Language

Apg29.Nu

Start | TV | Bönesidan | Bibeln | Läsarmejl | Media | Info | Sök
REKLAM:
Världen idag

David Wilkerson e uiga i le gaoioiga faatuatua

"Na fai mai se faifeau, Ua alu mamao, o se tasi aso, tutu i luga o se faievagelia ma fai atu, ua ou maua se faaaliga mai le Alii, o le taimi e amata tapuai Mary. O le a alu i le tulaga lea."

David Wilkerson e uiga i le gaoioiga faatuatua.

"O le tasi lenei o le humiliations sili o Iesu faatinoina Keriso talu mai Keriso lenei faaleagaina ua faaleagaina talalelei aofaiga -.. E oo lava i Saina, Aferika ma le lalolagi atoa O se fausia talalelei Amerika ma faasalalau e folafola le talalelei Amerika mauoa ma faifeau Rich.! "


Av Mr Svensson - David Wilkerson
söndag, 22 september 2019 01:21
Läsarmejl

Tatou toe aumai ai ina ia malamalama i le matuia pe afai e te leʻi faia faapea. Ou te faafetai e faaolaina aʻu e le Atua mai le manatu sese i le folafolaga ma Ou te tautino atu ai e pei o le agasala ua maua aoaoga sese. 

E faanoanoa i le mea e foliga mai e pei o i Suetena i aso nei i tagata o le Atua? O fea oi ai le lauga e uiga i le oliʻoli o le Faʻatoʻanofo tane? O nisi taimi e foliga mai o le toatele o Kerisiano e sili atu ona taulai atu i le Anetikeriso le a oo mai iloga nai lo o Iesu i tua! 

Pe ua e saunia mo le afio mai o Iesu? Le lauga o le Koluse, pe ae faalogo i le fou, 1886? 

O lenei e te mauaina se faitauga itiiti e uiga ia Tavita Wilkerson mea na ia tusia e uiga i gaoioiga faatuatua.

Le Fono Aoao faalumaina

O le ulutala muamua le gagana Peretania -O le faaluma mai o le Paia Aoao Faitulafono

e David Wilkerson

Sefanaia 3: 18 O i latou oe faanoanoa mo le paia i latou o le a ou faapotopoto ai, i latou o loo o ia te oe, o ai le avega o le faalumaina. (1917) 

O se valoaga itulua o Sefanaia. Latou e faia i le fanau a Isaraelu, ae faapea foi i Siona faaleagaga (o le ekalesia a Iesu Keriso i aso e gata ai). Muamua lava, na ia fetalai mai i le tagata Iutaia - o le a aumaia faatasi ai le Atua i le faataapeapeina - ae o le a ia na toe aumaia i latou oe na a loto momomo mo tulaga pagatia o Isaraelu - o le a ia manatua i latou uma e tauaveina le faalumaina - mea mataʻutia uma e alu i luga o i le Atua fale. Ia i latou oe tauaveina le avega, sa ia fai; "O le a ou faapotopoto ia te oe." Na ia tuuina i latou folafolaga maoae

O lenei valoaga o loo faatatau foi i le ekalesia a Iesu Keriso i aso mulimuli. I le Feagaiga Tuai, o le fanauga a Isaraelu na valaauina i se tausamiga i aso e fitu. I le aso lona valu - valaauina se potopotoga paia. O le taimi lena latou potopoto faatasi - tuu isi mea uma ese ma taulai atu i le tapuai ma vivii atu i lo latou Tama faalelagi. Fai mai le mau: "I le aso lona valu o le ae maua se potopotoga paia." O lenei aoina tausamiga faatusa i ai le Feagaiga Tuai, tuueseeseina le Atua e manaomia ai e feiloai ma le ekalesia le Alii.

O le ekalesia lenei a Iesu Keriso i aso mulimuli. E tusa ai ma Sefanaia, o le fale o le Atua i le aso e gata ai o le a le faalumaina. O le upu Eperu iinei o lona uiga o "le maasiasi ma le faalumaina." O le a avea le maasiasi ma le faalumaina o le fale o le Atua. Tatou te le o talanoa e uiga i le liliuese, ekalesia po nei saoloto - fetalai mai le Alii faapea i le Aso o le Faamasinoga, o le a feagai ma le ekalesia. E mafai ona tatou tatalo mo i latou, ae le tatau ona tatou faamaumau o tatou loimata i ai e le o le moni Aoao Faitulafono.

ua vaavaai i le Atua mo se tagata e mananao e faanoanoa ma le tagi mo le faalumaina e atiina ae le Ekalesia a Iesu Keriso i nei aso. Ou te talanoa e uiga i le ekalesia lea na fanau mai i le Penetekoso. Ou te talanoa e uiga i le ekalesia ua fanau mai e Paulo ma le au aposetolo 'aoaoga. Le faapotopotoga na fanau mai i le moni o Iesu Keriso e pule ai. Le ekalesia toe fanauina ua osofaia. e faamaualaloina Aoao Faitulafono.

Ua valoia e faapea, i lenei taimi o le faalumaina, maasiasi ma le tauvalea, o le a faatu mai e le Atua se toe vaega paia o le a faanoanoa ma tagi i luga o lenei i aafiaga filogia - a le Atua i se toe vaega o le a le nofo vale e ao lenei osofaia uma Aoao Faitulafono. fetalai mai le Atua: "Ou te maua ai se tagata o le a o le a le mataupu e ola i se olaga lelei ma le le amanaiaina o quacks ma tupe perofeta pepelo valea o mai i le fale o le Atua ma faaumatia mea uma."

o le a faapotopotoina e le Atua se tagata na faanoanoa i luga o lenei - afai e te alofa moni lava le Alii ma alofa i Lana ekalesia, e le mafai ona vaai i mea o loo tutupu i aso nei (ma le a ou taʻua nei humiliations igoa). Afai ina ua faalogo i mea sa ou fai atu e uiga i nei humiliations, e mafai ona savali i le fale mai le lotu ma faapea atu, "Ou te pipii atu i mea o loo tusia i le Mataio 18, le a lē tu i luga le faitotoa o seoli i le Fono Aoao, ou te le popole ia te au, o le Atua ei ai mea uma i lalo o le vaavaaiga.

E le lava. faaaoga e le Atua tagata. faaaoga e le Atua tagata e faia lana galuega. Na te le auina atu agelu. Agelu tagi i ai, ae e le o faaaogaina e le Atua agelu e faataunuu lona faamoemoega. Na te faaaogaina e alii ma tamaitai ma le loto ma avega solia -. Faamasinoga o loo i le faitotoa, o Iesu. ua latalata mai le aso o le Alii.

Nofo i luga toeaina. Nofo i luga faifeau. Nofo i luga leoleo mamoe.

Vaai i luga o le ekalesia. Ia maua le rai. Ofuina. Aisea o le a tatou ave i le avega o le faalumaina o le Paia Aoao Faitulafono? fai Ioelu, "ona ua totoina se fatu leaga.

