Language

Apg29.Nu

Christer Åberg | TV | Bönesidan | Läsarmejl | Skriv | Media | Info | Sök
REKLAM:
Himlen TV7

Rieky a zdroj viera

Biblický materiál je prorocky / Duch Svätý nabitý tak silno, aby naše srdcia, "mal by" bublanie a srsť na naše hlavy stúpať.

Rieka, zeleň a hory.

Vzhľadom k tomu, keď si myslíme, že na záhrade Eden / raja, musíme poznamenať, že keď Adam a Eva boli už nie je dovolené zostať tam, pretože na jeseň - tak sa zdá, že oni boli vyhnaní na východ, na východ do záhrady. 


Av Sigvard Svärd
måndag 4 november 2019 21:33
Läsarmejl

Dokonca aj mnohí kresťania, a to aj v kontexte oživenia veriacich, pochybnosť, bohužiaľ, biblický spoľahlivosť. Ale to je zvesť, že je plný viery v Biblii ako pravé Božie zjavenie. Nejakú dobu sme sa vziať a pohľad do niektorej z veľkých prorockých perspektívach biblie, pre tieto veličiny záchrane často viery v každodennom duchovnom boji proti zlé sily a tvárou v tvár každodennej pestrý problémov, takže je aspoň pre mňa. Neexistuje žiadny čas strácať dôveru v Biblii. Naopak, je na čase, aby sa zhlboka a živú vieru. Prečo? No, teraz je čas, že prorocké slovo ešte bude splnený. Postupujte podľa texty 1 Gen 2: 10-14 a Ján 19: 33-34:

"Z Edenu, bolo to ako rieka na polievanie záhrady, a potom ju rozdeliť do štyroch hlavných vetiev. Krstné meno je Pishon. Je to ten, ktorý obteká celú krajinu Chavily tam, kde je zlato. Zlato tej krajiny je dobrá, je tu bdelium a onyx kameň. Druhá rieka Gichon. Je to ten, ktorý obteká celú krajinu Chus. Tretia rieka Tigris. Je to ten, ktorý tečie na východ od Asýrie. Štvrtá rieka je Eufrat. "-" Ale keď prišli k Ježišovi a videli, že je už mŕtvy, ale nezlomil nohy. Skôr než držať jeden z vojakov do jeho boku s kopijou a hneď vyšla krv a voda. "

V strede krajiny

Det vi läser om här, geografiskt sett utifrån Bibeln, är själva platsen för jordens mittpunkt (jfr. Hes 32:12). Alltså det rent fysiska Paradiset/Edens (hebr. édäns el. ädens) lustgård; ljuvlighetens behagliga park; ett vattenrikt fruktbart oas-område. En språklig form av Eden är, ednah av adan, som betyder ”att göra sig glada dagar” i trygghet, hebr. gan från ganan; ”beskydda”/”bevara”. Jfr. med samma hebreiska ordalydelse i Höga Visan 4:12, som getts översättningen: ”En sluten lustgård är min syster, min brud, en sluten brunn, en förseglad källa”. Och fyll på med hebreiskans ginnah som i Ester 1:5, 7:7-8; en mötesplats för sällskapsliv och eftertanke; ”i den inhägnade trädgård som hörde till kunga-huset”. Var någonstans i Edens lustgård Gud med sina änglar hade sin ”tron”, eller var Ormen ”ståtade” före Adams och Evas syndafall, har vi inga bibliska uppgifter om. Men vi kan konstatera att i lustgården inte bara kännetecknades av ”andlig” verksamhet. Utan därtill kroppsliga aktiviteter, då lustgården skulle ”odlas och bevaras”. Eden, var troligtvis inte endast jordens centrum i en större mening, utan låg närmare bestämt där just Jerusalem tronar – eller ännu mer i en koncentrerad mitt: på stället där det första templet (Salomos) i Jerusalem 900 f. Kr. en gång stod – och där Jesu kors en gång restes. Jag pekar på platsen för ”jordens hjärta”. Det är här det bultar och slår, politiskt och religiöst, som på inget annat ställe. Och ingen annanstans på jorden, tickar och går heller tiden så profetiskt som i fråga om Jerusalem. Och då har väderstrecken i Jerusalem och i templet en avgörande betydelse.

