons kretsar, kan det nog vara så, tyvärr.
Man förvånas mer och mer, ju mer vi ser tidstecknen stämma in, att inte kristna vaknar upp och förstår tidsläget. Nu är det i.o. fs inte så mycket bevänt med Bibelstudier om det yttersta tiden på många håll. Många s.k pastorer och föreståndare vågar inte gå in på ämnet-dom kan nämligen inte själva något om det.
Men ändå tycker man att Isaksson och andra, borde vara mer vakna och lyhörda för anden. Eller är man bara lyhörd för det som passar en själv?

Vidare skriver han och hyllar Greta Thunberg p.g.a det pris hon fått. Isaksson hänvisar till en "väckelseapell" från G Thunberg.
Detta "miljötugg" är bara en väl upplagd kampanj från globalisterna och vänsterrörelsen. Greta har ingen större koll på varken det ena eller andra. Hon är en marionett, som säger vad som står på ett papper, som den vänsterextrema kretsen kring henne satt ihop och lagt i hennes hand. Men givetvis sväljs allt detta av PK-media med hull och hår-det passar ju deras syften.
Allt det här hänger samman; miljöaktivister, Afa/Antifa, BLM, muslimska våldsgäng och vanliga huliganer som bara vill bråka och förstöra.
Allt sponsrat av G Soros och penningmagnaterna i dom stora superbankerna.

Tyvärr Berndt Isaksson, din trovärdighet är inte längre något att bygga på. Man får tycka vad man vill, men blanda inte in Bibeln och profetiorna om den sista tiden, det skårrar mycket falskt. (och ja, det finns fler märkligheter på hans hemsida)
Men vi ber för dig broder Isaksson, att du må se vad som sker.

MVH och Shalom


Svenska kyrkan säger att Greta är en profet, tror Isaksson tycker detsamma.
Kan det verkligen vara så???

Svara

x
Erik S svarar Lillibeth
söndag, 26 juli 2020 18:43
Lillibeth skrev:
Svenska kyrkan säger att Greta är en profet, tror Isaksson tycker detsamma.
Kan det verkligen vara så???

Ja, skulle inte förvåna om det är så. Att SvK tycker så, är inte förvånande, med tanke på den ledning som sitter där. Undrar ibland om dom över huvud taget tror på Gud. Dom är så genompolitiserade av vänstern, så man blir beklämd.
Allt annat kommer före Bibelns budskap; miljö, hbtq-frågor, hatet mot Israel, stödet till de s.k "palestinierna" (och då givetvis indirekt stödet till terrorgrupper)
Det är beklämmande att se hur SvK ställer sig i olika frågor vad gäller Israel vs
s.k "palestinierna". Vore det inte så allvarligt, skulle man ta det som ett skämt.

Equmenia har också i många frågor "spårat ur" rätt rejält. Många unga relativt nyutbildade "pastorer" (varav många är kvinnor) för med sig liberalteologin, feminismen, och det "sociala evangeliet", för många räcker det med att "Gud är kärlek", ut till församlingarna. Och vad blir resultatet av detta? Det blir ett
urvattnat evangelium där väsentliga bitar faller bort. Och en massa strunt, kommer in i stället.
Jag måste ge ett exempel på vad jag menar. Feministpastorn Esther Kazen! Det säger det mesta. Hur kan en församling acceptera en "pastor" som henne? Jag skulle omedelbart begära utträde ur en sån församling-det är min uppfattning. Man undrar om hela ledningen i Abrahamsbergskyrkan är av samma uppfattning som Kazen?

Däremot är det lite märkligt, att Isaksson som ju varit med ett antal år, inte har kommit fram till en annan uppfattning. Hur läser han Bibeln? Eller skärmar han av vissa obekväma sanningar, för att det skall passa in i den politiskt korrekta kristendomen? Tyvärr är det många som gör så.
Tidningen Dagen är ett exempel där hyckleriet fått fotfäste. Dom säger sig "stå på kristen grund" Vad menar dom med det egentligen? Det verkar bara vara tomma ord. Det är ingen tidning som man längre har något förtroende för.

Vi går mot tidens fullbordan och enligt Bibeln så skall mycket sånt här dyka upp då. Många falska profeter skall göra sin röst hörd. Det gäller att vi är andligt vakna, så vi inte dras med i all galenskap som vill tränga sig på.

Ha en bra kväll och Gud välsigne dig, syster!
Shalom

Svara

x
Lillibeth svarar Erik S
söndag, 26 juli 2020 19:37
Erik S skrev:
Ja, skulle inte förvåna om det är så. Att SvK tycker så, är inte förvånande, med tanke på den ledning som sitter där. Undrar ibland om dom över huvud taget tror på Gud. Dom är så genompolitiserade av vänstern, så man blir beklämd.
Allt annat kommer före Bibelns budskap; miljö, hbtq-frågor, hatet mot Israel, stödet till de s.k "palestinierna" (och då givetvis indirekt stödet till terrorgrupper)
Det är beklämmande att se hur SvK ställer sig i olika frågor vad gäller Israel vs
s.k "palestinierna". Vore det inte så allvarligt, skulle man ta det som ett skämt.