A talai atu le talalelei e maua mea uma i luma o le e mamae. Mea uma e mamae green ma le paia ma le mama. Le fatu o loo matelaina tagata ruttet- e faalogo i upu mama a le Atua, ae e leai ni Meadows. o ua lafoaia le lafu ma le fia aai. Le soloia mai vaitafe. A afi ese o le naunautai o le faifeau. fai mai ai Esekielu o loo solia lena Leoleo Mamoe i lalo fanua lelei ma aai i le sili ona lelei mo oe lava ia. O le a le mea e sili ona matagā tupu i le Ekalesia a Iesu Keriso i aso nei?

O le tasi lenei o le humiliations sili o Iesu Keriso faia talu Keriso. le faaleagaina o lenei talalelei faaleagaina aofaiga - e oo lava i Saina, Aferika ma le lalolagi atoa. O se talalelei Amerika fausia ma faasalalau atu e folafola le talalelei Amerika mauoa ma faifeau. Mauoa!

E faia ia te aʻu faateʻia e le tele o tagata e mafai ona faalogo i le fusi ma vaai i le vitio lea e oo mai o nei konafesi manuia e aunoa ma le tagi i latou. ua salalau atu lenei mea oona i le lalolagi atoa. o Cuba e uiga i e tatala, ma ua latou naunau e maua i luga o le tasi le taimi faatasi ma lo latou manuia i le talalelei ma tau atu i latou, "e ua matitiva mo se taimi umi lava, e finagalo le Atua e tatau ona mauoa Cubans uma."

Lenei vaiaso ou maua ai se lipine vitio na faamauina i le fonotaga a le Kenneth Copeland. Sa ou faalogologo i le failauga ma avea magagana. Uo faitau le Feagaiga Fou, o le ae iloa o le faasino mai e le aposetolo o Paulo i latou oe latou talitonu sa aposetolo pepelo. Na lapataia ma ia faaleoina o latou igoa. Ou te fai atu ia te outou, pe afai e te faalogo i le mea ou te fai atu ia te outou, ae e faanoanoa, ona o outou o tauaso. E tauaso faaleagaga. E i ai loto faigata. A loto i le a ofutau faigata o loo siomia ai ina ia mafai ai i le talalelei mama lē ati ai. E avea lea faatumuina e lenei talalelei paleni e le o i lou mafaufau saʻo. le mafai ona e talai atu le upumoni. E le mafai ona ia faaali atu i soo se mea i se faiga tusitusia ona latou maua se ofutau i luga o latou loto. loto malosi.

O nisi o le a outou le maua. Afai ua e ulu atu a outou agaga i le Copeland po o le lipine a le Hagin, o le ae le fiafia i mea e te faalogo i ai. Uo, o aʻu o se leoleo mamoe, ua valaauina e le Atua. Ou tuuina atu lenei ekalesia a folafolaga. Pe afai tatou te tutu i lenei rostrum, sa matou vaaia luko i ofu mamoe oe na o mai i le gaoi i le lafu mamoe, e tatau ona tatou tutu i luga ma faataio. E i luga ia te oe e fai se mea e uiga i ai. Sa ou nofo ai i lenei vaiaso ma faalogo ai i se failauga i se konafesi ma sa ou teʻi ma le tiga. mai mafatiaga o se alii ia te au. O le mafuaaga lena ou talai atu lenei savali. Faanoanoa i ona luga.

Ou te sii maia upu i le upu mea na fai mai ai. O le failauga faigata ona tautala uma ona o tagata uma oe na o mai i luga ma tuuina tupe i latou taga. O le mafuaaga ua latou faia o se aoaoga faavae fou lea ua oo mai ma fai atu, "afai e te manao ina ia faamanuiaina, o lea e tatau ona e maua le sili ona faamanuiaina evagelia po o faifeau e mafai ona e maua ona ua maua ai le tele tele o ia o lē itiiti, e oo lava lea ia te ia o le a aveesea mai ia te ia. Afai e te maua ai le sili ona faamanuiaina failauga le manuia ma le tuuina atu o ia tupe, ma o le ae faamanuiaina. O le sili atu ona faamanuiaina o ia, pe afai e te tuuina atu ia i latou e sili ona faamanuiaina - "e pei o se polokalame tafatolu. Afai o nei tagata i le lalolagi faaletino, o le a iu i le falepuipui. polokalame tafatolu. O le tagata e pito i luga ma e foliga mai e sili ona paia, ma na saunoa sili ona leotele. Le faitau selau o tagata na oo mai i luga seia oo ina utu i vavae, o lona taga. Tagata agasala faapea mai, "o se talalelei saoloto lenei? Banknotes? "

Faalogo i le mea na fai mai ai. tu i luga le failauga ma faapea mai, e uiga i se fafine matitiva e mauaina le fesoasoani lautele e te maua ai 5 tala, o lea e tatau ona i ai, ave e Elia le meaai mulimuli a oti lana tane. O loo e le ua faauuina, e tatau ai, ia i ai. "Na fetalai mai le failauga lava lea e tasi," sa ou ola i se 1,000 fale sikuea futu. O le a ou fausia se tele i le taimi nei. O se tasi o le a mitamita le tupu o Solomona o. Ou totogiina na o le 15,000 tala US mo se taifau. Pe e te vaai i le mama matagofie i loʻu lima, sa ou talu ai nei i Jamaica ma totogi 32,000 tala mo le US. Ou te manao ia e iloa pe a tagata le mea na ou ola tamoe ua mavae loʻu maota ma vaai loʻu taavale-Royce i le auala taavale, ina ia latou iloa o loo i ai se Atua i le lagi. "

Taʻu mai, o le talalelei? Taʻu atu ia te aʻu, tagi le i ai?

O se tasi o failauga tu i luga ma fai mai, "Ua tatou osia se feagaiga ma Brother Copeland lea i le tausaga e sosoo ai, e leai se tasi oi tatou mafatia i se aso se tasi. E tatau ona tatou le lagonaina se taimi o le lotovaivai. Le a tatou le maua ai e mamaʻi pe o manaomia se mea. E tatau ona tatou olioli i faamanuiaga uma. Tatou te teena uma le puapuaga, o le tiga uma, o faafitauli tau tupe uma. " le faalogo lelei pe afai e te i ai i le pito i luga.

O lenei mea faanoanoa mai ia te au e tele. sa talai atu lenei. "O le le mafai ona liligi mai le Agaga Paia i luga ia te outou seia oo ina outou i ai i le tafe tupe. Ae e te lei ua faamanuiaina e mafai ona e le faia se mea le Agaga Paia. "

Mafaufau e uiga i ai! E faapefea ona aafia e lenei mea? A le mea e ai i lou agaga pe ae vaai i le tagata matitiva o loo ola mai lima i le gutu, ma faafuasei lava ona ia faapea mai, "saili tupe" ma tagata tamoe e pei valea ma ina ua latou taufetuli, latou te fai tatou "tatou maua le tamaoaiga."

Ona ou vaai tagata totolo e pei o gata mai o latou nofoa ma luga o le fola. Ou vaavaai tu evagelia ma faaili e pei o se gata ma tagata pau soo se mea. Uo, mea o loo tutupu?