Katastrofer/domsakter

Vi behöver hålla i minnet, när vi tänker kring och studerar jorden då och nu, att åtminstone två stora globala förändringar i geografin, har enligt Bibelns heliga berättelser inträffat vid skilda tillfällen genom naturkatastrofer eller gudomliga domsakter.

Hur jorden blev påverkad av Guds handlande då han steg ner vid bygget av staden Babels torn och förbistrade/förvirrade människornas språk, så att de inte förstod varandra längre (c:a 2.000 f.Kr.) – det vet vi inget om. Men som det heter (1 Mos 11:8-9): ”Så spred Herren ut dem därifrån över hela jorden och de slutade bygga på staden. Den fick på hebreiska namnet Babel (”förbistring”/ ”förvirring”), eftersom Herren där förbistrade hela jordens språk, och därifrån spred han ut dem över hela jorden.”

Máme pár ďalších príkladov, to je na mieste spomenúť, ale nemajú žiadne vedomosti o tom, čo prišli znamenať pre zemskej geografii a života. Prvým z nich bol lord (asi 1400 rokov pred naším letopočtom), zastavil Slnka a Mesiaca niekedy po jeho sluhu Joshuova prorockého "modlitba" (Joshua 10: 12-13): "V deň, keď Pán dal Amoreja v Izrael násilie hovoril Jozua k Pánovi pred všetkého Izraela:, stojí Sol ešte v Gibeone, a mesiac v údolí Ajalons! 'a slnko, a stál mesiac zostal, kým si ľudia pomstil sa na ich nepriateľov. "

Den andra händelsen av dessa två ”astronomiska”, som måste medfört avgör-ande betydelse för jorden och dess natur – fast det inte går att föra i bevis rent vetenskapligt – finns omtalad i 2 Kung 20:8-11 och inträffade på 6-700-talet f.Kr.: ”Och (kung) Hiskia sade till (profeten) Jesaja: ´Vad är tecknet på att Herren ska göra mig frisk, så att jag i övermorgon får gå upp till Herrens hus?´ Jesaja svarade: ´Detta ska för dig vara tecknet från Herren på att Herren ska göra vad han har sagt: Ska (tiden) skuggan (på kung Ahas solvisare, min anm.) gå tio steg (timmar) framåt eller ska den gå tio steg (timmar) tillbaka? Hiskia sade: ´Det är lätt för skuggan (tiden) att sträcka sig tio steg framåt. Nej, låt den i stället gå tio steg (timmar) tillbaka.´ Då ropade profeten Jesaja till Herren, och han lät skuggan (tiden) gå tillbaka de tio stegen (timmarna) som den redan hade gått på Ahas trappa.”

"Povodeň"

No, späť k dvom pohromami / súdu pôsobí, s celosvetovými výsledky, ktoré môžete vidieť stopy po krajine dnes.

Den första är ”syndafloden” i den rättfärdige Noas tid, c:a 2.400 år f.Kr. (1 Mos 7:17-20, 24, 9:18-19): ”Floden kom över jorden i fyrtio dagar, och vattnet steg och lyfte arken så att den höjde sig över jorden. Vattnet tilltog och steg högt över jorden, och arken flöt på vattnet. Och vattnet bredde ut sig mer och mer över jorden, tills det täckte alla höga berg under himlen. Femton alnar (c:a 7,5 m, en aln enligt gammalt begrepp räknat efter underarmen på en fullvuxen man, min anm.) över topparna steg vattnet, och bergen blev övertäckta…Och vattnet stod högt över jorden i hundrafemtio dagar…Noas söner som gick ut ur arken (på berget Ararat, min anm.) var Sem, Ham och Jafet. Ham var far till Kanaan. Dessa tre var Noas söner och från dem har jordens alla folk spritt ut sig.”