Equmenia har också i många frågor "spårat ur" rätt rejält. Många unga relativt nyutbildade "pastorer" (varav många är kvinnor) för med sig liberalteologin, feminismen, och det "sociala evangeliet", för många räcker det med att "Gud är kärlek", ut till församlingarna. Och vad blir resultatet av detta? Det blir ett
urvattnat evangelium där väsentliga bitar faller bort. Och en massa strunt, kommer in i stället.
Jag måste ge ett exempel på vad jag menar. Feministpastorn Esther Kazen! Det säger det mesta. Hur kan en församling acceptera en "pastor" som henne? Jag skulle omedelbart begära utträde ur en sån församling-det är min uppfattning. Man undrar om hela ledningen i Abrahamsbergskyrkan är av samma uppfattning som Kazen?

Däremot är det lite märkligt, att Isaksson som ju varit med ett antal år, inte har kommit fram till en annan uppfattning. Hur läser han Bibeln? Eller skärmar han av vissa obekväma sanningar, för att det skall passa in i den politiskt korrekta kristendomen? Tyvärr är det många som gör så.
Tidningen Dagen är ett exempel där hyckleriet fått fotfäste. Dom säger sig "stå på kristen grund" Vad menar dom med det egentligen? Det verkar bara vara tomma ord. Det är ingen tidning som man längre har något förtroende för.

Vi går mot tidens fullbordan och enligt Bibeln så skall mycket sånt här dyka upp då. Många falska profeter skall göra sin röst hörd. Det gäller att vi är andligt vakna, så vi inte dras med i all galenskap som vill tränga sig på.

Ha en bra kväll och Gud välsigne dig, syster!
Shalom

Ja; man tar sig för pannan. Vad är det som händer? Ser man inte vad som står i skriften?
Det står ju förvisso, om att det ska bli ett avfall i sista tiden.
Det kan säkerligen vara "tufft" att vara pastor i denna tid, om man vill vara med i sin krets, så att säga.
Det ska ju vara "love and peace" för hela slanten.
Vi får låta Herren leda oss helt och fullt på sin stig, dvs Ordet.
Ha en bra kväll själv och Gud välsigne dig,broder!


Svara

x
Rune Johansson svarar Erik S
söndag, 26 juli 2020 21:28
Erik S skrev:
Ja, skulle inte förvåna om det är så. Att SvK tycker så, är inte förvånande, med tanke på den ledning som sitter där. Undrar ibland om dom över huvud taget tror på Gud. Dom är så genompolitiserade av vänstern, så man blir beklämd.
Allt annat kommer före Bibelns budskap; miljö, hbtq-frågor, hatet mot Israel, stödet till de s.k "palestinierna" (och då givetvis indirekt stödet till terrorgrupper)
Det är beklämmande att se hur SvK ställer sig i olika frågor vad gäller Israel vs
s.k "palestinierna". Vore det inte så allvarligt, skulle man ta det som ett skämt.

Equmenia har också i många frågor "spårat ur" rätt rejält. Många unga relativt nyutbildade "pastorer" (varav många är kvinnor) för med sig liberalteologin, feminismen, och det "sociala evangeliet", för många räcker det med att "Gud är kärlek", ut till församlingarna. Och vad blir resultatet av detta? Det blir ett
urvattnat evangelium där väsentliga bitar faller bort. Och en massa strunt, kommer in i stället.
Jag måste ge ett exempel på vad jag menar. Feministpastorn Esther Kazen! Det säger det mesta. Hur kan en församling acceptera en "pastor" som henne? Jag skulle omedelbart begära utträde ur en sån församling-det är min uppfattning. Man undrar om hela ledningen i Abrahamsbergskyrkan är av samma uppfattning som Kazen?

Däremot är det lite märkligt, att Isaksson som ju varit med ett antal år, inte har kommit fram till en annan uppfattning. Hur läser han Bibeln? Eller skärmar han av vissa obekväma sanningar, för att det skall passa in i den politiskt korrekta kristendomen? Tyvärr är det många som gör så.
Tidningen Dagen är ett exempel där hyckleriet fått fotfäste. Dom säger sig "stå på kristen grund" Vad menar dom med det egentligen? Det verkar bara vara tomma ord. Det är ingen tidning som man längre har något förtroende för.

Vi går mot tidens fullbordan och enligt Bibeln så skall mycket sånt här dyka upp då. Många falska profeter skall göra sin röst hörd. Det gäller att vi är andligt vakna, så vi inte dras med i all galenskap som vill tränga sig på.

Ha en bra kväll och Gud välsigne dig, syster!
Shalom

Instämmer i allt du skrivit i denna tråd.

Svara

x
Erik S svarar Rune Johansson
söndag, 26 juli 2020 21:48
Rune Johansson skrev:
Instämmer i allt du skrivit i denna tråd.

Tack broder. Känns bra att man inte är ensam.Guds rika välsignelse till dig.