Le faalumaina o högtidsförsamligen! valaauina i latou e le Perofeta "maile matapeʻapeʻa, amioatua leoleo". Uo, pe afai e le loto o le Atua ma le puapuaga o le Alii o le a outou alalaga faatasi Isaia, oi latou o leoleo tauaso, valea, taifau gugu, moe, alofa moe, taifau matapeʻapeʻa lea e le mafai lava ona lava.

"Sa ou maua le 1,000 sikuea mita ae ou te faatau atu i ai, ma o le a ou fausia se fale e mafai ona ola ¯ le tupu o Solomona" Ina ia le maua lava lava. Ia fetalai, "leoleo mamoe e le mafai ona malamalama i ai, o loo vaavaai mo ia tagata uma, soo se mea e maua ai o latou lava manaoga feiloai i ai. faasaoina Ieremia leai ni upu. Sa ia fai mai, "e pei o loʻu nuu mamoe ua leiloa. ua mafua i latou lo latou leoleo mamoe e alu ese "E te fai atu," faifeau, e leai se aia tatau e tautala malosi e uiga i lenei mataupu "Afai e te manatu ou te maai, lea e faitau le Esekielu 34:.. 1-10.

E ave le 50 miliona mai le fafine ma faatauina se taifau mo SEK 150 000. E ave le malolo litaea mai le fafine ma e matitiva, ma e tau atu i latou ia latou te le o maua lava le faatuatua - ona e le o faamanuiaina ai i latou. E ave le fulufulu mamoe mai le mamoe. E te le saili mo agaga, le sailia o tupe. "O le leoleo mamoe faamafiafiaina i latou lava ae le o le lafu, o le mea lea, o le leoleo mamoe, faalogo i le afioga a le Alii. Faapea ona fetalai mai o le Alii lo outou Atua, tagai i le ou te faasaga i le leoleo mamoe, ma o le a ou toe totogi lafu mamoe mai o latou lima, ma o le a taofi e fafaga le lafu. Tatau foi ona latou faamafiafiaina i latou lava e sili atu, o le a Ou laveaiina i lafu mamoe mai o latou gutu, ma o le a le toe avea ma o latou tino. "

O le a ou aveesea le lafu o nifo nei tagata. fesoasoani le Atua ia i tatou.

Lona lua, o le faaleagaina o o le faamanuiaina Agaga Paia. o le faalumaina sili ona leaga lenei mea. O le a tatou le pauu i luga o tatou foliga. O le ala i le a faaseseina ai le Agaga Paia i le lalolagi atoa.

E faanoanoa i le maitau ai e matua itiiti iloatino tuua i le ekalesia ma i le tele o faifeau ma taitai o le ekalesia. Latou te le iloa foi pe a faanenefu pe upuleagaina le Agaga Paia. O loo i ai le faitau afe o Kerisiano o loo alu atu i le polokalame faafouga ma vaai i mea ua latou talitonu e sau mai le Agaga Paia, ae latou te le iloa le mea ua latou mauaina. Latou patipati o latou lima ma vivii i le Atua pe afai o se tagata o loo tu i luga o le tulaga ma blaspheming ma misrepresenting le Agaga Paia, ma latou te le iloa e uiga i ai.

aulotu Charismatic atoa, e aofia ai le faagaioiga o le Penetekoso o Amerika, malepelepe e revivals sese. Ituaiga uma o mea e tutupu - se mea fou e toetoe lava o vaiaso uma. te le iloa le taitai pe talia pe fetuu ai. Latou te le iloa le mea e fai. Tatou te tusi mai le faitau selau o faifeau mai le salafa o le lalolagi. Latou fesili. "O le mea e saʻo ma le mea sese?" O fea oi ai le taitai? O fea oi ai se tasi e mafai ona taialaina i tatou?.

Uo, o mea tatou tagai tutupu i aso nei i le mea ua taʻua revivals ma le mea o loo tupu i le Agaga Paia, e mafai ona tatou le maua ai le faavae mo le tala. e tatau ona teena so o se mea e le mafai ona tatou maua i le Tusi Paia. Atoatoa teena!

Ou tagi ina ua ou vaai i nei vitio o tagata o loo e auina mai ia te au mai i le atunuu. faapotopotoga atoa le taofiofia, le pau i luga o le fola, talie lotulotu, mafuatiaina e le mafaufau o loo siomia ai e pei o drunkards, twisting e pei o gata, uio e pei o manu feai. Ua ia i tatou folafola le talalelei o loo tu i luga ma agi mai i luga o le tagata ina ia maua i latou e pauu, e faapei ai na aofia ai le Agaga Paia ia te ia. Tuliesea lona ituaiga ofu i tagata ma faapea mai ai "o le aao o le Alii."

faatoa oo mai se talalelei fou i Amerika. Uo, e talatala ma mata, ae ou te taʻu atu ia te oe. Afai e te tuua le parameter Afioga, pe ae fai atu: "O se mea fou lenei, o loo faia e le Atua se mea fou? Ou te le malamalama i ai, e le o i se faiga tusitusia, ae ou te le manao e tetee atu i le Agaga Paia. "

Uo, pe afai e le o le Tusi Paia, e tatau ona tatou tetee atu i ai. Fou e faapea, e le mafai ona ulu atu i le malo o le Atua pe afai e te le manao i se tamaitiiti laitiiti. Tagata o mai laei i napekini ina ia mafai ona latou faia o latou manaoga i le taimi o sauniga. O le fou. Uo, lea o le a le muta?

fai mai se faifeau: "Ua alu lava le tulaga, o se tasi aso, tutu i luga o se faievagelia ma fai atu, ua ou maua se faaaliga mai le Alii, o le taimi e amata tapuai Mary." O le a alu i le tulaga lea.

valaau se isi evagelia ia lava le laulauʻaiga Agaga Paia. Ia fetalai mai, "O mai i le pa ma inu i le Agaga Paia." Latou faaigoaina o le inu i le uaina fou. Ou faalogo i le upu a le perofeta tatagi i oʻu taliga, "o le aso o le Alii o iinei, manumalo leaga, tagi i le va o le faamasinoga ma le fata faitaulaga. Tuu i luga o le taga o le ofu. Faatulagaina ma le faanoanoa mo le tagata pa'ū. "

a afio mai Iesu. e unreached pea le toʻatele. Ina ua ou vaai Kerisiano alu i le mea ua latou taʻua o le pa Agaga Paia, mafuatiaina e le mafaufau e pei o se tagata'onā, o le a upu a Ioelu ia te aʻu manino, "ala i luga, e te inu ai, ma tagituʻi, outou uma o ē inu i le uaina fou ona perishes fanua o le seleselega."

Agaga o le afe ma afe oti, o lea le mea o loo e talie i? O le a maua le Agaga Paia e galulue i soo se mea i le lalolagi. E tatau ona e mafai ona ave i le nofoaga sili ona le taulau ma leaga. e tatau ona mafai ona e ave i le atunuu matitiva. E tatau ona ave i le'alu o le aiga tagata, ma e tatau ona faigaluega ai iina. E le mafai ona galulue na o le Amerika mauoa. O loo i ai e galulue i soo se mea i le lalolagi.