Jorden fördelad

Druhý prírodné katastrofy alebo boží súd zákon, došlo v čase, keď semitský rodina od toho Noemových troch synov nazývaných Shem, predka Židom (ebréerna), bola aktívna (tiež asi 2000 f.Kr). V 1. Gen 10: 21-25 prezentované etapa: "Synovia Shem: Élamitov (Persie / Irán minútu, pozn.), Arfaxad, Lud, a Aram. Aram synovia boli Uz, Hul, Gether a Mash. Arpakšád splodil Ébera (odtiaľ teda ebréer / Židom, moje poznámky.). A tak sa hovorí: "A k Heberovi sa narodili dvaja synovia. Ten bol Peleg (hebr. Zdieľanie), pretože počas jeho dní bola krajina rozdelená. "

. 1 1 Genesis 1: 19-10 ukazuje, že Boh vo svojom akte stvorení zdieľali vodu a súš, "Boh said'Vattnet pod nebom sa zhromaždili k jednému mieste a nechať uschnúť stáva synligt 'Boh nazval súš Zeme; a zber vody nazval mori. A Boh videl, že to bolo dobré. "Podľa Biblie, preto, tam bol spočiatku suchých oblastiach, ale pôda bola jediná hmota a morí boli zhromaždené oddelene. Ale ako sa to robí štvorec sa, že sme viac ako jedného kontinentu treba počítať? No, v roku 1912 vykreslený nemeckého profesora Alfreda Wegenera, že v jednom okamihu boli hnutia, kontinenty ' ". Zo všetkých krajín prvej zavesil, tam bola prirodzená udalosť ako "rozdeliť" hmotu pôdy v oboch kontinentoch. Prostredníctvom prieskumov pozdĺž atlantického východné a západné pobrežie, našiel pádne dôvody na nerastné ríše, rastlinnej ríše a živočíšnej ríše, ktorý musel kedysi boli spojené oba kontinenty - a nedávny výskum nebola vyvrátená teória všetkého (samozrejme s rôznymi podnebie na Zemi) pôvodne dohromady. Každý, kto môže študovať tieto brehy na mape sveta, a uvidíte, ako by bolo možné priviesť dohromady ako puzzle alebo ako okraje rany rastie úplne. Čo to bolo čítame Hebera, syn Peleg (Žid zdieľanie.) "Vo svojej dobe bola krajina rozdelená" Vo svojom výklade Biblie z roku 1861 prekladá P Fjellstedt túto pasáž, že krajina padol "dole". Jednalo sa o "rozpade" sveta v štýle, ako sa spoločným jazykom, než spadol "na kusy". Každý, kto môže študovať tieto brehy na mape sveta, a uvidíte, ako by bolo možné priviesť dohromady ako puzzle alebo ako okraje rany rastie úplne. Čo to bolo čítame Hebera, syn Peleg (Žid zdieľanie.) "Vo svojej dobe bola krajina rozdelená" Vo svojom výklade Biblie z roku 1861 prekladá P Fjellstedt túto pasáž, že krajina padol "dole". Jednalo sa o "rozpade" sveta v štýle, ako sa spoločným jazykom, než spadol "na kusy". Každý, kto môže študovať tieto brehy na mape sveta, a uvidíte, ako by bolo možné priviesť dohromady ako puzzle alebo ako okraje rany rastie úplne. Čo to bolo čítame Hebera, syn Peleg (Žid zdieľanie.) "Vo svojej dobe bola krajina rozdelená" Vo svojom výklade Biblie z roku 1861 prekladá P Fjellstedt túto pasáž, že krajina padol "dole". Jednalo sa o "rozpade" sveta v štýle, ako sa spoločným jazykom, než spadol "na kusy".

Under templet

Tillbaka till utgångstexten: ”Från Eden gick det ut en flod som vattnade lust-gården och sedan delade sig i fyra huvudgrenar.” D.v.s. på/i jordens centrum, där Jerusalems tempel långt senare kom att byggas, fanns det en djup källa; rann det upp en brusande flod. Jag kallar den för ”flodernas källa”. Och det går inte att hoppa över Ps 46:5: ”En ström går fram med flöden som ger glädje åt Guds stad, den Högstes heliga boning.”