Svara

x
Lasse svarar Erik S
söndag, 26 juli 2020 22:02
Erik S skrev:
Ja, skulle inte förvåna om det är så. Att SvK tycker så, är inte förvånande, med tanke på den ledning som sitter där. Undrar ibland om dom över huvud taget tror på Gud. Dom är så genompolitiserade av vänstern, så man blir beklämd.
Allt annat kommer före Bibelns budskap; miljö, hbtq-frågor, hatet mot Israel, stödet till de s.k "palestinierna" (och då givetvis indirekt stödet till terrorgrupper)
Det är beklämmande att se hur SvK ställer sig i olika frågor vad gäller Israel vs
s.k "palestinierna". Vore det inte så allvarligt, skulle man ta det som ett skämt.

Equmenia har också i många frågor "spårat ur" rätt rejält. Många unga relativt nyutbildade "pastorer" (varav många är kvinnor) för med sig liberalteologin, feminismen, och det "sociala evangeliet", för många räcker det med att "Gud är kärlek", ut till församlingarna. Och vad blir resultatet av detta? Det blir ett
urvattnat evangelium där väsentliga bitar faller bort. Och en massa strunt, kommer in i stället.
Jag måste ge ett exempel på vad jag menar. Feministpastorn Esther Kazen! Det säger det mesta. Hur kan en församling acceptera en "pastor" som henne? Jag skulle omedelbart begära utträde ur en sån församling-det är min uppfattning. Man undrar om hela ledningen i Abrahamsbergskyrkan är av samma uppfattning som Kazen?

Däremot är det lite märkligt, att Isaksson som ju varit med ett antal år, inte har kommit fram till en annan uppfattning. Hur läser han Bibeln? Eller skärmar han av vissa obekväma sanningar, för att det skall passa in i den politiskt korrekta kristendomen? Tyvärr är det många som gör så.
Tidningen Dagen är ett exempel där hyckleriet fått fotfäste. Dom säger sig "stå på kristen grund" Vad menar dom med det egentligen? Det verkar bara vara tomma ord. Det är ingen tidning som man längre har något förtroende för.

Vi går mot tidens fullbordan och enligt Bibeln så skall mycket sånt här dyka upp då. Många falska profeter skall göra sin röst hörd. Det gäller att vi är andligt vakna, så vi inte dras med i all galenskap som vill tränga sig på.

Ha en bra kväll och Gud välsigne dig, syster!
Shalom

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.expressen.se/ledare/susanna-birgersson/varfor-lider-inte-svenska-kyrkan-med-forfoljda-kristna/&ved=2ahUKEwiX5bHG2evqAhUQAxAIHWAwDkA4ChAWMAN6BAgIEAE&usg=AOvVaw3SUVxeo7K8ILXhL-fh0zLb


Bra skrivet av Susanna 🙏🤗

Svara

1 2 3 »3

Första gången du skriver måste ditt namn och mejl godkännas.


Kom ihåg mig?

Din kommentar kan deletas om den inte passar in på Apg29 vilket sidans grundare har ensam rätt att besluta om och som inte kan ifrågasättas. Exempelvis blir trollande, hat, förlöjligande, villoläror, pseudodebatt och olagligheter deletade och skribenten kan bli satt i modereringskön. Hittar du kommentarer som inte passar in – kontakta då Apg29.

Nyhetsbrevet - prenumerera gratis!


Senaste live på Youtube


Tältmöte - Christer Åberg - live


"Så älskade Gud världen att han utgav sin enfödde Son [Jesus], för att var och en som tror på honom inte ska gå förlorad utan ha evigt liv." - Joh 3:16

"Men så många som tog emot honom [Jesus], åt dem gav han rätt att bli Guds barn, åt dem som tror på hans namn." - Joh 1:12

"Om du därför med din mun bekänner att Jesus är Herren och i ditt hjärta tror att Gud har uppväckt honom från de döda, skall du bli frälst." - Rom 10:9

Vill du bli frälst och få alla dina synder förlåtna? Be den här bönen:

- Jesus, jag tar emot dig nu och bekänner dig som Herren. Jag tror att Gud har uppväckt dig från de döda. Tack att jag nu är frälst. Tack att du har förlåtit mig och tack att jag nu är ett Guds barn. Amen.

Tog du emot Jesus i bönen här ovan?

- Ja!


Själavårdssamtal

Behöver du gratis vägledning och själavårdssamtal?

☎️ 0381-77 30 80

  • Måndagar 18.00-20.00
  • Tisdagar 09.00 -11.00
  • Onsdagar 09.00-11.00
  • Torsdagar 18.00-20.00

Senaste bönämnet på Bönesidan

torsdag 13 augusti 2020 09:53
Be att min vän sanna sonko och jag kan mötas och att vi gifer oss under Abrahams Gud

Senaste kommentarer


Aktuella artiklar



STÖD APG29
SWISH: 072 203 63 74
PAYPAL: paypal.me/apg29
BANKKONTO: 8150-5, 934 343 720-9
IBAN/BIC: SE7980000815059343437209 SWEDSESS

Mer info hur du kan stödja finner du här!

KONTAKT:
christer@apg29.nu
072-203 63 74

MediaCreeper

↑ Upp