Ou te luiina nei tagata ina ia latou talie talalelei i le Balkans le taimi nei. Alu i le tolauapiga a tagata sulufai lea tagi le fafine ona ua fanaina o latou tagata. ua faaleagaina o latou afafine. o loo fiaaai i latou fanau. Latou ua leiloa lo latou aiga, ina ia fai i ai e alu atu i le pa - O le Agaga Paia e finagalo i latou e ata. O lenei faafouga mea ua taʻua mai i le Madison le Lotoa o Faatoaga lenei taumafanafana. Afai e mafai ona e tala, o loo tauaveina le avega o le potopotoga paia, o le a outou naunau e ave i luga o se aoaoga faavae.

Sei ou faamatala atu ia te oe o le o loo talie. Lalolagi. O le Nuuese lē amioatua. Ua avea ma se vaaiga. I se taimi ina ia latalata atu i le afio mai o Keriso pe a tatau ona maileia le ekalesia a Iesu Keriso i le afeafe faalilolilo i le tatalo. Pe e tatau ona tagi mo le leiloloa. Pe o le a maua se manao e lafoai uma ma mulimuli ia Iesu. Afai ua tatau ona taua le tulafono tau faaofi tala. Le atua o Amerika. O le avgudadyrkandet Amerika. Lalolagi matamata lenei madness ma o le ae iloa le mea ua latou manatu - e faapea o le Agaga Paia o se ringmaster. O se tīfaga charismatic.

Ou te le popole manatu o tagata toe. Ou te le popole pe afai e le toe manao i le lomiga tagata. Ou te le popole e uiga io latou agaga ma le mea moni e faapea o lea ua tele faatauasoina. Ua ou maua se matafaioi luma o le Atua e tu i luma o le faapotopotoga ua Ia valaauina au e auauna atu ai, ma lapatai atu ia te outou ma fai atu nei faitioga i le ekalesia paia, ma ua faapea mai le Tusi Paia o le a outou faanoanoa i ona luga. O le a tuuina atu toeaina. Le ekalesia, o le faifeau, o le auauna, o le Evagelia. E tatau ona tatou tatalo i lalo nei olo.

Mulimuli ane, o se faaluma mai o faamaasiasi Aoao Faitulafono demoralization. Oi talofa ia i latou oe ua taʻua i leaga o le lelei ma le leaga lelei - lea e taʻua i le pogisa mo le malamalama ma le malamalama mo le pogisa. E faia ai oona matagofie ma suamalie oona. (Iere 23:15). Ua ou vaai i mea matautia i le perofeta. Latou faia o le mulilua, ua latou savavali i le pepelo, o le faamaoniga o le lima amioleaga ma leai se toe foi mai le leaga.

Ou maua ai se tusi lenei vaiaso mai se fafine Kerisiano ita tele. Sa ia fai mai, "O laʻu tane, e taʻua o ia o se Kerisiano, o se tagata taalo tele, ia e taalo mo le faitau miliona." Sa ia fai mai, "Ou te matua popole e uiga i le matautia ma le kamupani ua ia te ia." Sa ou manatu, "Ou te fesili atu ia te ia e alu atu i le faifeau."

Sa ia fai mai, "Brother Wilkerson, e te le iloa le mea na tupu, Ou te feitai, tiga ma le le mautonu. Ou auina tatou taaloga faitupe eseese miliona tane o tatou faifeau. "

Sa ia fai mai, "Ua ou saili le mau mai le 1 i le Kenese i le Faaaliga, ma le mafai ona ou maua se mea i le Tusi Paia e tautala atu ai e faasaga i taaloga faitupe. Ou te iloa e leai se agasala i ai, ina ia maua ai le fiafia. "Na ofo," e mafai faapefea ona a tagata o le Atua e fai se mea faapena i loʻu toalua? "

O le mea tonu lenei fai mai o Ieremia, "faifeau faamaonia lima amio leaga ma e leai se tasi e liliu mai i lana amioleaga." Na ia faamatala le mafuaaga ua latou faatauemu Aoao Faitulafono demoralization ma pe aisea latou valaau leaga o le lelei ma le leaga o le lelei ma oona matagofie ma suamalie oona.

Sa ia fai mai, "ua faia Prophets mulilua, ma savavali i le pepelo." Soo se tasi o loo i ai le agasala i lona olaga o le a lē tutu i luga ma tautala atu e uiga i le agasala i le tolauapiga. ua talitonu o ia o lona lava le mulilua, o lona lava agasala ma lona lava mafaufau leaga.

Ou te le aumai so o se auauna i le atunuu i luga o se selu. O le tele o le afi auauna mo le Atua. E auauna talavou oe ua faamamaina i lenei tupulaga leaga. Sa ou feiloai i le toatele o i latou ma ou te faafetai i le Atua mo i latou. E oo lava i lenei aai, sa ou feiloai i nisi o failauga sili ona amiotonu sa ou feiloai i loʻu olaga atoa.

Le tele o auauna i ou lagona le faanoanoa ma o loo latou vaavaai ma faatalitali mo le leo e mafai ona faaalia mai le mea e leaga. "Afai na latou tutu i loʻu faamasinoga ma maua ai loʻu tagata e faalogo i aʻu upu - pe a na latou tautalagia mea i loʻu loto. Afai latou na fetalai mai le mafaufau o le Atua, semanu latou te liliu ese tagata mai lo latou leaga auala ma a latou galuega leaga. "

E mafai ona e iloa ai pe na te iloa se tagata ua faapea mai le Alii le Atua e uiga i le isi, "Ou te leʻi auina atu i latou, ou te lei tautala atu ia i latou, latou te tautala mai o latou lava mafaufauga. Mai le leaga io laua loto.

"Ua latou tautala faaaliga mai o latou lava loto, ou te lei auina atu i latou. Ou te leʻi tautala atu ia i latou. Latou te fai mai ia i latou oe inoino mai ia te au, 'Na fetalai mai le Alii, o le ae maua ai le filemu,' ma ua latou fai atu i tagata uma o le savali e tusa ma lona lava loto ma lona lava amioga le 'leai le a oo mai le leaga i luga o outou.' " I le faaluma mai i le potopotoga paia o le a le faanoanoa sili mo i latou uma oe alolofa ia Keriso ma Lana Ekalesia. O lenei o le a le faanoanoa tele io latou loto - le faaluma mai o lona igoa ma lona faapotopotoga. Tagi i le Fono Aoao setete. Afai e te faia se tulaga, ma afai e te ave le avega a le Alii ia te oe, e ala i le tatalo ma le anapogi. manaomia uma atalii o le Atua ina ia tatalo e uma o loo maua i lenei ia saoloto. Aua e te paʻi atu i ai, aua le alu latalata i ai, afai e te alu ai i fafo o le fia iloa, o le a maileia oe mo o talosaga tetee i le o le tino uma.