Sedan år 638 står den stora muslimska Klippdomen med den mindre Al-Aqsa-moskén på det historiska ”Tempelberget”. Så rätt ner kan judiska arkeologer och forskare inte ta sig, det får de av religiösa och politiska skäl inte göra – men det hindrar inte att de gräver sig ner från sidorna, in och under den förbjudna ”nedfarten”. Lägg märke till, att redan i början på 1970-talet, uttryckte judiska och västerländska arkeologer och forskare – att de hört bruset av vatten djupt ner under det gamla tempelområdet. Det talas idag om ”staden under staden” gällande denna plats. Den väg som på Jesu tid ledde upp till templet – (d.v.s. det andra, kallat ”Serubbabels tempel”, efter den judiske huvudmannen 500-talet f.Kr., och ”Herodes tempel”, på grund av Herodes den stores utbyggnad av detta tempel strax före Jesu födelse) – upptäcktes 2004. Den har sedan under stor försiktighet (med risk för att Al-Aqsa-moskén ovanför skulle kollapsa) grävts fram och i år dessutom invigts i Jerusalem. Vid invigningen av vägen talade vice presidenten för stiftelsen ”Davids stad”, Doron Spielman, och han sa bl.a.: ”Den här platsen är hjärtat av det judiska folket och den är som blodet som rinner i våra ådror.”

ale anjel Pánov bolo zabránené na poslednú chvíľu a obeťou bol radšej ram / a "obetného baránka", ktorý uviazol s hlavou / rohmi v húštine (1 Exodus 22: 11-14). To je pravda!

Profetiskt

Det bibliska materialet är profetiskt/av den helige Ande laddat, så starkt att våra hjärtan ”borde” porla och håret på våra huvuden resa sig. För när vi tänker oss in i Edens lustgård/Paradiset, lägger vi märke till att då Adam och Eva inte längre fick vara kvar där på grund av syndafallet – så framgår det att de drevs öster ut, till öster om lustgården. Vid den ut- och ingången satte Herren Gud ”eldsänglar” för att bevaka vägen in, för möjligen mer åt nordväst där inne, stod inte endast kunskapens träd på gott och ont, utan även ”livets träd”. Och som det låter (1 Mos 3:22): ”Herren Gud sade: ´Se människan har blivit som en av oss med kunskap om gott och ont. Nu får hon inte räcka ut handen och ta även av livets träd och så äta och (med synd, min anm.) och leva för evigt.”

Ak by sme teraz nás zavedie do Ezekiela 46 a 47 a študovať proroctvo, od tej doby plnenia v najbližších dňoch, možno o našej dobe, aspoň v nadchádzajúcej tisícročné kráľovstvo Božie - ako sa píše v 46: 19-20: " a on ( "angel-man") ma priviedla do vstupu, ktorý bol na strane brány do svätých komôr bol menovaný kňazom, ktoré patrili na polnoci, a videl som, že tam bolo miesto, ďaleko na západ (tj západ moja poznámka.). Povedal me'Detta je miesto, kde kňazi budú variť obete za vinu a za hriech a kde budú piecť ponúkanie zrná nemusel nosiť von do vonkajšieho nádvoria, a tak ľuďom priniesť heligt. "

Kalvárie

Poďme sa zastaviť a premýšľať, kde v Jeruzaleme (starý areál Eden / Garden of Eden) a premýšľať o tom, čo Kalvárie bol na vrchole, z ktorých Ježiš trpel obetný smrť za naše hriechy. No, to bude od východu (mierne juhovýchodná) počítal - vpravo cez mesto, a práve cez chrám trochu severozápadu k. Máme len "hlava priestor" (západ?) V Edene sa na zázname, kde došlo k pádu do "stromu poznania dobrého zla" a kde "strom života" tiež vstal. Potom nasleduje ako Abrahám na hlavnom mieste Moria je (trochu severozápad do doteraz nepoužívaných Jeruzalema) je pripravený obetovať Izáka. K tomu je doba odhaduje. - veľký farmár Arunas predal humna Solomona, ktorý nadväzuje na jeruzalemskej prvý chrám na hlavnej stránke (niečo severozápad), kde kňazi by mal variť obete za vinu a za hriech " A konečne, v tomto odpočítavanie, utrpenie Ježiša cross smrť v Jeruzaleme "hlava umiestnia," Kalvárie (podobne ako fatálne mozgu), kúsok severozápadne od chrámu a mesta. Potom, zakopanie Ježiša, krátka vzdialenosť (45 m) pod pochovaný v hrobke, a menovitý teraz, ako to ukazuje späť do Edenu, v záhrade Eden / oblasti. Podľa žid tradície, Talmud, Adam bol pochovaný na tomto mieste, a najmä na kresťanskú tradíciu zobrazuje Kalvárii kopci s Adamova lebka v hrobe pod krížom. Ale aby bolo bezpečné z biblie: "V mieste, kde bol Ježiš ukrižovaný tam bola záhrada a záhradné bol nový hrob, kde nikto doteraz nebola stanovená. Tam položili Ježiša, pretože bol židovský deň prípravy a hrob bol blízko "(John 19: 41-42) .. Potom, zakopanie Ježiša, krátka vzdialenosť (45 m) pod pochovaný v hrobke, a menovitý teraz, ako to ukazuje späť do Edenu, v záhrade Eden / oblasti. Podľa žid tradície, Talmud, Adam bol pochovaný na tomto mieste, a najmä na kresťanskú tradíciu zobrazuje Kalvárii kopci s Adamova lebka v hrobe pod krížom. Ale aby bolo bezpečné z biblie: "V mieste, kde bol Ježiš ukrižovaný tam bola záhrada a záhradné bol nový hrob, kde nikto doteraz nebola stanovená. Tam položili Ježiša, pretože bol židovský deň prípravy a hrob bol blízko "(John 19: 41-42) .. Potom, zakopanie Ježiša, krátka vzdialenosť (45 m) pod pochovaný v hrobke, a menovitý teraz, ako to ukazuje späť do Edenu, v záhrade Eden / oblasti. Podľa žid tradície, Talmud, Adam bol pochovaný na tomto mieste, a najmä na kresťanskú tradíciu zobrazuje Kalvárii kopci s Adamova lebka v hrobe pod krížom. Ale aby bolo bezpečné z biblie: "V mieste, kde bol Ježiš ukrižovaný tam bola záhrada a záhradné bol nový hrob, kde nikto doteraz nebola stanovená. Tam položili Ježiša, pretože bol židovský deň prípravy a hrob bol blízko "(John 19: 41-42) .. a najmä na kresťanskú tradíciu ukazuje kopec Kalvárie s Adamova lebka v hrobe pod krížom. Ale aby bolo bezpečné z biblie: "V mieste, kde bol Ježiš ukrižovaný tam bola záhrada a záhradné bol nový hrob, kde nikto doteraz nebola stanovená. Tam položili Ježiša, pretože bol židovský deň prípravy a hrob bol blízko "(John 19: 41-42) .. a najmä na kresťanskú tradíciu ukazuje kopec Kalvárie s Adamova lebka v hrobe pod krížom. Ale aby bolo bezpečné z biblie: "V mieste, kde bol Ježiš ukrižovaný tam bola záhrada a záhradné bol nový hrob, kde nikto doteraz nebola stanovená. Tam položili Ježiša, pretože bol židovský deň prípravy a hrob bol blízko "(John 19: 41-42) ..

Okrem toho, teraz Ezechiel 47: 1-2: "Priviedli (" angel muža ", moja pozn.) Mňa späť do domu (chrám) vstup, a hľa vôd vydaného spod (chrám) prah na východnej strane (smerom Getsemane Olivová hora a údolia Kidron, moja pozn.), pre dom (chrám), predné čelom k východu a voda tiekla nadol dom (chrám), južnú stranu, na juh od oltára. Potom ma vyviedol cez severnú bránou a viedla ma cesta, bez k vonkajšej bráne, ktorá je obrátená k východu. Tam som pila vodu tryskať von z južnej strany (smerom k Mŕtvemu moru, moja pozn.). "Tu Čítame o dvojité výkon (studní spod prahu na východnej strane, a to vyteká zo strany juhovýchodnej). Je to prastaré "riekach source ', pretože to vytryskne a znova, a to až od jebusiten Ornán / Ornanovi staré veľké farmára, humno'?