Seia oo ina e iloa pe faapefea ona feagai ma ou aano o manu i le Agaga Paia, ina ia aloese mai ai. Ieremia faapea mai, "O le Alii lou Atua i lo outou lotolotoi e mamana. O le a Ia faasaoina, o le a olioli i luga o outou i pesega. O le a ia malolo ai i lona alofa. O le a Ia olioli i luga o outou i le usuina. "

Aisea? Talu ai ona ua ia maua se tagata e faanoanoa i mea faanoanoa lona loto. Tauaveina le avega na tauaveina, o le faaluma mai o Taulaga aloaia.

o le a avea lenei mea o se "alofa mailei". O le a outou faalogo i ai. "Tatou te alolofa i tagata uma. E le afaina le mea e te talai atu. E le afaina pe afai e te faamanuiaina. E le afaina po o le a lou le talalelei - po o se isi lava mea. Sei o tatou tuuina atu i isi se opo lapoa. "E faapefea ona lua savavali faatasi e aunoa ma le malilie. E mafai faapefea ona outou savavali i ai e te le malie i ai, o amioga unbiblical, e le mafai. O se mailei alofa. Latou fai mai, "le faamasino i se tasi."

O le mea ua fai mai ai le Tusi Paia. O loo fai mai o le a tatou faamasino i le faamasinoga amiotonu. Faalumaina ma otegia ma le onosai. Ou te le tu i luga o se ipu fasimoli, ua ou tu i luga o se papa. o loo taumafai le Atua e laveai ia te oe, Ward.

O le a 'oa a le Atua ia Iesu Keriso? le filemu o le Atua, o le poto o le Atua, o lona Keriso, o mea uma ua ia Keriso lo tatou.

Uo, ia faaeteete! Matamata mai!

Pe ua ou fefe te oe? Pe ua outou sauni e ave i le avega o le Alii. E le mafai ona faia i lou lava tino. Liliu oe lava ma le Atua.

Ua oo mai le taimi e valaau se potopotoga paia. Afai ei ai se tasi o nei cassettes po o tusi, tauai i latou i fafo o lou fale. Aua e te tuuina atu ai i latou, susunuina i latou. Afai e valaaulia oe e se tasi e auai i nei fonotaga, ona fai atu, "Ou te faamalie atu, ou te le manao e fia faalogo i le upu ma e ou te le manao o loʻu loto e faamamago ma mamae. Ou te manao i le afioga mama mai le Alii o le mafai ai ona ou tuputupu ae. Ou te le manao i soo se savali o le talosaga tetee i loʻu tino, po o le faatupuina ai le matapeʻapeʻa i loʻu loto. "

tuuina Atua i le mea tatou te manaomia ma na te faia mea ofoofogia, ae ia faia i lona lava ala. E le o le faomea ma le faaaoga sese o le Tusi Paia.

Sa leʻi sailia e Aperaamo mo le lalo o le eleele, sa ia vaavaai mo se aai na fausia ma foafoaina e le Atua.



Publicerades söndag, 22 september 2019 01:21:09 +0200 i kategorin Läsarmejl och i ämnena:


36 kommentarer


x
Tommy
söndag, 22 september 2019 02:26

Ja, intressant läsning. Man förundras över denne man Wilkerson. Jag. Läste en bok för inte för länge sedan, den handla om Världs ekonomin. Där skrev han att man tillslut bombar Oljetanker fartyg. Jag kan ibland reflektera över det som nu sker med Sauidi USA IRAN, och Oljetanker som beslagtagits. Och det som sker. Händelsen behöver ju inte vara detta, men tankarna går ju dit att målen blir Oljetankers. Nej! Så hemskt det känns med Lyx Kyrkor att barskrapad fattiga med Showade Predikanterna. Den känns långt från bilden av JESUS, som sov lite Fastade bad nätter, och talade ut ORD. Jesus sparade inte själv när han mötte nödlidande människor. Han försakade ju både mat och sömn för att hjälpa så många som möjligt. Har han förändrats? Nej!

Svara

x
Johan Löfgren
söndag, 22 september 2019 08:27

Vi har ett enskilt ansvar som kristna att hålla oss till Bibeln och inte till perverterade budskap. Den största framgången är att bekänna Jesus som Herre. Silver och guld har jag inte ...

Svara

x
bo svensson
söndag, 22 september 2019 08:49

PENGAR ÄR ROTEN TILL ALLT ONT OM MAN INTE ANDVÄNDER DOM PÅ RÄTT VIS.
SÖK FORST GUDS RIKE SÅ SKALL VI FÅ DET VI BEHÖVE.
PSALM 23 PSAL 91,

Svara

x
Pelle Lind
söndag, 22 september 2019 09:05

Mycket bra artikel Wilkerson!
Skulle vara bra att få publicera den även i andra sammanhang, så om någon har koll på artikelns ursprung, vem som översatt den, ev, copyright etc.
får Ni gärna höra av Er till mig.
Fridshälsningar
Pelle Lind

Svara

x
Troende
söndag, 22 september 2019 09:23

Hur kommer det sig att styrelsen i en församling inte ser till att Bibeln är läran i församlingen, och att de inte tillåter vad som helst ,som de gör nu ?


Svara

x
Andy Svensson
söndag, 22 september 2019 10:03

Bra broder Christer att du tog in mitt inlägg inte alla som kommer uppskatta det här inlägget. Men sanningen befriar om man är öppen för att ta emot den. Jag var själv fast i falsk trosförkunnelse och upphöjande av predikanter som inte förstod innebörden av Jesus försoningsverk på Korset . Vi har sett hur den här falska förkunnelsen har likt cancer spridit sig i Kristi kropp, men nu finns det hopp och befrielse samt läkedom i Guds underbara rena offerlammets blod.

Svara

x
Sven Thomsson
söndag, 22 september 2019 10:43

Wilkerson skriver ofta i sin artikel: "Jag gråter". Jag gråter också när jag läser om allt detta förfärliga i Trosrörelsen. Jag tror ändå inte att det urartat på samma sätt i någon kristen församling i Sverige.

Men om man inte är hårdhjärtad, utan har ett hjärta berört av den helige ande, sörjer man och gråter över det ömkliga tillstånd som råder i kyrkorna också i det här landet. Man kan inte annat än känna nöd för situationen. Wilkerson skriver:

"Vakna upp, äldste och pastorer. Säg mig, är det evangelium? Gråter du inte över detta?" Jo, jag känner sorg och gråter över att "evangeliet" inte är väckande och varnande. Nästan bara mjäkig kärleksförkunnelse. Att "Gud är kärlek" är sant, men enligt Bibeln är han också "den rättfärdige Domaren".

Wilkerson kallar en sådan ljum och Kristus-lös kristendom för "spektakel". Han skriver att "värden skrattar" när de ser det. Han går så långt att han kallar det "karismatisk cirkus".

Förr skrattade de ofrälsta och hånade oss för vår andlighet. Nu skrattar de på grund av vår världslighet.

Artikelförfattaren skriver vidare: "Ett evangelium predikas som får allt inom synhåll att vissna. Flocken är övergiven och hungrig. Människor svälter efter att få höra Guds rena ord, men det finns inga ängar."

Ja, Det fattas andliga betesmarker för fåren. Det finns väldigt få pastorer som kan föra fåren ut på Ordets blomsterängar till de friska källsprången.
