"Riekach source '

Lägg märke till, att när det nya Jerusalem beskrivs i Upp 22:1-2, så är inget mindre än ”flodernas källa” där igen, samt ”livets träd”: ”Och (ängeln) visade mig en flod med livets vatten, klar som kristall, som går ut från Guds och Lammets tron. Mitt på stadens gata, på båda sidor om floden, står livets träd. Det bär frukt tolv gånger, varje månad ger det sin frukt, och trädets löv ger läkedom åt folken. De fyra huvud förgreningarna av floder, från ”källan” som flöt upp i Eden och vattnade lustgården, går inte direkt att fastställa på grund av förändringarna i den äldre geografin. Dåtidens Pison är sannolikt Nilen, Frat kan kopplas till dagens Eufrat, dåvarande Hiddekel är med stor förvissning Tigris. Och Gihon i sin tur kan faktiskt knytas till floden Jordan (2 Krön 32:30, Joh 9:6-7): ”Det var också (kung) Hiskia (6-700-talet f.Kr., min anm.) som täppte till Gihonvattnets övre källa och ledde vattnet neråt, väster om Davids stad” till Siloamdammen genom en 0,5 km lång tunnel (en bevarad inskription i tunneln, som kan beses idag, beskriver hur de två grävarlagen möttes halvvägs). I Jes 22:9 heter det: ”Ni ser att Davids stad har många rämnor, och ni samlar upp vattnet i Nedre dammen.” Och intressant i det riktigt stora sammanhanget (Gihon och Jesus) är det vi läser i Joh 9:6-7: ”När han (Jesus) hade sagt detta spottade han på marken, gjorde en deg av saliven, smorde den blindes ögon med degen och sade till honom: ´Gå och tvätta dig i dammen Siloam´ - det betyder ´utsänd´. Då gick han dit och tvättade sig, och när han kom tillbaka kunde han se.”

/ Prosím štúdie všetko v Biblii pre Jordan (jeho vody po dobu niekoľkých významoch), a pozrieť sa na neho vo svetle dnešného archeologického ujpptäckter. /

Ale potom, pôvodne sa vznášal riekam dostatok out vo všetkých štyroch smeroch Edene, takže celá oblasť sa tak stala úplne zavlažovať. Dokážem si predstaviť, "zdroje" a konáre, pri pohľade zhora, ako kliešť / krížovej. Stúpacie v stredu, a potom štyri rieky v opačných smeroch. K dispozícii bude aj prorockým vzorom skoro a silný v Ježiša a štyri evanjelia o ňom. Matthew, s osobitným dôrazom na záchrane židovského ľudu. Mark, v osobitnom zmysle pokánia medzi Rimanmi. Luke, vzhľadom k oživeniu medzi Grékmi. A John, viac zamerané na zachovanie viery každého z nich už veril. A je potrebné poznamenať, že tí, ktorí - bez ohľadu na doby pred naším letopočtom spásy, zomrel vo viere v to - patrí ako veľa k. Preto je jasné, dôsledne: "Vo viere zomreli všetko, nevzavše čo bolo sľúbené. Ale oni to videl v diaľke a privítal ho a priznal, že hostia a prichádzajúce na zemi. "(Židom 11:13) V kresťanskej tradícii Adamova lebky pochovaný pod krížom Kalvárie, toto je vysvetlené prúdiacej krvou v dvoch prúdoch z kríža zhora - nadol na hrob strechu a dole na "lebky", ktoré potom predstavujú všetkých tých, ktorí zomreli vo viere, čakala na neho, ktoré by poraziť hada a odčiniť hriech.

Ježiš ilustračné

Skôr spieval mnohí medzi ľuďmi viery, ako je táto o Ježišovi: "Vidím, že v Slove jeho krásny obraz ..." (Victory Toner 567 v 2). A jeden z prvých prorockých ilustráciami zapnutie / vypnutie / zapnutie Ježiša - atraktívny jedno - je štúdium prúdi voda v záhrade Eden. Ježiš je posvätný zdroj života, to je realita ukrižovanie na Kalvárii, tečúca hore a von z "zdroj viery" v štyroch "zbraní" - čo zmenšuje Springs / prúdy, s každým príjemcom Ježiša vo svojom živote , Na stretnutie s Samaritánkou Ježiš povedal (John 04:14). "Voda dám bude na jar v ňom sa voda prýštící sa k životu večnému" Na jednej konkrétnej príležitosti na sviatok stánkov, stál Ježiš a volal (John 7 : 38-39b): ", ak je niekto smäd, poď ku mne a pitie! Kto verí vo mňa, ako hovorí Písmo, z jeho budú plynúť živej vody. , To povedal o Duchu, ktorý by sa im dostalo, ktorý veril v něho,Když Ježiš poslal svojich učeníkov s'živou vodou "vo vnútri, sa zdrojovým upwelling skok v plnom prúde. - vyjadril, že by šiel von s tým skrz svet, na všetkých stranách a na hranách (Matúš 28: 18-20, Skutky 1: 8). Žiadne miesto sa považuje za závažné dosiahol, nie ľudia Druh nemožné uviesť evanjelium - "Boh v Kristovi zmieril (celý) svet sám pre seba" for (2 Kor 5,19)

"Faith source"

porov Tento kríž Kalvárie štyroch smeroch. Od Ježiša, centra počítal, potom ísť posolstvo do všetkých smerov: na východ, západ, juh a sever. S prorockú ilustrácie / foto: On, a na Ježiša v biblickom príbehu o veľkej "centra mesta pri rieke" a menších pobočiek. Môžeme dokonca ukazujú navzájom o tom, čo sa vtedy stalo po Ježišovej smrti na kríži, a potom v tom zmysle, že, dvojvládie ', ako je v Ezechiel 47. pozri Ján 19: 33-34: "Ale keď (vojaci) prišiel k Ježišovi a videli, že bol už mŕtvy, ale nezlomil nohy. Skôr než držať jeden z vojakov až po boku s kopijou (šikmo nahor a zasiahla srdce, stred Ježišovho) a hneď vyšla krv a voda. "

Åter till framtidsprofetian, Hes 47, v 8-9: ”Då sade han (ängeln) till mig: ´Detta vatten rinner fram mot östra delen av landet och flyter ner över Hedmarken och sedan ut i (döda) havet. Vattnet som bröt fram rinner till (döda) havet, och vattnet blir då sunt. Överallt dit den dubbla strömmen kommer upplivas alla levande varelser som rör sig i stim. Och fiskarna blir där mycket talrika, för när detta vatten kommer dit blir vattnet sunt, och allt får liv där strömmen rinner fram.” Döda havet är en biblisk bild på mänskligheten. När vi låter Jesu dyra försoningsblod och vattendopets inre reningsprocess, få verka i oss genom den helige Ande, då blir vi bibliskt frälsta, räddade, heliga och sunda. Vi blir bärare av himmelskt liv. I ”väckelsemötenas” sånger förr var det inte ovanligt med anknytningar till ”trons källa” som rann upp på Golgata kors, exempelvis (se Segertoner): ”Här en källa rinner, säll den henne finner! Hon är djup och klar, gömd men uppenbar.” (246) – ”Guds källa har vatten till fyllest för törstande kvinnor och män. En källa med levande vatten framväller så porlande än.” (383) – ”En underbar, underbar källa, är källan från Jesu sår. Den renar ifrån alla synder och vit såsom snön den mig tvår.” (524)

Bibeln håller ihop

Låt oss inte välja bort sanningen. Bibeln hjälper oss att hålla ihop frälsningens budskap. Nu är det som sagt tid att tro och inte läge att inte att dra åt tvivel. Om vi tar till oss de stora och djupa – bibliska/profetiska – perspektiven (ibland dolda under person- och ortsnamn, under snabba kast i händelseutvecklingar o.s.v.), är förutsättningarna större att vi kan stå emot fiendens utlagda fällor, grävda gropar, uppsatta snubbeltrådar. Ja, hela skalan av frestelser. Låt oss av den helige Ande bli höjda över otrons meningslöshet! Bibeln har rätt! Det profetiska går i fullbordan! Jesus är alltid svaret!