Svara

x
Lena Henricson
söndag, 22 september 2019 14:05

Tror inte att det David W skriver kan vara en beskrivning av Livets Ords församling idag med hela sin mission över stora delar av världen 🔥. Livets Ord har väl sina fel och brister,men vilken församling har väl inte det? 🤔

Låt oss ändå vara vakna och hålla oss till bibeln ✝️ och be 🙏 för våra församlingar och om vi har tro för det komma med ett varningens ord 👆när vi upplever att det behövs.

Svara

x
Erik S svarar Troende
söndag, 22 september 2019 15:19

Därför att detta är ett tidens tecken. Det skall bli så den sista tiden. Vissa
saker kan vi inte ändra på. Vad Gud har talat genom sina gamla profeter, det
står fast-bergfast. Allt Guds ord måste uppfyllas.

Det andra är att idag predikas "ett socialt evangelium". Ett evangelium som inte
"upprör" någon och som är överskylande mot mycket. Pastorer och ledare "vågar"
inte tala Guds ord fullt ut. Då blir man uthängd i PK-pressen-MSM och får löpa
gatlopp i sociala medier. Ens församling hängs ut som extremister, familjen kan bli förlöjligad o.s.v. Därför väljer man att anpassa sig till världens åsikter
i mycket.

Se bara på homo och hbtq-frågorna, dopet, nattvarden, synd-förlåtelse-dom.
Kom som du är, heter det. Och det stämmer, men du kan inte fortsätta "som du är!"
Det måste ske en hjärtats förvandling och alla gamla tankebyggnader måste rivas ner. Och något nytt måste byggas. Men det är ibland farligt att säga.
För att lägga till en annan aspekt, det är stor brist på undervisning! Vi saknar många riktiga bibellärare-tyvärr. Bara för att du är föreståndare, innebär det inte att du kan undervisa! Det finns många dåliga exempel på det.
Nåja, detta var några tankar i anledning av din fråga.
MVH- Shalom

Svara

x
Ronny svarar Andy Svensson
söndag, 22 september 2019 17:03

Guds frid Andy tack för budskapet .Och Gud välsigne dig.Ronny

Svara

x
AnnMarie
söndag, 22 september 2019 18:48

Gud har uppenbarligen skrivit historien i förväg.Vill minnas att det var Sven Reichmann som sa så.
Eftersom det tycks vara så och vi vet en hel del om hur det sks bli sista tiden och tom Jesus undrade om Han skulle finna någon tro här på jorden då Han kommer tillbaka så undrar jag varför vi ältar allt elände sovande församlingar mm.🤔

Svara

x
Andy Svensson svarar Pelle Lind
söndag, 22 september 2019 18:56

Artikelns Original finner du på engelska här http://www.banner.org.uk/dev/reproach.htm sedan den som översatte till Svenska finner du här http://pietisten.com/david-wilkerson-om-trosrorelsen-svensk-oversattning/.

Svara

x
Troende svarar Lena Henricson
söndag, 22 september 2019 21:26

Jo Lena ! Livets Ord tillhör den NewAge-inspirerade Trosrörelsen, fortfarande gör de detta.

Svara

x
Lena Henricson svarar Troende
söndag, 22 september 2019 22:28

Tror nog att Livets Ord har växt ifrån de flesta av sina barnsjukdomar. Vi kommer säkert att möta många av dem i himlen. 👆

Svara

x
Hermes Atar Trismegistus svarar Sven Thomsson
söndag, 22 september 2019 22:34

Det är inte bara trosrörelsens förkunnelse om att du skall bli rik eller att du blir ännu mer välsignad ju mer du ger i gåva på söndagarna som är fel.

Dessutom har en ny ideologi tagit över kyrkorna i Sverige. Nämligen "bröd och skådespel" åt folket ideologin. Nu skall ofrälsta lockas med "aktiviteter" som underhållning, konst och kultur med fika efteråt.

Man hoppas att det ska göra att ofrälsta människor överlämnar sitt liv till Jesus Kristus och ger sitt tionde varje månad till församlingskassan.

Men vad står det i Nya Testamentet? Står det: "och ni skall DRA IN ofrälsta människor in i församlingsbyggnaden och de skall bli frälsta"?

Nej, i Nya Testamentet står det: Och han sade till dem: "GÅ UT I HELA VÄRLDEN och förkunna evangeliet för hela skapelsen. (Markus 16:15)

Jag har varit medlem i Nya Korskyrkan i Boden där församlingstanken är mycket stark.

"Vi lever i en tid då den helige Ande betonar församlingen. Förs. är Kristi kropp här på jorden. Förs. är uppenbarelsens bärare, redskapet som Gud valt att använda till väldens frälsning"

Men vad sa Jesus om församlingen? Sedan sade han till alla: "Om någon vill följa mig, skall han gå med i församlingen och plikttroget besöka kyrkan varje söndag och inte glömma bort att ge tiondet till församlingen."

Sedan sade han till alla: "Om någon vill följa mig, skall han säga nej till sig själv och varje dag ta sitt kors och följa mig. (Lukas 9:23)

Han sände ut dem för att förkunna Guds rike och bota sjuka (Lukas 9:2)

Varje kristen måste ta tid och sköta om sig själv och sitt hem, men vad gör hon på fritiden? Är det inte då enligt Jesus som hon måste ta tid och leva för sin nästa? Vad kan vara bättre än att vara ute bland folk och be för sjuka samt förkunna Jesus lära?

Man kan söka upp människor i deras hem och presentera sig som efterföljare till Jesus Kristus samt fråga om man får be för dom? Alternativt kan man be för folk på stan och låta tidningarna göra ett reportage, så att människor vet vilka de ska vända sig till med sina problem på stan.

Sammanfattningsvis kan man säga: Nej, sök först Guds rike och hans rätt-färdighet, så ska ni få allt det andra också. (Matteus 6:33)

Valdres 1968 profetian beskriver väl det profetiska läget som nu råder inom svensk kristendom:

”Jag såg att det kommer en ljumhet utan motstycke bland kristna. Ett avfall från sann och levande kristendom. De kristna kommer inte att vara öppna för rannsakande förkunnelse tiden före Jesu återkomst. De kommer inte att lyssna om synd och nåd, lag och evangelium, bot och bättring. I stället kommer en annan slags förkunnelse, en slags lyckokristendom. Det gäller att bli framgångsrik och nå fram. Det handlar om materiella saker, på ett sätt Gud aldrig hade lovat det. Kyrkor, frikyrkor och bönehus blir mer och mer tomma. I stället för en förkunnelse om att ta sitt kors och följa Jesus, blir det underhållning, konst och kultur, där det skulle vara väckelse, nöd och omvändelsemöten. Detta kommer att ske i stor utsträckning strax innan Jesus kommer tillbaka och olyckan bryter lös över oss.”

orsaken till varför världen inte längre är intresserad av kristendom är att de ser på frukten av de kristnas liv och underhållning, konst och kultur är bättre i världen än i församlingarna. Det är dags att predika de goda nyheterna på gator och torg i Sverige!