Je provokujúce čítať o Márie Magdalény (Jn 20: 11-18), o nej stretávame s vzkrieseného Ježiša v záhrade / záhrade pri prázdneho hrobu. - ako sa sprvu nepoznala, ale jeho smútok z nich ju považovalo agentúry záhradník, "Ježiš jej povedal:" Kvinna, prečo plačeš? Kto hľadáte "myslel, že to bol záhradník a povedal mu:, Herre, ak ste ho uniesť, povedz, kde si ho položil, a ja budem brať honom'řekl Ježiš her'Maria .'Then sa otočila a povedala mu hebrejsky:,! Rabbuni '- čo znamená, že učiteľ. Ježiš jej povedal: "Rör ja nie, pretože som ešte nevstúpil k Otcovi. Ale choď k mojim bratom a povedz im: Ja som vzostupne k Otcovi a svojmu Otcovi, k svojmu Bohu ak vášmu Bohu.

"V záhrade"

USA evanjelium a hudobný spisovateľ, Miles C. Austin (1868-1946), napísal 1912 oživenie pieseň: "V záhrade" / "V záhrade". Urobil to tak z Márie Magdalény v stretnutí s vzkrieseného Ježiša mimo prázdneho hrobu, ale aj Miles sám prišiel na skúsenosti, ako sa na chvíľu a bol tým, kto sa stretol s "záhradník" - a bolo to niečo ako "Return" Garden of Eden s Božie volanie hlasom. A navyše k piesni znamenalo, že mnohí prišli dať svoj život Ježišovi, keď počuli to spievaný, takže to prišlo tiež byť používaný ako dopsång. Sám zadáte "záhrady" a tam sa stúpajúcou jeden do krstnej vody / ďalej len "rieka" ďalšie - zblízka a osobné obrátenie k Ježišovi. Rieky a zdrojom viery v jednom.

Tu gospel preložená do švédčiny podľa HH 1925:

Prišiel som k jeho záhrade avenue, zatiaľ čo rosa bol ešte na kvety. A ten hlas, ktorý počujem, že ma robí šťastnou, dostanete sa mnou.

Ref. A počujem jeho hlas v mojej hrudi, a on hovorí, že som jeho. Smútok a úzkosť uniknúť na novú radosť, z ktorých ako nikdy neexistoval.

Zavolá stretnutie tak jemný, takže vtáky prestať spievať. Pre melódiu s láskou k Bohu, utiecť všetky myšlienky ťažký.

V záhrade, vziať ja chcem, ale tam vonku plakať ma problém. A pýta sa ma ísť, padlým malý, pre nich, on išiel do svojej smrti.


Publicerades måndag 4 november 2019 21:33:16 +0100 i kategorin och i ämnena:


1 kommentarer


x
Lotta
tisdag 5 november 2019 18:05

Tack Sigvard!

Mycket intressant läsning. Det Stärker tron när vi ser hur tillförlitlig Bibeln är och att vi idag kan hitta bevis på Bibelns trovärdighet,

Fridshälsningar
Lotta

Svara

Första gången du skriver måste ditt namn och mejl godkännas.


Kom ihåg mig?

Din kommentar kan deletas om den inte passar in på Apg29 vilket sidans grundare har ensam rätt att besluta om och som inte kan ifrågasättas. Exempelvis blir trollande, hat, förlöjligande, villoläror, pseudodebatt och olagligheter deletade och skribenten kan bli satt i modereringskön. Hittar du kommentarer som inte passar in – kontakta då Apg29.

Nyhetsbrevet - prenumerera gratis!


Senaste bönämnet på Bönesidan

torsdag 21 november 2019 22:40
Gode Gud ta bort den hemska hostan.

Senaste kommentarer


Aktuella artiklar



Stöd Apg29:

Kontakt:

MediaCreeper Creeper

↑ Upp