Svara

x
Andy Svensson svarar Ronny
måndag, 23 september 2019 06:46

Guds frid Ronny🙂










Svara

x
Andy Svensson svarar Hermes Atar Trismegistus
måndag, 23 september 2019 06:58

Jag har varit en del i Nya Korskyrkan Boden under min ungdom. Många härliga möten fick jag uppleva där. Vi är nu i avfallets tid och det gäller att vara vaken och inte naken, där fick jag till det 😃👍. Många Kristna idag är inte vakna för de falska läror som vi ser har intagit församlingarna. Man är med andra ord nakna inför det som nu sker. Tyvärr har man gått hårt åt profetrösterna som varnat. Många sanna profeter har satan lyckas tystna.

Matt 24:3-4: ”När Jesus sedan satt på Oljeberget och lärjungarna var ensamma med honom, gick de fram till honom och frågade: ’Säg oss: När skall detta ske, och vad blir tecknet på din återkomst och den här tidsålderns slut?’ Jesus svarade dem: ’Se till att ingen bedrar er.’ ”

Låt mig citera Lennart Jareteg

Tänk att det absolut första Jesus svarade lärjungarna var just detta. Han svarade INTE att han kommer om 2000 år eller något sådant. Så hans svar är mycket tänkvärt, tycker jag. För det säger oss att när det gäller den yttersta tiden, så kommer den att vara en mycket förrädisk tid då man riskerar att bli lurad extra lätt och extra mycket. Det är viktigt att förstå att det här handlar om att bli lurad på det andliga området.

Jag brukar också peka på att Jesu uppmaning kräver en särskild aktivitet från vår sida. Han sa ju inte att han skall se till att vi inte blir bedragna. Han sa ”se till”, alltså det samma som att säga ”se SJÄLVA till” att inte bli bedragna. Så det här är en tydlig uppmaning till oss att vi måste lägga både tid och möda på att se upp så att vi inte blir lurade in under falska profeter och villoläror. Så skall vi just nu lägga tid och möda på något, så är det inte på spekulationer om tecken, tider eller stunder utan just på att vara vaksamma på falsk andlighet!

Hela Matteusevangeliets kapitel 24 är egentligen ett enda stort varningskapitel när det gäller den yttersta tiden. Och samma varningar finns också i Markus- och Lukasevangeliet. Läser vi t.ex. Markus kapitel 13 så ser vi massor av varningar från Jesus som t.ex. ”se till att ingen bedrar er…bli då inte förskräckta…var på er vakt…tro det inte…håll er vakna…vaka därför…osv. Så det är i Bibeln uppenbart att den yttersta tiden blir en lurig tid då vi måste vara särskilt vaksamma och se till att inte bli bedragna av falska profeter och villoläror.

Svara

x
Alf svarar Lena Henricson
måndag, 23 september 2019 08:48

Livets Ords pastor var nyss själv och predikade på en katolsk mässa. Så jag tror du får nog tänka efter lite.

Inga villoläror i himlen. Tack och lov.

Svara

x
AnnMarie svarar Alf
måndag, 23 september 2019 10:07

Många kristna vill inte se sanningen.Det ska vara så "sockersött" och "pluttigt"

Svara

x
Tomas N
måndag, 23 september 2019 19:32

USA har varit "land of the free and home of the brave" De som emigrerade var trötta på det strikta styret från kungar och statskyrkor. Ur USA, kom mycket bra och en del dåligt.
Pingst och Baptiströrelsenr och väckelser fick utrymme i USA ,som svenksar tog med sig tillbaka och startade bl a pingstväckelsen i Sverige

Ulf Ekman tog med sig läran frå Kenneth Hagins bibelskola och det blev som mycket annat importerat en svensk variant på ursprunget.

Problemet är inte bara trosrörelsen ,utan att många församlingar och samfund genom åren har alla missat stora delar av uppdraget som församlingen har.
Fokus måste vara att bidra till en bra församling. Och att var akritisk i lagom mått,så att man kan välsigna och delta i det som funkar.
Och snälla,sluta använd klyschor som "Det finns ingen perfekt församling" som veto och ursäkt för att utöva urskiljning och konstruktiv kritik

Profetians funktion användes genom David Wilkerson,låt oss ge utrymme för profeter av idag att säga vad som behöver sägas

Svara

x
Sven Thomsson svarar Tomas N
måndag, 23 september 2019 20:47

När David Wilkerson skriver om trosrörelsen avser han nog främst trosrörelsen Amerika. Men mycket av det han skriver förekommer också i församlingar i Sverige. I alla fall vad gäller avfälligheten och ledare som inte borde vara ledare.

De flesta herdarna i församlingarna i vårt land borde inte vara herdar. De vårdar sig inte om församlingshjorden. De saknar förmåga att leda "fåren" till de saftiga betesmarkerna och de friska vattenkällorna. Många är inte ens kallade av Gud.

Vakna upp, pastorer och äldstebröder. Det är ni som har ansvaret för medlemmarnas väl och ve i andlig bemärkelse. Kom ihåg att när "Överherden" uppenbaras får ni stå till svars för hur ni har förvaltat ert ämbete.

En del menar att man inte ska beskylla pastorer och ledare för den ömkliga situationen i svensk kristenhet. Men när de inte vågar predika Guds ord rent och klart, utan ger medlemmarna "stenar i stället för bröd", måste man fundera om inte ansvaret vilar hos dem.

Du har rätt, Tomas N. Vi behöver profeter i det här landet. Orädda gudsmän som likt profeter i både Gamla och Nya testamentet vågade blåsa i basunen och ropa varningens ord.

Svara

x
Troende svarar Lena Henricson
måndag, 23 september 2019 23:02

Det går inte alls att "växa ifrån".

Bara genom att lämna en villolära, och hålla sig nära Jesus Kristus vinner man seger !

Svara

x
Ann-Sofie Walaunet
måndag, 23 september 2019 23:06

Ett gott träd kan icke bära ond frukt, ej heller kan ett dåligt träd bära god frukt.
Matteus 7:18
Andens frukt åter är kärlek, glädje, frid, tålamod, mildhet, godhet, trofasthet, saktmod, återhållsamhet.
På frukten känner man trädet!

Svara

x
Tommy
tisdag, 24 september 2019 00:55

En gång var jag med, när det skulle vara insamling i en Kristen församling i STOCKHOLM. Han som mässande sa så här, och "OM NI NU TÄNKER PÅ EN LITEN PENG ÄR DET FRÅN SATAN, TÄNKER NI PÅ STOR PENG ÄR DET FRÅN GUD. Efterhand kändes detta långt ifrån bra, vad fanns den egna tanken, Den kändes mer Manipulativ att börja styra med SATAN och GUD. Och detta stycke gör Sekter väldigt bra, sin egna förmåga raderas ut, att tänka själv, kanske har sin egen bibel i hand, så verkar fler ta gräddfilen, och skall ha tolkningsföreträde företräde, trots att Orden är framför hans hennes ögon själv. Det blir som slags Mini Gudar över en av Kontroll människor, eller rena Tros Poliser. Som tar bort människors egna Vilja Gud Skapat, eller t.o.m. tar bort Själva människans relation till Jesus.

Svara

x
Andy Svensson svarar AnnMarie
tisdag, 24 september 2019 06:25

Bra formulerat AnnMari

För många år sedan får jag en inre syn av Herren. Jag ser en församling och folket sitter med sockervadd i sina händer och pastorn delar ut sockervadd till församlingen. Mycket av förkunnelsen idag är sockervadds evangelium man hör inte ofta talas om omvändelse från synd ex.

Svara

x
Tommy
tisdag, 24 september 2019 16:07

Jak.1:26-27. Om någon menar sig tjäna GUD men inte tyglar sin tunga utan bedrar sitt HJÄRTA, då är hans Gudstjänst (ingenting Värd). Men att ta hand om om föräldrar lösa barn och änkor i deras nöd och hålla sig obesmittad av Världen det är en Gudstjänst som är ren och Fläckfri inför Gud och Fadern. Första joh Brev. 3:17. Om någon har Jordiska ägodelar och ser sin broder lida nöd men stänger sitt HJÄRTA för honom, hur kan GUDs Kärlek förbli i honom? Första Joh brev. 2:27. Men smörjelsen som ni fått av honom förblir i er, och ni behöver inte någon som undervisar er. Hans smörjelse undervisar er om allt, och den är Sanning och inte lögn. Förbli i honom, så som den har lärt er. Hebreerbrevet 3:12-13. Inget Skapat är dolt för honom, utan allt ligger NAKET och BLOTTAT för HANS ÖGON, och inför honom måste vi stå till Svars.

Svara

x
Lena Henricson svarar Alf
tisdag, 24 september 2019 16:28

Lite oförståndigt,menar jag. Men kan säkert inte övertolkas. 🙂

Svara

x
Lena Henricson svarar Troende
tisdag, 24 september 2019 16:32

Före detta Svenska Missionsförbundet har VÄXT IFRÅN sin försoningslära t.ex. 🙂

Svara

x
Sven Thomsson svarar Andy Svensson
tisdag, 24 september 2019 18:45

Guds frid, Andy!
Den inre syn du fick beskriver situationen i kyrkorna idag. Sockervadd är vad pastorerna delar ut till åhörarna. Sockersöta predikningar, behagliga för köttsliga sinnen och som kliar folk i öronen. "Stenar i stället för bröd", som Bibeln säger.

Det finns pastorer som varit i tjänst i församlingen i 10 år (kanske längre) utan att en enda människa blivit frälst. Det är beklämmande och sorgligt. Guds härlighet har vikit bort från många församlingar idag. Där borde man sätta en stor skylt över ingången med texten "Ikabod", som betyder: "Härligheten är borta".

Svara

x
Roger T. W. svarar Andy Svensson
tisdag, 24 september 2019 20:37


Andy, för många år sedan såg jag också en syn. De kristna kunde inte gå! Det tog tid innan jag förstod synen och jag besöker inte längre den församlingen. Den bara trampar lite.

Vi är bröder på det sättet att vi tror och minns Nalen. Alla de misshandlade små. Nu har vi fattigpensionärer och unga som ger upp sina liv och det döljs av medierna. Människovärdet är tillbaka i hedendomen. Församlingsledarna har inte kompetens att studera statistiken, men jag gjorde ett försök och förfärades. Förlusterna har pågått i 55 år.

Utan kärlek kan Bibeln inte förkunnas och kärleken försvinner med pengarna. Där Mammon går in går Herren ut.

Dina artiklar är bra och väcker folk. Vi behöver inte tänka likadant om allting. Det är svårt att få in mig i fållan och ha mig att marschera som alla andra, men mitt hjärta säger mig att du är på rätt väg och mer behövs inte.

Jag väntar ständigt på information om Lars Enarson och bönerörelsen. Jag ber varje dag och tycker mig se att det är på väg att tippa över åt rätt håll. Denna bönerörelse, förstår ni vilken gåva den är? Herren har omsorg om oss.

Svara

x
Troende svarar Tommy
tisdag, 24 september 2019 21:31

Tack Tommy ! Sista delen av Ditt inlägg var som riktat åt mig !
Jag utsattes för ett brott för ett tag sedan ,flera troende var "inblandade", bestämde sjukt över mig. En av dem sa förlåt sedan till mig.
Jag hade en egen plan som jag upplevde var rätt, men de brydde sig inte, utan bestämde felaktigt på flera sätt.
Tack för Ditt inlägg, Tommy !

Svara

x
Troende svarar Troende
tisdag, 24 september 2019 21:34

Menar det Tommy skrev på tisdagen kl.00:55 !

Svara

x
Roger T. W.
tisdag, 24 september 2019 22:28


En drinkare får sjunga i kyrkan. Andy förstår.

DRUNK BEGGAR ENTERS A CHURCH AND ASK TO SING (ENGLISH SUBTITLES)

https://www.youtube.com/watch?v=m-Udb0pX2jU

Jag hoppas Christer godkänner denna franska video. Den innehåller inte ett ont ord och fler än man tror förstår. En kvinna förbereder sig för döden. Gråt inte över mig, jag är alltid med eder. Ropa på mig och jag är där. Sådan är min erfarenhet. Mamma, kommer du till mig? Till mig kom hon.

Quand je ne serai plus là

https://www.youtube.com/watch?v=a4Ik2biHWCs


Svara

x
Andy Svensson svarar Sven Thomsson
onsdag, 25 september 2019 07:57

Ja jag instämmer med det skriver broder Sven🙂

Svara

x
Andy Svensson svarar Roger T. W.
onsdag, 25 september 2019 08:01

Tack Roger för det du skriver och delar med dig🙂

Ja jag minns tiden på Nalen och Venngarn Lp-Stiftelsen. Är tacksam till Gud för alla goa sköna människor man fick lära känna. Här fick jag se en tid av upprättelse och Guds underbara kraft tillfrälsning.

Svara

x
Christina Staberg
torsdag, 26 september 2019 09:56

Detta ämne försökte jag att ta upp för ett par år sedan men togs aldrig upp eftersom man inte får drömma sin broder.Eftersom Norge tog emot en så kallad profet.Det hände visserligen under i hans möten men jävelen är specialist o bedra människor.Om vi som kristna tiger för dessa falska profeter apostlar o andra lärare så är vi medskyldiga för milioner människor som går förlorade .Det är så tragiskt Men så finns det också många många som tur är som predikar Sanningen .och Gud välsigna alla dessa trogna som är i Guds tjänst.

Svara

Första gången du skriver måste ditt namn och mejl godkännas.


Kom ihåg mig?

Din kommentar kan deletas om den inte passar in på Apg29 vilket sidans grundare har ensam rätt att besluta om och som inte kan ifrågasättas. Exempelvis blir trollande, hat, förlöjligande, villoläror, pseudodebatt och olagligheter deletade och skribenten kan bli satt i modereringskön. Hittar du kommentarer som inte passar in – kontakta då Apg29.

Nyhetsbrevet - prenumerera gratis!


Senaste bönämnet på Bönesidan

måndag 11 november 2019 22:33
Vill ni be att jag får kristna vänner som stöttar mig. Känns som alla försvinner ifrån mig när ja som mest behöver dem. Är ju så ensam o utsatt så klarar inte förlora de få vänner ja har.Be om bönestö

Senaste kommentarer


Aktuella artiklar



Stöd Apg29:

Kontakt:

MediaCreeper Creeper

↑ Upp